Skip to content

נתניהו: "נקים עוד היום ועדה להוזלת יוקר המחיה"

בפתח ישיבת הממשלה אמר עוד ראש הממשלה נתניהו כי הסיבה העיקרית ליוקר המחיה היא מונופולים וקרטלים שמונעים תחרות: "אני קורא לכל השרים להביא רפורמות שמגדילות את התחרות, משפרות את השירות, מגדילות את היעילות ועוזרות להוריד את המחירים"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע הבוקר בפתח ישיבת הממשלה כי יקים ועדה להוזלת יוקר המחיה – וקרא לכל השרים להביא בפני הוועדה רפורמות שישפרו את השירות ויוזילו את המחירים.

"אנחנו מחויבים להוריד את יוקר המחיה בישראל", אמר נתניהו. "הממשלה הזאת חרטה על דגלה את היעד הזה והיא גם תבצע אותו. זו ממשלה שמקדמת רפורמות. הרפורמות האלו יהיו באוויר, בים ביבשה, בכל תחום שהוא. לפני שבוע קידמנו את הרפורמה בשמיים הפתוחים והיום אנו מביאים רפורמה להוזלת כלי הרכב והטיפול במוסכים. בהמשך נביא רפורמה גדולה מאוד בנמלי הים של ישראל ובמקביל לכך נקים היום ועדה להוזלת יוקר המחיה.

ועדה להוזלת המחייה - כבר היום. בנימין נתניהו. (צילום ארכיון: קובי גדעון/לע"מ)
רפורמות באוויר, בים וביבשה. נתניהו (צילום ארכיון: קובי גדעון/לע"מ)

"אני קורא לכל השרים להביא רפורמות שמגדילות את התחרות, משפרות את השירות, מגדילות את היעילות, עוזרות להוריד את המחירים למוצרים ולשירותים שניתנים לאזרחי ישראל. אני חושב שאנחנו יכולים לחולל כאן המשכו של שינוי גדול שמשאיר לאזרח הרבה יותר כסף בכיסו ונותן לאזרחי ישראל את האפשרות לרכוש מוצרים במחירים שאנחנו רואים אותם בחו"ל.

"הסיבה העיקרית ליוקר המחיה הגבוה בישראל זה מונופולים וקרטלים שמונעים תחרות ומונעים את הורדת המחירים לרמה שהם יכולים להיות בהם", אמר ראש הממשלה. "לכן זוהי מחויבות של הממשלה ואני מעודד את השרים להביא את הרפורמות האלו, אתם תהנו מגיבוי, מתמיכה ומקידום מהיר של הרפורמות. אני חושב  שהצבר שלהן יחד, יכול לחולל פה שינוי גדול מאוד, להזניק את כלכלת ישראל מעלה מעלה וגם לעזור לחברה הישראלית. וכשאנחנו מודדים תחרות בכל תחומי החיים, בכל התחומים שהמשרדים שלכם מופקדים עליהם, אנחנו עוזרים גם לכלכלה בישראל וגם לחברה בישראל. ולכן, העידוד הזה ניתן והוא אמיתי".

1 Comment

  1. Omessi
    28 באפריל 2013 @ 15:49

    "עוד היום" לא מתאים. חם מאוד, ויש סכנת שריפות ("מי נתן להם גפרורים").
    שיחכה למחר.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן