Skip to content

בצריכה מתמדת: חורף ושנה חדשה

נעלי בית חורפיות חדשות נבדקו השבוע לטובת הלילות הקרים, כמו גם מארזי מתנות לראש השנה האזרחית • דאודורנטים לגברים, מוצרי טיפוח לנערות ומבשמי אוויר חדשים לבית, מקבלים כולם את חוות דעתנו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ההצעה: לרכוש מתנה לשנה החדשה

המציעה: AHAVA

מה זה אומר? מארזים של מוצרי טיפוח של החברה, עבור מי שחוגג את השנה החדשה

מה אנחנו אומרים? אנו מתרעמים על הרעיון לתת מתנות גם בראש השנה האזרחית, אך מתוך רגישות לאלו שיש להם ידידים נוצרים החוגגים את היום הזה, אנו נותנים את הבמה גם למוצרים אלו. מדובר בשלושה מארזים שונים, האחד לנסיעות, השני לטיפוח העור והשלישי שניסינו מיועד לטיפוח הגוף. מגיע באריזה נוצצת התואמת את הלך הרוח הסילבסטרי וכולל קרם גוף, קרם ידיים וקרם רגליים, מוצרים ותיקים וטובים של החברה. המחיר של מארז הופך אותו אטרקטיבי גם כמתנה לעצמנו.

המחיר: 90 שקל, 100 מ"ל כל מוצר, 70 ו-200 שקל לשני המארזים האחרים. להשיג בחנויות הרשת, בסופר-ארם, דיוטי פרי וחנויות נוספות.

הציון: [rating=4]

ההצעה: לחם את כפות הרגליים

המציעה: DEARFOAMS

מה זה אומר? ליין חדש של מותג נעלי בית לנשים אמריקני

מה אנחנו אומרים? ליין נעלי הבית כולל מגוון עיצובים, בהם מוקסינים, נעלי סירה, גבונות ופתוחות מאחור, כול שימוש בבדים דמויי פרווה, סרוגים, פונפונים ועוד. כלומר, מגוון מספיק רחב שכמעט כל אחת עשויה למצוא דגם שהיא אוהבת. הן מצטיינות בנוחות יוצאת דופן ביחס לנעלי בית ונעימות מאוד לנעילה. עם זאת, המידה שנבחרה היתה מעט צרה למרות שאמורה היתה להתאים (המידות הן S-XL, מתאימות ל-35-42). טובות לשימוש בבית, לא מחוצה לו.

המחיר: 99-199 שקל, להשיג בהולמס פלייס, מגה ספורט, ענת מיקולנסקי ובחנויות מובחרות.

הציון: [rating=3]

ההצעה: להוסיף ניחוח לבית

המציעה: איירוויק

מה זה אומר? מבשם אוויר בניחוח חדש של אוכמניות ותאנים.

מה אנחנו אומרים? הניחוח החדש שהשיקה החברה לתקופת החורף הוא אחד הטובים שהיא מציעה על המדפים. שילוב הניחוחות יוצר ריח נעים במיוחד שיתאים לכל חלק בבית. הניחוח מגיע במספר מוצרים, כולל נרות ומקלות ריחניים, מכשיר חשמלי או מכשיר ספריי אוטומטי. את מכשיר הספריי אותו ניסינו יש לפתוח לפני ההפעלה אך המכל כל כך קשה לפתיחה, שכמעט והתייאשנו.

המחיר: 49.9 שקל למכשיר האוטומטי, 25-30 שקל לשאר המוצרים. להשיג ברשתות השיווק, הפארם ובחנויות מתמחות.

הציון: [rating=4]

ההצעה: להתגונן מפני ניחוח הלחץ

המציעה: NIVEA

מה זה אומר? דאודורנטים חדשים לגברים ולנשים, המגנים גם מפני זיעה הנגרמת במצבי לחץ ומגיעים כספריי, סטיק או רול און.

מה אנחנו אומרים? הניסיונות ליצור דאודורנטים יוצאי דופן, כאלה העובדים ל-72 שעות או יותר אשר יהיו יעילים במצבי לחץ, כמו אלו החדשים, אינו ברורים לנו. אחרי הכל יש למרבית החברות הגדולות דאודורנטים יעילים מאוד ורוב האנשים מתקלחים לפחות פעם ביום. דאודורנט הספריי החדש שבדקנו (לגברים), אכן עשה עבודה טובה מאוד ליממה בה הוא נותר על גוף, אך אנו לא שמנו לב להבדל יוצא דופן במצבי לחץ כלשהם.

המחיר: 20 שקל, להשיג ברשתות הפארם והמזון.

הציון: [rating=3]

ההצעה: לטפח את עצמנו מגיל צעיר

המציעה: Laline

מה זה אומר? סדרת טיפוח in between, המיועדת לבנות 13-18 וכוללת ספריי קרם גוף, קרם גוף מוס סבון רחצה מוס, וכן תיקי רחצה, בקבוק מים, קיט פדיקור ומראה עם אור.

מה אנחנו אומרים? הנערה שניסתה את הסבון וקרם הגוף, דיווחה כי היא אהבה את ניחוח המוצרים – שילוב של מאסק עם מלון ואגס – אך הוא לא החזיק מעמד לאורך זמן. המוצרים לדבריה עושים עבודה טובה בניקוי העור והטיפוח שלו, והעיצוב של המוצרים מתאים לגיל, כלומר לא מבוגר מדי ולא צעיר מדי.

המחיר: 40-80 שקל, להשיג בחנויות הרשת.

הציון: [rating=4]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן