Skip to content

אופנוע חשמלי מהיר זו לא אגדה

מסן פרסיסקו יצאה הבשורה של טסלה, מכונית חשמלית מהירה. כעת מוצג גם אופנוע חשמלי מהיר על ידי חברת Mission Motorcycles ממפרץ סן פרנסיסקו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

טסלה היתה הרכב המהפכני הראשון שהוכיח שאפשר גם בלי מנוע בעירה פנימית שמלווה את עולם הרכב יותר ממאה שנים.

Mission Motorcycles מסן פרנסיסקו מציגה את האופנוע החשמלי הראשון, שיכול להאיץ מ-0 ל-90 קמ"ש ב- 2.7 שניות. מטרת החברה להציג אופנועים חשמליים שיאיצו יותר מהר, יהיו בעלי מערכות שליטה ובקרה עדיפים על המצוי בשוק האופנועים ובעלי טווח נסיעה ארוך.

לדברי מנכ"ל Mission Motorcycles היעד הוא לעשות אופנועים העולים ביכולותיהם על אופנועים אחרים כמו BMW S100RR, MV Augusta F4 ועוד.

http://www.youtube.com/watch?v=03myxdGoNJY

מישן R הוא הדגם הראשון שמציגה החברה.

• תאוצה מ-0 ל-90 קמ"ש ב- 2.7 שניות.

• מהירות מקסימאלית של 230 קמ"ש.

• טווח נסיעה בין טעינה אחת לשניה בנסיעה עירונית- 350 ק"מ ובנסיעה מהירה על כביש מהיר טווח של 210 ק"מ.

• טעינה בכל מקור חשמלי ביתי תוך פחות משעתיים.

מישן R מצויד במסך בקרה אלקטרוני הדומה לזה המצוי בטסלה. זהו מסך בקרה על מערכות הרכב וכן בעל כלי ניהול נסיעה וניווט המחובר לרשת הסלולארית. המערכת גם מצוידת במצלמה לצילום הרוכב והדרך.

הדגם הבסיסי של מישן R יעלה 30,000 $ וכולל אחריות של 10 שנים על המצבר ואילו הדגם שלדעת היצרנית האמריקאית יהיה הכי פופולארי יש מצבר בעל קיבולת גדולה יותר והאופנוע יעלה כ- 40,000 דולר.

החברה מתכוונת להציג תוך ארבע שנים דגם זול עוד יותר, שלדעת המנכ"ל יעלה פחות מ-17,000 דולר ויהיה בעל תכונות לא פחות טובות מהדגם הראשוני המוצע עכשיו.

1 Comment

  1. אדי
    20 במרץ 2014 @ 11:44

    נראה אמיתי

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן