אולטרה לייט מדגם טרייק, התרסק הבוקר (שבת) בעת ניסיונות המראה שכשלו, סמוך לאזור התעשייה בעמק חפר. הטייס, בן 61, נפצע קשה. צוות של מד"א מאזור השרון, שהחל לבצע בו פעולות החייאה, פינה אותו לבית החולים הלל יפה בחדרה ושם נקבע מותו.
רז יצחק, חוקר תאונות ראשי החל לבדוק את נסיבות התאונה. בשלב ראשוני זה לא ברור מה גרם להתהפכות המטוס בעת ניסיונות ההמראה.
גלשן אוויר ממונע
הטרייק הוא גלשן אוויר ממונע, הנחשב סוג של מטוס אולטרה-לייט. המטוס הוא דו מושבי, שמושביו מותקנים בצורת טאנדם, וגופו תלוי מתחת כנף משולשת קשיחה, הדומה מאוד לזו של גלשני האוויר. המנוע והפרופלור מותקנים מאחור. הטייס המטיס יושב במושב הקידמי, כשהוא אוחז במוט ניהוג אופקי. פעולת הטסה שונה ממטוס רגיל, שבו בעת המראה מושכים את מוט ההיגוי (סטיק) לאחור. לעומת זאת במטוס דרייק כדי להמריא דוחפים את מוט ההיגוי האופקי קדימה.