Skip to content

מותג הקפה 'ג'ייקובס' עובר מהפך עיצובי

מוצרי המותג יעברו שינויי אריזה ועיצוב • המהלך ילווה בקמפיין בטלוויזיה ובאינטרנט בעלות מדווחת של שני מיליון שקל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

”קראפט פודס ישראל“ יצאה במהלך שיווקי לבידול מותג הקפה הבינלאומי ”ג‘ייקובס“. בנוסף תצא החברה גם בקמפיין שיתנהל תחת הסיסמה: ”ג‘ייקובס, מחבר אנשים לקפה טוב“. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום JWT ישודר בטלוויזיה ובאינטרנט במשך שלושה חודשים. נמסר כי "קראפט פודס ישראל“ תשקיע בקמפיין כשני מיליון שקל.

קפה ג'ייקובס לאחר המהפך (צילום: יח"צ)
קפה ג'ייקובס לאחר המהפך (צילום: יח"צ)

מהחברה נמסר כי כחלק מהמהלך, האריזה המתומנת של ”ג‘ייקובס“ עד כה, שונתה לצנצנת ומכסה בעלי זוויות ליטוש היהלום, ”כך שהאריזה החדשה משקפת איכות ויוקרתיות של תכשיט מאבן יקרה, כיאה למוצר מובחר מתערובת ייחודית של פולי קפה, הנבחרים בקפדנות ומיוצרים בשיטות ייצור מתקדמות“. כמו כן, בחברה מסבירים, כי ”צורת היהלום של האריזה החדשה, מזכירה בצורתה את גבישי הקפה המיובש בהקפאה, שכחלק מתהליך העיבוד מנותצים לשברים בעלי זוויות, המקנים להם מעין צורת יהלום – והמבדילים אותם מהקפה האבקתי והמגורען“. מהלך שינוי האריזה, הנו מהלך בינלאומי של המותג, נמסר מ“קראפט פודס ישראל“.

ניר איצקוביץ‘, מנהל השיווק של ”קראפט פודס ישראל“: ”כחלק מהרצון להמשיך ולבדל את ’ג‘ייקובס‘ ולאחר שנים בהם כלל עיצוב המוצר אלמנטים גרפיים של כתר, הוספת מבנה היהלום הנוכחי, מסמלת את מיצובו כ‘קפה פרימיום‘ – ו‘כיהלום שבכתר‘“.

לצד שינוי האריזה שיתבטא גם באיחוד מגוון המוצרים תחת הצבע הירוק – המסמלים את הסטנדרט של ג‘ייקובס, יציג המותג גם מיתוג מחדש וקמפיין, תחת הסיסמה: ”ג‘ייקובס, מחבר אנשים לקפה טוב“.

בחברה מציינים כי קפה ”ג‘ייקובס“ מציג כל העת שיפור בתוצאות העסקיות ומגיע לשיאים חדשים של נתח שוק בקטגוריית הקפה המיובש בהקפאה. ”לפי נתוני ’סטורנקסט‘, נתח שוק כספי מצטבר של ’ג‘ייקובס‘ בחציון הראשון של 2013 עומד על כ-24.5% ומציג צמיחה של כ-15% מול אותה תקופה אשתקד. למעשה, ’ג‘ייקובס‘ הינו המותג היחידי בקטגוריה שהגדיל נתח שוק וצמח בשנת 2013. יתרה מזו, לא מכבר, קיבלה הנציגות הישראלית של ’קראפט פודס‘ הוקרה מיוחדת מהתאגיד העולמי על הפגנת אחוזי הצמיחה הגבוהים ביותר של המותג, באזור הגיאוגרפי אליו היא משויכת“.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן