לפני חודש עלתה כתבה עם אפיזודות שלוקטו מרחבי הגלובוס ובהן מצבי "כמעט תאונה" ותאונות בהן מעורבים כלי רכב דו-גלגליים. לבקשת הקוראים פרק נוסף של לקט מעניין שיש מה ללמוד ממנו.
1. נהג האופנוע צילם את התאונה בעזרת מצלמת הקסדה שאותה הרכיב. נסיעה מהירה בכביש רטוב מסכנת את הרוכב ואת הסביבה עקב מגבלת הבלימה וסכנת ההחלקה. כאשר הפורד הכחולה אותתה והחלה לפנות שמאלה באור ירוק, האופנוען הסורר לא יכול היה להספיק לבלום או לסטות שמאלה ולמנוע התאונה.
למזלו של הרוכב הוא יצא בשלום ואפילו צעד על רגליו לעבר הרכב בו פגע שלחזיתו נגרם נזק רב.
2.. רוכב האופנוע הפעם סיים את ההתנגשות ברכב הפונה שמאלה ביותר מגלגול אחד ולא ברור מה מצב העצמות שלו לאחר התאונה.
3. רוכב הקטנוע הזה כשרוני במיוחד. אחרי 4 תאונות ברצף הוא מסיים במקום שלא יוכל להזיק לאף אחד
http://www.youtube.com/watch?v=CjgT8Af1kGc
4. נהג האופנוע שלנו צילם עצמו "דוהר" בכביש המהיר גם במהירות 220 קמ"ש ויותר. בנהיגה במהירות כזו בכביש מהיר, חייב הרוכב להיות ער לכך שרוב נהגי המכוניות על הכביש לא מצפים לכלי רכב 4 גלגלי או דו-גלגלי שיגיח מאחור במהירויות כאלה. בסרט הפעם, סוזוקי סוויפט ספורט עברה לנתיב השמאלי המהיר במהירות של כ-120 קמ"ש והאופנוען שהיה הפעם עירני, הצליח להאט לכדי מהירות "נשיקה" בסוזוקי מבלי שאף אחד נפגע.
"הנהג הנבון לא נכנס למצבים מהם יודע הנהג החכם לצאת בשלום". המלצתי, נהגו בתבונה ולא בחכמה.