ב-415 שקל לברלין וחזרה באיזי ג'ט

מדובר במחירים התחלתיים, שאיזי ג'ט חשפה בעת שהכריזה ביום חמישי שחלף על פתיחת הקו שלה לברלין. הטיסות ליעד הזה יפעלו בימי שלישי, חמישי ושבת. הרווח הנקי של החברה הסתכם בסוף השנה הכלכלית ב-398 מיליון אירו, לעומת 255 מיליון ב-2012

Print Friendly

איזי ג'ט הכריזה ביום חמישי שחלף על הפעלת שלוש טיסות שבועיות בין תל אביב לשדה התעופה שונפלד בברלין (SXF). הטיסות יחלו מה-4 בפברואר 2014, והן זמינות כבר עתה לרכישת כרטיסי טיסה באתר איזי ג'ט www.easyJet.com ובאפליקציית איזי ג'ט בטלפון הנייד.

השירות החדש מתל אביב לברלין ממשיך את המסורת של איזי ג'ט, ששמה לה למטרה להפוך את הטיסות לקלות וברות-השגה לנוסעים למטרות עסקים ופנאי בין ישראל לאירופה. התעריפים ליעד זה נעים במחירים התחלתיים בין 43.99 אירו מת"א לברלין (כיוון אחד, כולל מסים) ועד 42.49 אירו לטיסה מברלין לת"א (כיוון אחד, כולל מסים).

אירבס A320 של איזיג'ט. מרחיבה את פעילותה בישראל

אירבס A320 של איזי ג'ט. מרחיבה את פעילותה בישראל

ברלין יעד תיירותי מובהק

ברלין נחשבת לאחת מהבירות הפופולאריות ביותר באירופה בקרב מטיילים ישראלים ואנשי עסקים, זאת הודות למגוון הרחב של אפשרויות שהיא מציעה בתחומי התרבות והפנאי, ההיסטוריה העשירה של העיר, נופיה ועוד. זמני הטיסה הנוחים מדי שלישי, חמישי ושבת אידיאליים לחופשה קצרה, נסיעת עסקים או ביקור חברים ומשפחה.

הטיסות החדשות של איזי ג'ט בין תל אביב לברלין יחשפו את ישראל גם לקהל המסור של לקוחות איזי ג'ט בגרמניה, שבוחרים פעם אחר פעם לטוס עם איזי ג'ט בזכות התעריפים המוזלים והשירות הידידותי.

שישה יעדי איזי ג'ט מישראל

איזי ג'ט החלה להפעיל טיסות מישראל וממנה בנובמבר 2009 והייתה הראשונה מבין חברות התעופה לטיסות מוזלות שנכנסו לשוק הישראלי. מאז, דרישת הלקוחות לשירותים הייחודים שהחברה מציעה גדלה בהתמדה. הקו החדש לברלין הוא השישי מבין יעדי החברה מישראל, אחרי לונדון-לוטון (עד 11 טיסות שבועיות), מנצ'סטר (פעמיים בשבוע), ז'נבה (5 פעמים בשבוע), באזל (4 פעמים בשבוע) ורומא (פעמיים בשבוע).

יו איטקן, המנהל המסחרי של איזי ג'ט, אמר: "איזי ג'ט, כשותפה לטווח ארוך לכלכלה הישראלית ולתעשיית התיירות של ישראל, ממשיכה להציע ללקוחותיה בישראל יעדים אטרקטיביים נוספים באירופה בתעריפים מוזלים ושירות מעולה".

תוצאות עסקיות לשנת המס שהסתיימה ב-30 בספטמבר 2013

• הרווח הנקי של איזי ג'ט הסתכם בסוף השנה הכלכלית ב-398 מיליון אירו, לעומת 255 מיליון אירו ב-2012.
• הכנסות החברה הגיעו ל-4.258 מיליארד אירו.
• ההוצאות ללא דלק היו 2.598 מיליארד אירו וההוצאות לדלק היו 1.182 מיליארד אירו.
• החברה הטיסה 68 מיליון מושבים, לעומת 65.9 מיליון מושבים ב-2012, גידול של 3.3%, והטיסה 60.8 מיליון נוסעים, לעומת 58.4 מיליון נוסעים ב-2012, גידול של 4%.
• תפוסת הנוסעים הייתה 89.3%, לעומת 88.7% ב-2012.

מנכ"ל איזי ג'ט קרולין מקול הגיבה על התוצאות: "איזי ג'ט מציגה ביצועים חזקים וביצעה מהלכים משמעותיים בכיוון התוכנית האסטרטגית שלה. התוצאות משקפות את היתרון המבני של החברה בשוק הטיסות לטווח קצר באירופה, לעומת החברות המסורתיות והמוזלות. המשמעת שלנו בנוגע להקצאת קיבולת הביאה לגידול משמעותי בהכנסות, ברווחים ובהחזר ההשקעה. מכיוון שאנו בטוחים באסטרטגיה שלנו ההנהלה החליטה לחלק 308 מיליון ליש"ט דיווידנדים לבעלי המניות. אנו נמשיך להציע ללקוחות שלנו מחירים נמוכים ליעדים אטרקטיביים ושירות חברותי כך שנוכל להמשיך לנצח בשוק התחרותי ולהעניק החזר משמעותי לבעלי המניות שלנו".

Print Friendly

על אודות עמי אטינגר

עורך חדשות ב"דבר", "ידיעות אחרונות" ו-25 שנה עיתונאי ב"מעריב" בתפקידים: עורך חדשות, עורך כלכלי, רכז כתבים וכתב לענייני תעופה, תיירות ותעשיות ביטחוניות
פוסט זה פורסם בקטגוריה ב, תעופה, עם התגים , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

סגור לתגובות.