Skip to content

מחפשים עבודה? אמזון מחפשת אותכם

אמזון מגייסת כ-5,000 עובדים לשרשרת האספקה של החברה ועוד כ-2,000 עובדים למרכזי השירות • למרות החדשות הטובות, הביקוש הוא למשרות בתוך ארצות הברית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חברת אמזון הודיעה השבוע על גיוס מאסיבי של עובדים לשרשרת האספקה והשירות. על פי התוכנית, תגייס ענקית הקמעונאות כ-5,000 עובדים חדשים בתוך ארצות הברית, כולם יאיישו משרות מלאות. הסיבה לביקוש הגדול לעובדים נובע מהצורך ליישר קו עם הדרישה ההולכת וגוברת של לקוחות החברה לשירותים של אמזון.

מחסנים אינסופיים באמזון (ויקיפדיה)
מחסנים אינסופיים באמזון (ויקיפדיה)

השכר המוצע לעובדים באמזון יהיה אחד התמריצים להצטרף לשורותיה: לפי מספרים שאמזון דיווחה בהודעה לעיתונות, השכר החציוני של עובד במרכז לוגיסטי גבוה ב-30% מזה של עובד ברשתות קמעונאיות אחרות. השכר הגבוה לא כולל בונוסים שעובדים במשרה מלאה מקבלים, תוספת של כ-9% לשכרם.

"אנחנו קולטים יותר מ-5,000 אנשים לצוות שלנו, אשר יעזרו לנו להמשיך לחדש ולשרת את ציבור הלקוחות שלנו", אמר דיוויד קלארק, סגן נשיא של יחידת התפעול ושירות הלקוחות הבינלאומית של אמזון.

להצטרף ל-20,000 עובדי אמזון כיום

אמזון יצרה מקומות עבודה רבים בשרשרת האספקה שלה ברחבי ארצות הברית במהלך השנים. רק בשנה האחרונה, פתחה אמזון שמונה מרכזי לוגיסטיקה, תוך שהיא יוצרת אלפי מקומות עבודה חדשים. בין המשרות המוצעות, אפשר למצוא משרות של אורזים ושליחים. אותם עובדים יצטרפו לכ-20,000 עובדים המאיישים משרות בתחום שרשרת האספקה של החברה ברחבי ארצות הברית.

אמזון תגייס גם כ-2,000 עובדים למשרות שירות לקוחות. חלק מן המשרות תהיינה מלאות וחלקיות, או משרות עונתיות.

הביקוש לעובדים הרבים נובע מהביקוש לשירותי החברה. ההודעה על תוכנית הגיוס הגיעה זמן קצר לאחר פרסום הדוחות הכספים, שהראו על עליה של 22% במכירות החברה ברבעון השני של שנת 2013, לסכום של 15.7 מיליארד דולר, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.

למרות זאת, דיווחה אמזון על הפסד נקי של 7 מיליון דולר, אך זה לא עוצר בעדם. הגיוס המאסיבי על פי התוכנית הוא כנראה אינדיקציה טובה, כי באמזון צופים שהקערה תתהפך על פיה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן