Skip to content

סגן ראש עיריית שדרות לשעבר הודה בפציעת אשתו

רפיק אגרונוב הלם בחוזקה בראשה של אשתו ואיים על חייה. לאחר מכן נמלט למוסקבה וכאשר שב, נעצר. אתמול הוא הודה במסגרת עסקת טיעון שבה הוסר סעיף הניסיון לרצח והיום הוגש כתב אישום מתוקן. גזר דינו יינתן בספטמבר. בכתב האישום לא מצוין מהן הנסיבות שהובילו את סגן ראש העיר לפגוע באשתו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

סגן ראש עיריית שדרות לשעבר, רפיק אגרונוב, הודה אתמול (שלישי) והורשע בבית משפט המחוזי בבאר שבע, במסגרת הסדר טיעון, בשני אישומים בעבירות של פציעה בנסיבות מחמירות, איומים, שיבוש מהלכי משפט והדחה בחקירה.

בדיון שהתקיים היום (רביעי) בבית המשפט התנגדה הפרקליטות לבקשת בא כוחו של הנאשם לשחררו למעצר בית ובית המשפט קיבל את עמדת הפרקליטות והחליט להשאיר את הנאשם במעצר. הצדדים טענו היום באופן חופשי לעניין העונש. גזר הדין עצמו  יינתן בתחילת ספטמבר השנה.

על פי עובדות כתב האישום המתוקן, שהוגש על ידי עו"ד אלין שקאף מפרקליטות מחוז דרום, בתאריך 18.08.12, בעת שאשתו ישנה בחדר, נכנס אגרונוב לחדר השינה בביתם בשדרות, נטל חפץ, התקרב אליה והלם בחוזקה בראשה באמצעות החפץ. בהמשך הלם הנאשם פעם נוספת בראשה של אשתו, תוך שהוא מאיים עליה: "אני אהרוג אותך היום". מיד לאחר מכן, הוא עזב את הבית ועוד באותו יום נמלט למוסקבה ושהה במוסקבה במשך כתשעה חודשים, בידיעה שהוא דרוש חקירה.

במהלך שהותו במוסקבה, יצר אגרונוב קשר עם מכר וביקש ממנו שיפנה לעורך דין שיפנה בשמו למתלוננת ויבקש ממנה לבטל את התלונה. בתחילת יוני השנה הוא חזר לישראל ונעצר בשדה התעופה בן גוריון, כשיחד עמו נמצאת אשתו עם בנם המשותף. בכתב האישום לא מצוין מהן הנסיבות שהובילו את סגן ראש העיר לפגוע באשתו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן