Skip to content

יומנו של יורם 3

לא ייאמן, אבל שלא כהרגלה, תפסה אותי שפעת קלה. גרון קצת כואב, צרידות מעצבנת, אף מנוזל וכאבים בפרקים. ומה הפלא? מי יכול להרשות לעצמו לחמם את הבית עם מחירי החשמל שעולים ועולים? אפשר לחשוב שהצמידו את מחיר החשמל למפלס הכנרת, שלשם שינוי עולה גם הוא. יחד עם זאת, ישנה נקודה שאליה עשוי מפלס הכנרת להגיע […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לא ייאמן, אבל שלא כהרגלה, תפסה אותי שפעת קלה. גרון קצת כואב, צרידות מעצבנת, אף מנוזל וכאבים בפרקים. ומה הפלא? מי יכול להרשות לעצמו לחמם את הבית עם מחירי החשמל שעולים ועולים? אפשר לחשוב שהצמידו את מחיר החשמל למפלס הכנרת, שלשם שינוי עולה גם הוא. יחד עם זאת, ישנה נקודה שאליה עשוי מפלס הכנרת להגיע ואז יפתחו את סכר הירדן (במהרה בימינו אמן) ויזרימו את המים דרומה. האם יש למחירי החשמל מפלס עליון כזה שאחר כך יזרימו חשמל לבתינו בחינם?

יומנו של יורם 3

מה אתר אומר, יומני היקר? יאריכו את חוק טל? חוק טל נועד הרי לגרום לחרדים לצאת לעבודה ולהשתלב בחברה, אבל כבר בשנת 2005 הודתה מדינת ישראל (בעתירה לבית המשפט העליון) שיישומו של החוק נכשל. בית המשפט אף קבע שהחוק סותר את "כבוד האדם" של אלה המשרתים בצה"ל ופוגע בזכויות הרוב במדינה, אז למה להאריך את הכישלון? החרדים ירקו בהתחלה על החוק, אחר כך על נשים באוטובוס ולבסוף גם על ילדה שעוררה את יצרם. באמת שלא אכפת לי שהם יהיו ירקנים, אבל כמקצוע קמעונאי, כזה שיתרום לחקלאות ולא למי התהום.

נהניתי מהפריימריז של הליכוד. בכלל, מילה יפה "פריימריז". נשמע מכובד. זה בטח נשמע הרבה יותר טוב עם המבטא האמריקאי הנהדר של ראש הממשלה. מעניין איך אומרים פריימריז בסינית ולמה בכלל לא קוראים לזה "בחירות מקדימות"? אולי כי זה מזכיר להם את "קדימה". אני דווקא חושב שהסיבה היא אחרת: היפנים לא נוהגים לבטא את האות ל' ומחליפים אותה באות ר' – ומישהו עלול להתבלבל עם המילה "בחירות".

אני שמח לדעת שראש הממשלה מתקדם מבחינה טכנולוגית. הודעה מוקלטת של דבריו נשלחה לכל חברי הליכוד, בה הוא מעודד את כולם לבוא ולהצביע בבחירות המקדימות, עבורו כמובן, כדי שיוכל להמשיך להנהיג את הליכוד ואת מדינת ישראל בדרך שלהם, "ששומרת קודם כל על הביטחון, שמפתחת את הכלכלה, שדואגת לחברה, שעושה מהפכה בחינוך, בתקשורת, בהגנת הסביבה…" ואני תוהה, האם הוא מדבר על מדינת ישראל?! אולי הוא מתכוון לפיליפינים. יש שם עיר שנקראת Likud.

מה יהיה? שוב פרשיה של חשד להטרדה מינית במסדרונות השלטון? אצל קצב היו א', ל' ועוד איזה אות ביניהן, ועכשיו יש לנו ר'. ואני שואל: איפה כל שאר האותיות? ככה מדלגים? האם זה סוג של הדרת נשים? אני ממליץ לש' ולת' להיזהר. הן הבאות בתור.

ותשובה ממשיך להסתפר. אולי שיעבור טיפול בלייזר פעם אחת ולתמיד ויניח לנו?

ט"ו בשבט מתקרב, יום ההולדת ה-63 של כנסת ישראל. כל חברי הכנסת מכים שורשים (יש כאלה שאפילו משקים זו את זה). הפריחה שלהם לא משהו, אבל הם יודעים יפה מאוד לגרום לנו לפריחה.

הולך להשקות את עצמי בתה חם.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן