Skip to content

קנס בסך 240,000 ש"ח על זכייניות ערוץ 2

הרשות השנייה מגבירה את האכיפה באמצעות עיצומים כספיים- בחודשים מאי ויוני הטילה על זכייניות ערוץ 2 עיצומים כספיים בסך כ- 240,000 ₪
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

-הודעה לעיתונות-

הרשות השנייה מגבירה את האכיפה באמצעות עיצומים כספיים- בחודשים מאי ויוני הטילה על זכייניות ערוץ 2 עיצומים כספיים בסך כ- 240,000 ₪

בנוסף, מועצת הרשות השנייה קבעה חילוט של כספי העיצומים ששלוש הזכייניות לא שילמו לרשות בשנת 2012 בסך כ- 1.4 מל"ש

 הרשות השנייה מגבירה את האכיפה על זכייניות הטלוויזיה המסחרית- ציבורית שתחת פיקוחה והחליטה להטיל על הזכייניות עיצומים כספיים בגין הפרות בוטות של כללי הרשות בהתאם לסמכותה החוקית, זאת כחלופה לסנקציה של נטילת זמן פרסום אשר הרשות נהגה לנקוט בה בעבר.

בתוך כך, הרשות קבעה עיצום כספי ל'קשת' בסך 75,000 ₪ בגין קידום אפליקציית MAKO  במהלך שידוריה. לגבי 'רשת' קבעה הרשות עיצומים כספיים של כ 160,000 ₪ בשל הפרות חוזרות ונשנות של הנחיות וכללי הרשות בחודשים מאי- יוני הכוללות חריגות בשידור תכניות בידור וריאלטי. וכן בגין הפרות תוכן שיווקי בתוכנית "לחיות טוב" ובתוכנית 'המירוץ למיליון'. 

מהרשות השנייה נמסר כי, "הרשות רואה בחומרה רבה את ההפרות החוזרות על עצמן חרף התראות הרשות בכל הקשור לשידור עודף של תוכניות ריאליטי. הדבר מהווה פגיעה בצופים בבית אשר חלק רב מהם פנו לנציב פניות הציבור של הרשות והביעו את מורת רוחם מהשידורים. הרשות אמונה לשמור על תמהיל שידורים מגוון בטלוויזיה ותקפיד על כך." 

בתוך כך, מועצת הרשות השנייה, בראשות דר' אילן אבישר, החליטה ביום חמישי האחרון לאשר להנהלת הרשות לחלט את כספי שלושת הזכיינים (קשת, רשת וערוץ 10) בגין קנסות שהוטלו עליהם בשל הפרות, ואשר לא שולמו לרשות בסך כ- 1.4 מל"ש.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן