Skip to content

חדש על המדף: חטיפים, ממתקים והרבה זיתים

זיתים מתובלים במגוון טעמים, ביסלי במהדורת זיתים, גבינת שמנת עם זיתים • וגם, במבה עם סוכריות קופצות וסדרה של פינוקי שוקולד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

זיתים טריים ומתובלים

"זיתא" משיקה מוצר ייחודי – זיתים מצוננים, המוגשים באריזה נוחה ועם תיבול מקורי. בניגוד לזיתים המגיעים בקופסת השימורים, זיתי "זיתא" לא עברו כל פסטור, וארוזים באריזת פלסטיק אטום לכניסה של אוויר וחמצן. העובדה מסייעת לשמור על הטעם של הזית, העסיסיות והמרקם הפריך – בדומה לזיתים הנרכשים במעדניות. הזיתים מוצעים במגוון של חמישה טעמים מתובלים: זית ירוק בתיבול גלילי, זית ירוק בתיבול פיקנטי, זית ירוק בתיבול איטלקי, זית ירוק עם שמן זית וזית סורי שבור עם לימון כבוש. גם בתחום האריזה מציעה "זיתא" חידוש: הזיתים ארוזים באריזה שקופה ונוחה, בעלת פתיחה וסגירה קלים, פשוטים ונוחים לשימוש, ונותנים מענה לבעיית השימורים. מארזי הזיתים, הנשמרים במקרר, נגישים לכולם גם במהלך ארוחות משפחתיות.

מחיר מומלץ לצרכן: אריזה של 215 גרם – 10 שקלים.

חטיף בטעם זיתים

"אסם" ממשיכה להרחיב את סדרת "ביסלי" בטעם חדש: ביסלי זיתים. החטיף מציע את אותה חוויה פריכה, אלא שהפעם בטעם זיתים. "אסם" כבר השיקה בעבר, ובהצלחה רבה, טעמי שונים לביסלי: חריף אש, מקסיקני, מנצ'ס, ביסלי בטעם ??? ועוד. לדברי החברה, הזיתים נחשבים לנשנוש אהוב בקרב הישראלים: ילדים אוהבים זיתים עם טוסטים, פיצות וגם בתור נשנוש לכשעצמם.

מחיר מומלץ לצרכן: אריזה של 70 גרם – 4 שקלים.

גבינות שמנת – טבעי, ירקות וזיתים

"מחלבות גד" מרחיבה את קטגוריית הגבינה למריחה ומשיקה את סדרת גבינות "שמנת ניו יורק" (30%), המאופיינת במרקם עשיר, מעט נוזלים ומעניקה חוויית טעם אולטימטיבי ממש כמו לאכול בייגל בניו-יורק. הסדרה כוללת גבינות שמנת בשלושה טעמים: טבעי, ירקות וזיתים. בנוסף, משיקה "מחלבות גד" סדרת גבינות קרם שמנת 5%, הכוללת ארבעה טעמים במתכון חדש וקטיפתי : טבעי, שום, שמיר וטוסקנה. הסדרה עשירה בסידן ומכילה 400 מ"ג סידן ל-100 גרם.

מחיר מומלץ לצרכן לסדרת "שמנת ניו-יורק": אריזת 200 גרם – 13.72 שקל.
מחיר מומלץ לצרכן לסדרת גבינות הקרם שמנת: אריזת 200 גרם – 12.44 שקל.

במבה עם סוכריות קופצות

"אסם" ממשיכה להרחיב גם את סדרת "במבה במילוי", ויוצאת בגרסה מפוצצות במיוחד: במבה במילוי קרם נוגט עם סוכריות קופצות. המהדורה החדשה ממשיכה את השילוב בין מלוח ומתוק, משדרגת את התענוג והופכת את חווית במבה במילוי לחוויה של כיף. סדרת "במבה במילוי" כוללת כבר כיום את טעמי נוגט, קרם חלבה וקרם במבה.

מחיר מומלץ לצרכן: אריזת 60 גרם – 4.50 שקל.

אשכולות פריכים של שוקולד

חברת הממתקים "כרמית", ממשיכה את קו החדשנות בעולם השוקולד תחת המותג המשפחתי "אגו", ולאחר תהליך פיתוח ממושך, משיקה את "אגו רוקס" – סדרת חטיפי שוקולד בטעמים, המהווה קטגוריה חדשה של פינוקי שוקולד איכותיים, לצריכה אישית או כפתרון לאירוח. אגו רוקס הוא פינוק שוקולד בצורת אשכולות – פורמט חדש שטרם נראה בשוק הישראלי. המוצר מיוצר בכל העולם על ידי גדולי היצרנים וייחודי בעיקר בזכות נראות מעניינת, שמזכירה סלע ומכאן שמו – ROCKS. המוצרים מורכבים מתערובת דגנים (פצפוצי אורז, קורנפלקס), תוספות איכותיות של אגוזי לוז, פקאן מסוכר, קוקוס ושבבי קרמל, בשילוב שוקולד חלב/לבן משובח. עתה מושקים שלושה טעמים: שוקולד חלב עם פצפוצי אורז ואגוזי לוז, שוקולד חלב עם קורנפלקס ושברי קרמל ושוקולד לבן עם פצפוצי אורז, פקאן מסוכר וקוקוס.

מחיר מומלץ לצרכן: אריזת 100 גרם – 10 שקלים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן