Skip to content

אופנה ועיצוב: המלצות לסוף השבוע

שלוש המלצות לסוף שבוע מעניין במיוחד: שלבו אופנה ועיצוב עם קידום אג'נדה ביריד "טרנדה", היחשפו להשפעות עולם החי הפראי על תכשיטים ואמנות בגן החיות התנכ"י, וחיזרו בזמן אל תל אביב כשבגרוש היה חור והעיר ללא הפסקה היתה עדיין עיר החולות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יריד אופנה "טרנדה" 

היום ייפתח במתחם התחנה בתל אביב, זו השנה הששית ברציפות, יריד "טרנדה" – יריד האופנה השנתי של עמותת "רוח נשית". מתחם התחנה ועיריית תל אביב תרמו את מתחם היריד וכל ההכנסות מהמכירות מוקדשות לשילובן של נשים נפגעות אלימות במעגל העבודה. 

השנה יוצעו למכירה בגדי מעצבים, תיקים, תכשיטים, הלבשה תחתונה, בגדי ים, ספרים, ומוצרים לבית שנתרמו על-ידי מיטב המעצבים והחברות. החידוש – מתחם מיוחד וגדול לשמלות כלה של המעצבים המובילים בישראל בטווח מחירים 750-1000 שקל. 

"טרנדה", טרמינל 4 מתחם התחנה, תל אביב, מיום חמישי 30.5 ועד יום שבת 1.6. שעות פעילות: יום חמישי 17:00-22:00, יום ששי 10:00-17:00, יום שבת 10:00-21:00

* * *

"טבע צרוף" – תכשיטים וצילומים

מתוך התערוכה "טבע צרוף". צילומים: יח"ץ
מתוך התערוכה "טבע צרוף". צילומים: יח"ץ

גן החיות התנ"כי, מקום ייחודי אשר שומר, מגן ודואג לרווחת בעלי החיים בישראל ובכלל, מארח תערוכה משולבת של תכשיטים וצילומים בסימן מצוקת בעלי החיים הנדחקים מבתי גידול עד לסכנת הכחדה. 

התכשיטים שמוצגים בתערוכה, בהשראה חייתית ופראית, עוצבו על-ידי סטודנטים לעיצוב תכשיטים בסדנה לצורפות של יעל שקדי. לצידם מוצגים צילומים אמנותיים של תכשיטים וחיות בר – עבודותיהם של סטודנטים מהחוג לתקשורת צילומית במכללה האקדמית "הדסה" ירושלים. 

התכשיטים והצילומים בתערוכה מחברים בין עולם החי, אופנה ואמנות. הם מראים את ההשראה העצומה של בעלי החיים על אמנות בת זמננו וגם משתלבים היטב עם אופנת הקיץ העדכנית, שמאופיינת, בין היתר, בהשפעות מעולם החי. ניתן למצוא כמעט בכל קולקציה פריטים עם הדפסי חיות וגם פריטים ששואבים השראה ממראה הספארי והמראה האקזוטי של מרחבי הסוואנה, הג'ונגלים והאגמים. 

התערוכה מוצגת עד סוף חודש יוני, במרכז המבקרים של גן החיות התנכ"י בירושלים. 

 * * *

"לגור על החולות" – הצצה אל העבר של תל אביב

תערוכת "לגור על החולות". צילום: יח"ץ
תערוכת "לגור על החולות". צילום: יח"ץ

בימים אלה מוצגת התערוכה הבינלאומית "לגור על החולות", שמספרת את סיפורה התרבותי והאדריכלי של העיר תל אביב מימי ראשיתה. התערוכה כוללת, בין היתר, אנימציות בתלת-מימד, מיצג מולטימדיה של מתחם הים ושל ההשפעות האירופאיות על האדריכלות בעיר וכן צילומים רבים של העיר הלבנה לאורך השנים. במקום מוקרנים סרטים המתעדים את מורשת האדריכלות הבינלאומית בעיר תל אביב והתפתחות השפה האדריכלית המקומית.

גולת הכותרת של התערוכה – תצלום אווירי של כל העיר תל אביב הפרושה לאורך כל רצפת התערוכה. כל שנותר לעשות זה לבוא, לדרוך ולחפש את הבית או אתרים מוכרים בעיר.

התערוכה מוצגת עד יום 28.6.2013, במתחם יריד המזרח המתחדש (בניין 16, ליד "גלידה מונטנה"), בנמל תל אביב.

* * *

[related-posts title="עוד באופנה ועיצוב:"]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן