Skip to content

בצריכה מתמדת: חוגגים חנוכה

חג החנוכה מתקרב ויחד איתו המדור נכנס לאוירה חגיגית • הפעם נבדקו אביזרים לטיגון עמוק, מארז בולים לחנוכה, ערכת חנוכיות לילדים ואפילו כלי זכוכית להגשת סופגניות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ההצעה: לתפוס ולסנן בו זמנית

המציעה: נעמן

מה זה אומר? מלקחיים משולבות במסננת המיועדת לטיגון של סופגניות, לביבות ועוד.

מה אנחנו אומרים? במפגש הראשוני מדובר ברעיון חביב, שיכול להקל עלינו בכל אותם מצבים בהם הסופגניה מאיימת ליפול, בעודנו מוציאים אותה החוצה מהשמן הרותח. בפועל, הוא טוב כל עוד לא מדובר בסופגניות ענק שדורשות פתיחה רחבה של המוצר כדי לתפוס אותו. בשאר המקרים הוא עושה עבודה טובה בתפיסה ובסינון. רק קחו בחשבון, שאם אוכל מטוגן הוא חלק בלתי נפרד מהתזונה שלכם, המוצר יחזיק אצלכם מעמד זמן קצר יחסית.

המחיר: 35 שקל, להשיג בחנויות הרשת.

הציון: [rating=3]

ההצעה: לטגן עם כף עמוקה

המציעה: קיצ'נאייד

מה זה אומר? לשלוף מאכלים מטוגנים בעזרת כלים ייעודיים, אחד עמוק יותר והשני פחות.

מה אנחנו אומרים? הכלי העמוק יותר בעל חורים גדולים יותר, ולכן נוח יותר להוציא סופגניות מהסיר, שכן השמן נוזל במהירות גדולה יותר. הכף השטוחה יותר נשאיר לדברים יותר קלים, דוגמת לביבות, או כפי שהחברה מציעה, להוצאת קצף מיותר ממרק. שניהם שומרים על המאפיינים של מוצרי החברה האמריקנית – מוצרים גדולים יחסית, עמידים ונוחים מאוד לשימוש.

המחיר: 99 או 169 שקל, להשיג בחנות המותג במלון מנדרין, ובחנויות כלי בית נבחרות.

הציון: [rating=4] 

ההצעה: לשחק ולאסוף ברוח החג

המציעה: השירות הבולאי וקלסיקלטת

מה זה אומר? ערכה המשלבת חוברת משחק והפעלה לחנוכה המבוססת על סדרת הבולים החדשה של השירות הבולאי "מוזיקה ישראלית – שירי ילדים"; גיליון של 12 בולים מהבולים החדשים; דיסק שירי הילדים וסיפורים מיוחדים לחג החנוכה; ומשחק לכל המשפחה.

מה אנחנו אומרים? הערכה עוררה בנו תחושות נוסטלגיות נעימות לזמנים בהם אספנו בולים בעצמנו. השילוב של הבולים עם שאר האטרקציות מראה שככל הנראה איסוף בולים אינו טרנדי כיום כפי שהיה בעבר, וחבל, שכן הבולים החדשים מיוחדים מאוד. עם זאת, שאר הפריטים בערכה טובים גם הם והשילוב של הכל יחד יכול לשמש כמתנת חג מצוינת.

המחיר: 39.9 שקל, להשיג בסניפי הדואר.

הציון: [rating=5]

ההצעה: לרכוש מתנת חג עם ערך חברתי

המציעה: כלים שלובים

מה זה אומר? מארזים המשמשים כמתנות חג הנעשים על ידי אנשים בעלי מוגבלויות.

מה אנחנו אומרים? המיזם החשוב מציע לקראת חנוכה מתנות חג מקוריות. אלו כוללות ערכות יצירה לילדים המיועדות לפיתוח החשיבה היצירתית. ערכה כזו כוללות חבילת צבעים, שתי חנוכיות מעץ להרכבה ולצביעה, וסביבון עץ המיועד גם הוא לצביעה. הערכה הזו התקבלה בברכה בקרב ילד יצירתי במיוחד, והיא גם העסיקה אותו לזמן רב וגם אפשרה לו ליצור חג אישי מתמיד.

המחיר: 15-82 שקל, להשיג בכלים שלובים, דיזנגוף 229, תל אביב.

הציון: [rating=5]

ההצעה: להגיש סופגניות בכלי מהודר

המציעה: ארקוסטיל

מה זה אומר? כלי זכוכית על רגל המיועד להגשה.

מה אנחנו אומרים? הכלי המרשים עשוי מקריסטלין, כלומר קריסטל נטול עופרת, חומר שעד עכשיו לא ידענו על קיומו. העדר החומר הרעיל במוצר עומדת כמובן בניגודיות עזה למה שמכילה סופגניה ממוצעת, אבל החלטנו להתעלם מהעובדה הזו, ולהעריך את המראה המסוגנן שיקבלו הסופגניות כאשר נגיש אותן אצלנו בחג. קוטר הכלי: 32 ס"מ – יהפוך אותו למתאים גם עבור עוגות שונות. קל לנקות אותו והאחסון דורש כמובן מקום, שכן גובהו הוא 13 ס"מ.

המחיר: 134 שקל, להשיג בחנויות ארקוסטיל קיטצ'ן, כיתן, ובחנויות כלי בית מובחרות.

הציון: [rating=4]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן