Skip to content

יונייטד תפעיל טיסות בין לוס אנג'לס ומלבורן

בנתיב זה יופעל מטוס בואינג 787-9 דרימליינר. השבוע חנכה החברה טרקלין חדש לחברי מועדון יונייטד – יונייטד קלאב, בנמל התעופה בסן פרנסיסקו. החברה השיקה קו טיסות בין יוסטון למינכן
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
הדרימליינר של יונייטד
הדרימליינר של יונייטד

יונייטד איירליינס הודיעה לאחרונה על כוונתה לפתוח בחודש אוקטובר קו טיסות ישירות בין נמל התעופה הבינלאומי של לוס אנג'לס – נמל הבית שלה – למלבורן שבאוסטרליה (בכפוף לאישור ממשלתי). בנתיב זה יופעל מטוס בואינג 787-9 דרימליינר. יונייטד היא החברה הראשונה בצפון אמריקה שתפעיל את ה-787-9 דרימליינר, וזו תהיה הטיסה הבינלאומית הראשונה של יונייטד בסוג המטוס החדש.

השבוע חנכה החברה טרקלין חדש לחברי מועדון יונייטד – יונייטד קלאב, בנמל התעופה בסן פרנסיסקו באזור E החדש, טרמינל 3. הטרקלין מעוצב בסגנון וינטג', בו שולטים צבעי השחור והלבן, והוא מציע אזורי בר וקפה, עמדות הטענה, חטיפים, משקאות, וכן ווי-פיי חינם. החברים במועדון יוכלו להינות גם ממגוון רחב של כסאות ובהם כסאות ה"ביצה" המסוגננים של המעצב ארני ג'יקובסון.

בנוסף הודיעה החברה על כוונתה להפעיל טיסות יומיות בין נמל התעופה הבינלאומי ניוארק ליברטי וסנטיאגו ברפובליקה הדומיניקנית הקיץ, תוך שימוש במטוסי בואינג 737-900.

לאחרונה השיקה יונייטד קו יומי בין נמל התעופה ג'ורג' בוש אינטרקונטיננטל ביוסטון טקסס למינכן. הקו מקשר את העיר הרביעית בגודלה בארה"ב עם עיר הבירה של בוואריה ומציע טיסות המשך לעשרות ערים נוספות באירופה, הודו והמזרח התיכון.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן