Skip to content

חיות מחמד אוכלות מזון גורמה

בעלי חיות המחמד, שנקראים "הורים למחמדים" על ידי יצרני מזון הגורמה לבעלי חיים, מוכנים לפשפש בארנקיהם ולשלם יותר, אפילו כשהמצב הכלכלי קשה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הדור החדש של מזון לבעלי חיים בארה"ב מהווה רק חמישה אחוזים מהשוק, אבל השוק גדול. המכירות הקמעונאיות של מזון לכלבים ולחתולים הסתכמו אשתקד ביותר מ-19 מיליארד דולר 

מאת מערכת מגפון בעלי-חיים

בעוד במקומות רבים בעולם אנשים מסתובבים רעבים, או ניזונים ממעט מרק במטבחי תמחוי, בארצות הברית יש בעלי חיים שאוכלים מזון גורמה מפנק – כותב וויליאם גריימס ב"ניו יורק טיימס".

כלב אוכל סטייק
במקום מכונית חדשה (איור: Grant Cochrane / FreeDigitalPhotos.net)

גריימס מצטט את ג'ו דייויסון, יועץ פיננסי מסאן פרנסיסקו שכבר ארבע שנים קונה לשני כלבי הלברדור השחורים שלו מזון גורמה. "הכלבים אוהבים את זה, ואני מאמין שזה תורם לבריאותם ולפרווה שלהם", אומר דייויסון. "אפשר לראות שם אפונים וחתיכות תפוחי אדמה לצד חתיכות הבשר. זה ממש כמו אוכל של אנשים".

לפי הכתבה, הדור החדש של מזון גורמה לחיות מחמד בארצות הברית מהווה רק חמישה אחוזים משוק המזון לחיות מחמד, אבל השוק גדול. המכירות הקמעונאיות של מזון לכלבים ולחתולים הסתכמו ביותר מ-19 מיליארד דולר ב-2011, לפי חברת מחקרי השווקים "יורומוניטור אינטרנשיונל".

מסתבר שבעלי חיות המחמד, שנקראים "הורים למחמדים" על ידי יצרני מזון הגורמה לבעלי חיים, מוכנים לפשפש בארנקיהם ולשלם יותר, אפילו כשהמצב הכלכלי קשה. "הם אולי יוותרו על מכונית חדשה או על טיול מסביב לעולם, אבל לא יתקמצנו על חיות המחמד שלהם", אמר לעיתון טום ניימן, בעלים של חברת המזון פרום מוויסקונסין.

איור: Grant Cochrane / FreeDigitalPhotos.net

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן