Skip to content

מגייסים את האינטרנט לטובת כנסים בינלאומיים

משרד התיירות הקים מיני אתר אינטרנט חדש המתאר את ישראל כיעד לכנסים בינלאומיים וכתמריץ (Incentive) לעובדים. עד שנת 2000 ניצבה ירושלים במקום הרביעי בעולם במספר הכנסים שנערכו בה. האתר ינסה להחזיר עטרה ליושנה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משרד התיירות מקדם קיום כנסים בינלאומיים בישראל ופועל להפוך את ישראל לחלק משמעותי בשוק התמריצים (incentive) שמעניקות חברות בעולם לעובדים ולסוכנים. לשם כך הקים המשרד מיני אתר אינטרנט חדש המתאר את ישראל כיעד ייחודי לכנסים בינלאומיים וכתמריץ לעובדים המציע מגוון עצום של אפשרויות בתחום, תחת האימרה: "מקום אחד – אין סוף אפשרויות".

עד 2000 ניצבה ירושלים במקום הרביעי בעולם במספר הכנסים שנערכו בה. בשנות האינתיפאדה, החל מסוף שנת 2000, היא נמחקה לחלוטין מהמפה. במרוצת השנים החלה התאוששות מסויימת, אך בשנים האחרונות טענו מארגני כנסים כי באקלים הפוליטי שבו נמצאת ישראל, קשה להעביר בארגונים בינלאומיים גדולים החלטה על קיום כנסים רציניים כאן, אפילו כאשר היו"ר הוא ישראלי.

אתר האינטרנט החדש של משרד התיירות לכנסים וחופשות תמריץ. עובדים המקבלים מהמעביד פרס חווייתי, זוכרים אותו טוב יותר ולאורך זמן, (צילום מהאתר)
אתר האינטרנט החדש של משרד התיירות לכנסים וחופשות תמריץ. עובדים המקבלים מהמעביד פרס חווייתי, זוכרים אותו טוב יותר ולאורך זמן, (צילום מהאתר)

האתר החדש פונה באנגלית וברוסית לסוכני נסיעות ולמחליטנים ברחבי העולם, במיוחד ברוסיה, באנגליה, בגרמניה, באיטליה ובהולנד. השקת האתר מלווה בקמפיין פרסומי בחו"ל בעלות של 200,000 שקל במדיה הכתובה ובאינטרנט.

כדי לקדם תחום תיירותי זה, משתתף המשרד בירידים מקצועיים, עורך סמינרים לסוכנים ומחליטנים וכן עורך להם סיורים לימודיים בארץ. בפני הסוכנים נחשף גם מבחר גדול של סיורים מומלצים לפני הכנס ולאחריו ופעילויות עבור המלווים.

מחקרים הוכיחו, כי עובדים המקבלים מהמעביד פרס חווייתי, זוכרים אותו טוב יותר ולאורך זמן, מאשר לו קיבלו תמריץ כספי. על פי הניסיון והמחקרים, התמריץ החווייתי גורם לעובדים להיות נאמנים יותר למקום העבודה, להעריך יותר את המעביד, שלא רק השקיע כסף מזומן, אלא גם טרח בתכנון ובביצוע החוויה לעובד. עובדים שקיבלו תמריץ מיוחד, שבים לעבודה עם משנה מרץ והדבר משפיע על עובדים אחרים, שרוצים גם הם לקבל את התמריץ.

"סטלבט על המים" בריף הדולפינים באילת, אחת האטרקציות המוצעות באתר לברי המזל שקיבלו סיור תמריץ לישראל. (צילום מהאתר)
"סתלבט על המים" בריף הדולפינים באילת, אחת האטרקציות המוצעות באתר לברי המזל שקיבלו סיור תמריץ לישראל. (צילום מהאתר)

אתר האינטרנט מציע צוות מקצועי ויצירתי ומתאר מרכזי כנסים, מלונות ומתקנים עם אמצעי טכנולוגיה חדשניים, המאפשרים אירוח של 50-10,000 משתתפים. כמו כן מתאר האתר למחליטנים ולסוכנים, באמצעות סרט חווייתי, מגוון עצום של סוגי תמריצים אפשריים בישראל, לפי עניין, ומעביר מסר שבכרטיס אחד אפשר לקבל הכל: יופי ונפש – עם אתרי ספא וטיפולי יופי, טיפולים הוליסטים, מדיטציה, קבלה ועוד; ספורט -סוגים שונים של ספורט ופעילות אתגרית לרבות רכיבה על גמלים ונהיגה בג'יפים; ספורט ימי – הכולל בין היתר שחייה עם דולפינים, קיאקים בירדן וצלילה, ספורט אווירי – צניחה ודאייה וכן על הקרקע – אופניים, צפרות ועוד; אוכל ויין – ביקור ביקבי בוטיק, מזון גורמה, ביקור בחוות המייצרות גבינות, סדנאות של טעימות יין משובח, ארוחות אתניות ועוד; תרבות – מוזיקה, מוזאונים והיסטוריה, אתרים ארכיאולוגים, סיורי לילה באולמות האבירים בעכו (הכוללים ארוחת ערב ומופע), ביקורים במקומות הקדושים, הבלעדיים לישראל.

האתר כולל גם רשימת סוכנים ישראלים המתמחים בכנסים ותמריצים עבור חברות וכן את פרטי לשכות התיירות של המשרד בחו"ל ובירושלים.

לדברי מנכ"ל משרד התיירות אמיר הלוי, ישראל מתאימה מאוד לכנסים בינלאומיים וכתמריץ לעובדים, "בזכות היותה מדינה מודרנית ומעניינת, שבמרכזה ירושלים, וכן בזכות יתרונותיה האובייקטיביים, כמו מזג האוויר הנוח כל השנה לאירועים, היותה מקום קטן יחסית המאפשר הגעה מהירה ונוחה לכל מקום, והיותה מגוונת מבחינה גיאוגרפית".

כתובת האתר:

http://www.goisrael-conference-and-incentive.com/.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן