Skip to content

מי עדן זורמים לשוק המים המסוננים

מי עדן נכנסת לתחום שיווק מסנני המים הביתיים ומשיקה את Eden Pure • השוק המסונן מוערך בכ-750 מיליון שקל בישראל • היקף ההשקעה של מי עדן במהלך כ-10 מיליון שקל • המחירים: זהים או גבוהים מהמתחרים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חברת מי עדן מודיעה כי היא מתרחבת לשוק מסנני המים בישראל, כחלק מהחלטת החברה להפוך את מי עדן ל"מומחה המוביל בכל פתרונות השתייה בישראל". החברה תכנס לשוק הרווי במים של תמי 4 ואלקטרה.

עד כה פעלה החברה בשוק המים המינראליים בלבד, אם כי ניסתה לחדור גם לשוק הקפה: בשנת 2012, מכרה מי עדן כ-64,382 אלף ליטר מים בבקבוקים, מתוך 249,615 אלף ליטר מכלל המים בבקבוקים שנמכרו בישראל, כלומר צמיחה של 16% ביחס לשנה קודמת. במקביל, דיווחה החברה כי גם ההיקף הכספי של מי עדן בשוק הקמעונאי של מים מינראליים צמח בשנת 2012 בכ-13.1%, כלומר 119 מיליון שקל מתוך 357 מיליון שקל המוגדר ככלל המים הנמכרים בבקבוק בישראל.

ברי המים המסוננים החדשים של מי עדן (צילום: קובי רן)
ברי המים המסוננים החדשים של מי עדן (צילום: קובי רן)

מבחינת התפלגות כמותית: 25% מהשוק בארץ שותה מי ברז רגילים, 6% שותים מבר מים מינראליים, 23% מים מינראליים מבקבוקים, 12% פילטר על הברז, 7% כלי לטיהור מים ולבסוף, 27% בר מים מסוננים. בדיוק לקטגוריה זו מעוניינת חברת מי עדן לחדור.

התפלגות כמותית של צריכת המים בישראל (נתוני מי עדן)
התפלגות כמותית של צריכת המים בישראל (נתוני מי עדן)

מי עדן גם מדווחת, כי בשנת 2006, שוק המים המסוננים היווה כ-37% מצריכת המים בארץ (ביחס ל-63% מים מינראליים), כשגודל השוק עמד על 390 מיליון שקל. נכון לשנת 2012, שוק המים המסוננים היווה כ-68% מצריכת המים בארץ (ביחס ל-32% מים מינראליים), כשגודל השוק צמח לכ-750 מיליון שקל. השוק גם במגמת גידול, והצפי כי עד 2015, יצמח בעוד כ-10.7%.

המודל לפיו ברים למים מסוננים נמכרים לצד מים מינרליים טבעיים, פועל בהצלחה בעשר השנים האחרונות על ידי החברה האם, Eden Springs, ב-14 מדינות באירופה, בהן: בריטניה, צרפת, הולנד, ספרד, נורבגיה, שוויץ ועוד. לדוגמה, בצרפת 21% מכלל התקנות הקבוצה (ברים מינראליים ומכשירי סינון) הם עבור מכשירי סינון, בבריטניה 22% ובהולנד המספר מאמיר ל-28%.

10 מיליון שקל במהלך השיווקי

בעקבות נתונים אלו, החליטה החברה להיכנס להשיק את סדרת Eden Pure – סדרת ברים ביתיים למים מסוננים. הסדרה כוללת 3 ברים, בעלי פונקציות ייחודיות, כדוגמת סודה בלחיצת כפתור ומסך מגע מלא.

יריב שפירא, מנכ"ל מי עדן (צילום: ניר כהן)
יריב שפירא, מנכ"ל מי עדן (צילום: ניר כהן)

יתרון נוסף של Eden Pure טמון במיכל למילוי מים מובנה (בדומה לקיים במכונות קפה ביתיות), שאינו מחייב חיבור קבוע של הבר לברז (וקידוח בשיש) ומאפשר ניידות של הבר על פי הצורך.

מנכ"ל מי עדן ישראל, יריב שפירא, הודיע כי "אנו במי עדן, גאים להתחיל בישראל, מהלך אסטרטגי רחב שנחל הצלחה רבה בחו"ל. במסגרתו, מי עדן מרחיבה את מגוון שירותיה בתחום פתרונות המים ולצד המים המינראליים הטבעיים האיכותיים שלה ולצד פתרונות עולם הקפה בו היא כבר פועלת, תשווק החברה ללקוחות גם פתרונות מים נוספים, דוגמת ברים למים מסוננים".

"בהשקת סדרת Eden Pure נציע לצרכנים מחירים תחרותיים", אומר סמנכ"ל שיווק וקמעונאות במי עדן, מיכאל רבינוביץ', "וזאת תוך מתן דגש על חדשנות ומענה לדרישות הצרכנים. כך למשל, עדן Pure סודה ייתן מענה לצורך של כ-60% מהאוכלוסייה הנוהגים לשתות סודה (50% מהם לפחות פעם אחת בשבוע – על פי מחקר של TNS)".

מתקני המים החדשים

Eden Pure Classic

  • מעניק פתרון למים מסוננים חמים, קרים, פושרים ואקסטרה חמים
  • מנגנון הגנת ילדים
  • אידיאלי למשפחות
  • בר ידידותי – פשוט, נוח וקל למשתמש

Eden Pure Touch

  • מעניק פתרון למים מסוננים חמים, קרים, פושרים ואקסטרה חמים
  • מסך מגע מלא
  • מיכל למילוי מים מובנה (בדומה לקיים במכונות קפה ביתיות), שאינו מחייב חיבור קבוע של הבר לברז (וקידוח בשיש) ומאפשר ניידות של הבר על פי צורך
  • אפליקציית My Cup – המאפשרת הגדרה ותכנות אישי לכמות וטמפרטורת המים לכל אחד מבני המשפחה
  • מנגנון הגנת ילדים

Eden Pure Soda

  • מעניק פתרון למים מסוננים חמים, קרים, פושרים, אקסטרה חמים וסודה
  • סודה בלחיצת כפתור ישיר לכוס – בשלוש רמות גיזוז (חזק, בינוני וחלש) לבחירה והנאת כל בני המשפחה
  • מסך מגע מלא
  • מיכל למילוי מים מובנה (בדומה לקיים במכונות קפה ביתיות), שאינו מחייב חיבור קבוע של הבר לברז (וקידוח בשיש) ומאפשר ניידות של הבר עפ"י צורך
  • אפליקציית My Cup – המאפשרת הגדרה ותכנות אישי לכמות וטמפרטורת המים לכל אחד מבני המשפחה
  • בלון גז נוח וידידותי להחלפה
  • מנגנון הגנת ילדים

סדרת Eden Pure תשווק ב-7 צבעים: אדום, כסוף, שחור, גווני לבן ושמנת וגווני אפור.

מסלולים ומחירים

למי עדן אין בשורה בנושא המחיר לעומת תמי 4 או אלקטרה, החברות הנוספות שמשווקות מסנני מים בארץ, והברים החדשים של מי עדן מתומחרים במחיר דומה או גבוה מהמתחרות:

שם המוצר

מחיר 3 שנים כולל הכל

המסלול המתמשך

ולשנה הראשונה

מחיר מוצרי

שירות שנתי

Classic

104 שקל * 36 = 3,744 שקל

64 שקל * 36 = 2,304 שקל

משלוח 39 שקל

סנן 199 שקל

נורה 229 שקל

שירות ואחריות 74 שקל

סה"כ 779 שקל לשנה

מילוי בלון גז – 50 שקל

Touch

129 שקל * 36 = 4,644 שקל

89 שקל * 36 = 3,204 שקל

Soda

אין

99 שקל * 36 = 3,564 שקל כולל 3 בלוני גז במתנה

(פיקדון של 80 שקל למיכל)

מסלול הכל כלול ל- 3 שנים: בר + כולל 2 סננים + נורה + אחריות ומשלוח עד הבית – כל שנה

המסלול המתמשך לשנה: בר + סנן ונורה + אחריות לשנה 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן