Skip to content

ביזנס אנד פלז'ר: בסימן פורים

איפה חגגו את פורים, למה התחפשו, למי תרמו באווירת החג, וגם איפה מתכוון השף מאיר אדוני לפתוח עוד מסעדות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ממתקים לילדים

מנהלת המיון בביה"ח דנה לילדים, ד"ר איילת רימון, דב לוסטרניק, מבעלי חברת טופ גאם – משווקת מותג הסוכריות תנתה, וסמנכ"לית השיווק, יפעת יופה, הגיעו השבוע לבית החולים דנה-דואק, כדי לשמח את הילדים המאושפזים בחגיגת פורים מתוקה. במסיבה, שכללה בין היתר, תחרות  תחפושות,  פינות יצירה והופעת ליצנים, התייצבו כוכבי החממה ביניהם: ג'ו ריגר ודניאל ליטמן וגם כוכבת 24/7, קרן שחם, שהתנדבה לאפר את הילדים. בתום האירוע חילקו חבילות ממתקים והפתעות לילדים ולבני משפחתם.

יפעת יופה, קרן שחם, ילדי דנה

יפעת יופה, קרן שחם, ילדי דנה

פורים בבריכה השיקומית

כמו בכל שנה, הפיקו שרה זלצרמן ואניק גרטלר, המתנדבות במחלקת השיקום בבית חולים "שיבא" תל השומר, את מסיבת פורים השנתית במתחם בריכת השחייה השיקומית. הופיעו בהתנדבות: מורן מזוז, אלון טאוב מהכוכב הבא, להקת  לייק רוק בנד, ולהקת הראפ א רקורד. די.ג'י ארז דלל היה על המוסיקה. ילדי משפחות המאושפזים התחפשו ל"מיני מאסטר שפים" וחילקו משלוחי מנות ששלחו עובדי מכס נתב"ג.

אניק גרטלר, שרה זלצרמן (צילום: רונית מטיאס)

אניק גרטלר, שרה זלצרמן (צילום: רונית מטיאס)

מתחפשים לטובת העניים

למעלה ממאלף איש גדשו את מתחם קסטיאל בנשף פורים שערכה עמותת "שניר", הפועלת לקידום שוויון ההזדמנויות בחינוך ותרבות בקרב ילדים ממשפחות מעוטות יכולת בישראל. החוגגים באירוע, שהכנסותיו נועדו להרחבת פעילות העמותה, נהנו מסושי של רשת "קיוטו", בר אלכוהול והופעה של  להקת ה-Rubber band, בה חבר עו"ד שמוליק רזניק. יו"ר העמותה, ניר שמול, והמנכ"ל, איציק מהודר, הגיעו מחופשים. התחפשו גם חברי העמותה: עו"ד יואב פלטו שרון, יקי אמסלם, עו"ד שמוליק רזניק, רו"ח זיו גפני ואריאל ויינבך. בין החוגגים: עופר עיניצביקה בירנבוים, אלון קסטיאלעופרה וישראל רייף, דניאלה ורונן רייבנבך, ציפי ויגאל לנדאו, רונן ורנדי פלד, צחי ארבוב, ירון שמיע, שירלי בוגנים, אורי בנאי.

אלון קסטיאל, עופרה רייף (צילום: אביב חופי)

אלון קסטיאל, עופרה רייף (צילום: אביב חופי)

פורים עם פרזנטור חדש

הפרזנטורים של רשת הנעליים "סקופ", השחקנים רותם סלע וזוהר ליבה, חגגו פורים בנשף חגיגי שערכה הרשת ביהוד. סלע הגיעה עם בעלה, אריאל רוטר, היישר מחופשה, מחופשת לנערת פרחים. ליבה הגיע בגפו, מחופש לקאובוי, סטייל המערב הפרוע. השלישייה הייתה צמודה במהלך הנשף. המארחים, רוני ופרדי אינסאז, מבעלי הרשת, פינקו את האורחים בקוקטייל חגיגי, ארוחת ערב ומסיבת ריקודים. במהלך האירוע השיקה החברה את הקולקציה החדשה של נעלי הגברים וגם את הפרזנטור החדש שלהם – זוהר ליבה. אחרי שצמד הפרזנטורים הכתירו את הזוכים בתחרות התחפושות, מיהרה סלע לבית הוריה בקיסריה, לשחרר אותם מתפקיד הבייביסיטר על בנותיה.

פרדי אינסאז, רותם סלע, רוני אינסאז, זוהר ליבה (צילום: אסף לב)

פרדי אינסאז, רותם סלע, רוני אינסאז, זוהר ליבה (צילום: אסף לב)

זמן בישול

השף מאיר אדוני, ממובילי הקולינריה העילית בישראל והשופט הכי רגיש בתוכנית "משחקי השף", הגיע לסניף של  רשת התכשיטים ושעונים Impress, בקניון עזריאלי בת"א, והתחדש בשני שעונים של המותג השוויצרי טיסו Tissot – אחד עם רצועת עור אדומה והשני עם רצועת גומי כתומה. אדוני סיפר לאבי מרקוביץ, מנכ"ל קבוצת רולטיים, שהוא הגיע לחנות היישר מהמטבח של מסעדת "כתית", שם בישל עם מנחת משחקי השף, מירי בוהדנה, לתוכנית בישול מיוחדת שתשודר לקראת חג הפסח בערוץ 2. כמו כן, סיפר כי בכוונתו לפתוח כאן מסעדה נוספת, והוא גם בודק אופציות לפתיחת מסעדה בניו יורק או בלונדון. בימים אלה הוא גם עסוק בקידום האפליקציה שלו: Look and Cook, שהיא למעשה  ספר בישול דיגיטלי מושקע עם מתכונים, תמונות וסרטוני וידאו.

קרין קיש, מאיר אדוני, אבי מרקוביץ (צילום: אביב חופי)קרין קיש, מאיר אדוני, אבי מרקוביץ (צילום: אביב חופי)

ואן גוך באמריקה

בבית ציוני אמריקה (ZOA) תל אביב, נערכה פתיחה חגיגית לסדרת ההרצאות "ואן גוך דיוקן של גאון ציור", פרי מחקר של 10 שנים, בהגשת חוקרת האמנות והתרבות, סיגל גליל. אורחי הכבוד באירוע הפתיחה, שנערך בחסות וודקה ואן גוך: שגריר הולנד בישראל, קאספר ולדקאמפ; שגריר בלגיה בישראל, ג'ון קורנט דאלזויס; ראש תחום מוזיאונים ואמנות פלאסטית במשרד התרבות, עידית עמיחי; מנהלת הוצאת הספרים שוקן, ד"ר יעל הדס; הבעלים של חברת ארודן, דן שקל; יו"ר אגודת הידידות ישראל-יפן, האדריכל אריה קוץ.

סיגל גליל, קספר ולאדקאמפ, דן שקל (צילום: ישראל הדרי)סיגל גליל, קספר ולאדקאמפ, דן שקל (צילום: ישראל הדרי)

על הגג של גור

מנהל לשכת התיירות של הולנד, אריק ורשהוף, הגיע לסיור במוזיאון אילנה גור ביפו, בראש משלחת ראשי תיירות מאירופה, בהם נציגים מחברת STAR ALLIANCE. הביקור נערך במסגרת הכנות לקמפיין גדול, המיועד לעודד קבוצות וחברות עסקיות להגיע לביקור בישראל. חברי המשלחת התקבלו ע"י מנכ"לית המוזיאון, סאני מרשנסקי ומנהלת התיירות, אתי גרגיר. הם קיבלו סקירה על אוסף האמנות האקלקטי והייחודי שאספה גור במשך 50 שנה ועל מערך הסיורים החדש במוזיאון. מרשנסקי מסרה כי בשנת 2013 ביקרו במוזיאון כ-12,000 מבקרים. ורשהוף ציין שאשתקד הגיעו לישראל 58,000 תיירים מהולנד, ואילו בשנה הנוכחית הצפי הוא ל-63,000 אלף איש שיגיעו בתיירות מאורגנת. המוזיאון של גור, הבטיח, ייכלל בתכנית הסיורים שלהם.

אריק ורשהוף, אתי גרגיר (צילום: ליאור רוטשטיין)

אריק ורשהוף, אתי גרגיר (צילום: ליאור רוטשטיין)

מנכ"ל ודי.ג'י.

מאות עובדים, לקוחות, ספקים ושותפים עסקיים של חברת ההיי-טק "איטרניטי", התייצבו על תחפושותיהם בגן האירועים  "מולדת" בשרון, כדי לחגוג את נשף פורים המסורתי. בתכנית: דוכני מזון, כהילים, תחרות תחפושות, ומסיבת ריקודים בניצוחו של מנכ"ל החברה, אסף בר, בעמדת הדי.ג'יי. – בר, חובב הספורט, הופתע לגלות שאחד מעובדי הארגון, אנטון בן, התחפש לו עצמו, כולל תלבושת המרתון האחרון בו השתתף. גם חברי ההנהלה האחרים, בהם המשנה למנכ"ל, אסף אברהם, והסמנכ"ליות אלי בורשטין ולאה המאירי, השקיעו בתחפושות יצירתיות, כאשר אברהם התחפש  לרבי נחמן מאומן, בורשטין לקלאופטרה והמאירי לדוגמנית הודית. בתחרות התחפושות ניצחו אריאל עוז ואשתו, שהתחפשו לפקמן.

אלי בורשטין, לאה המאירי

אלי בורשטין, לאה המאירי

חגיגה בפריז

מעצב העל הבינלאומי, קרל לגרפלד, השיק עכשיו בפריז קולקציית בשמים חדשה על שמו. כהרגלו, לגרפלד חגג בגדול את השקת צמד הבשמים שלו, לגבר ולאישה. בנוסף למסיבת קוקטייל חגיגית בהשתתפות שחקניות ודוגמניות צרפתיות, זכו מוזמני האירוע גם לסיור באתרים האהובים על לגרפלד. תחת הסלוגן "פריז שלי", הם נלקחו לביקור בבוטיק על שמו בסנט ג'רמיין, סיירו בשואו רום שלו, בסטודיו ובמשרדים.

קארל לגרפלד ודוגמני הבושם (צילום: אוליביה זום)קארל לגרפלד ודוגמני הבושם (צילום: אוליביה זום)

פתחו ארנקים

ביום ראשון הקרוב יתקיים במתחם קסטיאל בתל אביב, ערב התרמה לעמותת "מתלות לחירות" מקבוצת "איקומיוניטי"- אקולוגיה לקהילה מוגנת. במרכז האירוע תערוכת ציורים "הקול בצבע" של הזמר דוד ד'אור, שאף יבצע את מיטב להיטיו. את הערב תנחה העיתונאית חגית רון רבינוביץ'. כרטיסים במחיר 120-1,000 שקל, בטלפון: 052-2567419.

עמותת "חיים" תקיים ביום ראשון הקרוב את אירוע ההתרמה השנתי שלה, למען ילדים חולי סרטן בישראל, אותו יובילו בהתנדבות אסתי גינזבורג ואסי עזר. באירוע, שיופק זו הפעם השנייה על ידי חמי מיכאלי, יוגשו מנות מעוצבות של השפים ירון שלו, עומר מילר ופול אסנהיים ויופיעו בהתנדבות  משה פרץ, להקת "אתניקס", שירי מיימון ונתן גושן. פעילות העמותה אינה נתמכת על ידי המדינה או כל גוף ציבורי, והיא מתבצעת מכספי תרומות בלבד ועל טהרת ההתנדבות. הכנסות הערב יסייעו בפעילות השוטפת למען הילדים ומשפחותיהם.  כרטיסים ניתן לרכוש באתר או בטלפון 03-6120494.

עובר ושב

מיכל רום, 45,  מונתה לסמנכ"לית המכירות העולמית (CSO) של קבוצת אהבה – יצרנית מוצרי הטיפוח על בסיס מינרלים מים המלח, המשווקת את מוצריה בישראל ובמעל ל-30 מדינות בעולם. במשך כשלוש שנים שימשה רום כמנהלת החטיבה הבינלאומית של הקבוצה. בתפקידה החדש היא תעמוד בראש מערך המכירות של הקבוצה בעולם, ותהיה אחראית על כלל פעילות החברה בישראל. כמו כן היא תוביל גם את חטיבת ישראל, שנוהלה עד לאחרונה ע"י עופר אחדות, שפרש.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן