Skip to content

אל על – המוביל הרשמי של מכביה 19

המכביה ה-19 תפתח השנה ב-18 ביולי. אמורים להגיע אליה כ-8,000 ספורטאים יהודים ב-80 משלחות מכל העולם. הם ישתתפו ב-42 ענפי ספורט שונים, בארבע קטגוריות שונות - נוער, פתוחה, מאסטרס ופאראולימפי. לקראת פתיחת משחקי המכביה התגייסה אל על למבצע מיוחד במסגרתו יגיעו בטיסותיה ארצה אלפי ספורטאים ומלווים בטיסות מכל העולם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ב-18 ביולי השנה יפתחו משחקי המכביה ה-19, בטקס פתיחה חגיגי באצטדיון טדי ירושלים, שבו ישתתפו כ-600 רקדנים ואמנים. למכביה אמורים להגיע כ-8,000 ספורטאים יהודים ב-80 משלחות מכל העולם. הם ישתתפו ב-42 ענפי ספורט שונים, בארבע קטגוריות שונות – נוער, פתוחה, מאסטרס ופאראולימפי. מלבד ההשתתפות באירועים הספורטיביים מגיעים הספורטאים היהודים גם כדי להיפגש, להכיר ולהתחבר.

המכביה, שהיא האירוע הספורטיבי היהודי הגדול בעולם, מתעסקת במסורת ובערכים של מכבי ופועלת על מנת להדגיש את מרכזיותה של מדינת ישראל בחיי העם היהודי. המכביה מתקיימת אחת ל-4 שנים בישראל, ומכונה "האולימפידה היהודית". המכביה הראשונה התקיימה בשנת 1932. ספורטאים רבים שהשתתפו במכביות, זכו לאחר מכן בהישגים גבוהים גם בתחרויות האולימפיאדה. משחקי המכביה עודדו גם עליית יהודים ספורטאים לישראל.

מנכ"ל אל על, אליעזר שקדי. אליעזר שקדי מנכ"ל אל על: "מאז היווסדה שזורה פעילותה של חברת אל על באירועים בעלי חשיבות לאומית. (צילום: ארן דולב)
אליעזר שקדי מנכ"ל אל על: "מאז היווסדה שזורה פעילותה של חברת אל על באירועים בעלי חשיבות לאומית. (צילום: ארן דולב)

אל על, שהיא המוביל הרשמי של המכביה, תטיס לארץ עשרות משלחות ממקומות שונים בעולם. חלקן בטיסות סדירות וחלקן בטיסות מיוחדות אשר תפעיל החברה. מגוון היעדים הרב של אל על, יאפשר את הגעתן ארצה של משלחות מצפון אמריקה, אירופה והמזרח הרחוק וממקומות נוספים.

בין השאר תפעיל אל על טיסה ייעודית מיוחדת מקנדה, בה יגיע גם עוזר מאמן נבחרת קנדה בכדורסל, כוכב ה- NBA אמארה סטודמאייר, כוכב הNHL מייק קינן וג'וש בינסטוק כוכב הכדורעף חופים של נבחרת קנדה לאולימפידה.

אליעזר שקדי מנכ"ל אל על: "מאז היווסדה שזורה פעילותה של חברת אל על באירועים בעלי חשיבות לאומית באשר הם. גם לאחר הפיכתה לחברה פרטית, ממשיכה אל על להיות המוביל הלאומי של ישראל וגאה להיות המובילה הרשמית של משתתפי המכביה ה-19. אל על רואה ערך רב בחיבור למכביה המעודדת תנועה לישראל מכל תפוצות העולם היהודי".

אמיר פלד,יו "ר המכביה: המכביה 2013 עומדת להיות הגדולה והמאתגרת מהמכביות כולן.
זהו אירוע הספורט השלישי בגודלו בעולם, שמטרתו להפוך את המשתתפים בו לאוהבי ישראל ותומכיה. תרומת האירוע לכלכלה הישראלית, לתיירות ולקשר בין ישראל לתפוצות היא עצומה
המכביה רואה בשיתוף הפעולה עם אל על כחברה לאומית ושותפה אסטרטגית".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן