Skip to content

סוכני הנסיעות: אסור למדינה להסכים לסגירת שעריה

התאחדות סוכני נסיעות ותיירות בישראל יוצאת הבוקר בקריאה כפולה: להסתדרות העובדים – לחזור בה מכוונתה להשבית את נמל התעופה בן גוריון, ולממשלת ישראל – למנוע סגירה זו בכל דרך העומדת לרשותה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"תנועה חופשית היא זכות יסוד המוקנית לכל אדם בן חורין, וככזו – אסור לפגוע בה בשום צורה ואופן. למדינת ישראל יש נמל תעופה בינלאומי אחד והממשלה אינה יכולה להרשות סגירתו, משום סיבה ובכל הקשר", כך אומר הבוקר מנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות, יוסי פתאל.

מנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות, יוסי פתאל: לפעול להוספת חלופה לשדה התעופה בנתב"ג
מנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות, יוסי פתאל: לפעול להוספת חלופה לשדה התעופה בנתב"ג

לדבריו, סגירת נמל תעופה בינלאומי יחיד היא סגירת שערי המדינה, אשר מונעת את מימוש חופש התנועה לכל אדם, ופוגעת בזכויות הפרט, כאשר היא נועלת בפני אנשים – ישראלים וזרים – את דרך הכניסה והיציאה היחידה מן הארץ.

הוא מוסיף כי "מהלך אשר נועל בפועל את שערי ישראל, יגרום למדינה נזק תדמיתי בעולם, וזאת בעת בה חברי התאחדות סוכני הנסיעות עדיין עמלים על שיקום הנזק התדמיתי בעקבות 'עמוד ענן' בקרב ספקי התיירות ברחבי העולם. סגירת שדה התעופה היחידי של מדינת ישראל מוכיחה כי טוב היתה עושה הממשלה לו – במקום הסכמים 'באוויר' – היתה פועלת לפתיחת התחרות בתחום התשתיות על הקרקע, דוגמת הוספת חלופה לשדה התעופה בנתב"ג".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן