Skip to content

התעלל בגור כלבים ושוחרר בהתחייבות עצמית

המשטרה בקשה להטיל על החשוד מעצר בית מלא אך השופטת החליטה לשחרר אותו בתנאים מגבילים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אמש, במוצאי חג השבועות, הובא תושב קריית מלאכי בשנות השלושים לחייו להארכת מעצר בבית משפט השלום בקריית גת. הוא חשוד כי התעלל בצורה קשה בגור כלבים. המשטרה ביקשה להטיל על החשוד מעצר בית מלא, אך השופטת החליטה לשחררו בתנאים מגבילים.

במשטרת קריית מלאכי התקבלה בתחילת השבוע תלונה של תושבת העיר, שדיווחה כי ראתה את החשוד מכה גורת כלבים בראשה ושופך עליה מים. גם כשהגורה ניסתה להימלט והתחבאה מתחת לרכב הוא משך בראשה והמשיך בהתעללות. עדת הראייה סיפרה לשוטרים כי התחננה שיחדל ממעשיו והוא נאות לעשות זאת רק אחרי שתשלם לו חמישים שקלים. האישה בעלת הלב אף לקחה את הגורה הפצועה לטיפול וטרינרי.

בערב החג נעצר החשוד המתעלל ובחקירתו הכחיש את המיוחס לו. מפקד תחנת המשטרה בקריית מלאכי, סנ"צ מוטי שיף, אמר בתגובה לאירוע: "אנו רואים בחומרה מעשים של פגיעה בבעלי חיים. במקרים כאלה נאסוף את כלל הראיות כדי להביא את החשודים לדין".

בהארכת המעצר ביקשה המשטרה להטיל עליו מעצר בית מלא. השופטת חשבה אחרת וציינה: "אני סבורה כי בנסיבות העניין אין הצדקה למעצר בית של החשוד ודי בשלב זה בתנאים אחרים אשר יבטיחו התייצבותו לחקירה… על כן המשיב ישוחרר בתנאים הבאים – התחייבות עצמית של 5,000 שקלים והפקדה במזומן .בסך 500 שקל". הנהלת בתי המשפט לא השיבה עד כה לבקשתנו למתן תגובה.

הווטרינר ד"ר יורם ברנע, בעליה של מרפאה בבאר שבע: "בהחלטה כזו בית משפט נותן זריקות עידוד לאנשים שחושבים שבעלי חיים זה איזה שהוא חפץ שאפשר להתעלל בו. לצערי הרב זה ממשיך מכאן למקרים חמורים אחרים כמו בני נוער שזורקים חתולים וגורי כלבים למדורה בל"ג בעומר".

אתי אלטמן, דוברת הארגון תנו לחיות לחיות: "אחר כך אנחנו מתפלאים מדוע ההתעללות בבעלי חיים נמשכת ולמה לא נעשה שום דבר. אם המשטרה ומטפלת באירועים קשים אלה, באים בתי משפט, מקלים ראש ומזלזלים בפגיעה בבעלי חיים ואחר כך אנו מתפלאים למה האלימות גואה".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן