Skip to content

השר כץ הביס את ח"כ רגב שנתמכה על ידי שלושה שרים

עם בחירתו המחודשת – לאחר שכיהן כבר יותר מעשר שנים בתפקיד – צפוי השר ישראל כץ להקים ועדה שתבדוק את מה שהוא מכנה "כשלון המפלגה בבחירות"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

למרות שנתמכה על ידי שלושה משרי הליכוד – גלעד ארדן, גדעון סער וסילבן שלום – הובסה אתמול ח"כ מירי רגב בהתמודדות עם שר התחבורה ישראל כץ, תפקיד יושב ראש המזכירות של תנועת הליכוד. כץ קיבל 60 אחוז מהקולות בעוד רגב קיבלה רק 40 אחוז.

מירי רגב. הקמפיין לא הועיל (צילום: דן בר דוב)
מירי רגב. הקמפיין לא הועיל (צילום: דן בר דוב)

בהודעה שפרסם השר כץ אחרי היוודע תוצאות הבחירות נאמר: "אני מודה לכם על התמיכה והאמון שנתתם בי למרות הלחצים הכבדים שהופעלו. אני מתחייב להוציא את הליכוד לדרך חדשה, ולהכין אותו לקראת ניצחון בבחירות הבאות".

מתחייב להוציא את הליכוד לדרך חדשה (צילום: ציפי מנשה)
מתחייב להוציא את הליכוד לדרך חדשה (צילום: ציפי מנשה)

ח"כ מירי רגב בירכה את השר ישראל כץ על ניצחונו ואמרה כי היא מכבדת את התוצאות ואת רצון הבוחרים. "תנועת הליכוד תצא מכאן מאוחדת וחזקה מול האתגרים הלאומיים, החברתיים והמדיניים", אמרה רגב. היא אמרה עוד כי היא "מודה על התמיכה המרשימה" שקיבלה בהתמודדות בתנאים לא פשוטים ובפרק זמן קצר ביותר מול שר ויו"ר מזכירות מכהן.

עם בחירתו המחודשת – לאחר שכיהן כבר יותר מעשר שנים בתפקיד – צפוי השר ישראל כץ להקים ועדה שתבדוק את מה שהוא מכנה "כשלון המפלגה בבחירות". עוד לפני הבחירות מתח השר כץ ביקורת קשה על תפקודם של השרים ארדן וסער, שמילאו תפקידי מפתח במטה הבחירות של הליכוד בבחירות לכנסת. 

כצפוי, נבחר סגן שר הביטחון דני דנון ליו"ר מרכז הליכוד – תפקיד שעליו התמודד גם מיכאל פואה, שהיה יועצו של השר לשעבר משה כחלון. גם סגן שר החוץ, זאב אלקין, נבחר כצפוי ליושב ראש לשכת הליכוד.

השר שלום בוחר למוסדות המפלגה (צילום: דן בר דוב)
"תמיכה מרשימה". השר שלום בוחר למוסדות המפלגה (צילום: דן בר דוב)

[related-posts]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן