Skip to content

פרץ לבית שכנתו מספר פעמים רק כדי להריח את תחתוניה

אישה בשנות ה-30 לחייה החיה בגפה במועצה שבדרום, הבחינה כי כל עת ששבה לביתה מהעבודה או מעיסוקיה, מגרת לבניה מבולגנת ולעיתים חסר תחתון. למעט זאת רכושה האחר לא נגנב. כשנמאס לה הציבה מצלמות אבטחה ואלו לכדו את השכן פורץ מספר פעמים ביום לביתה ומחליף את התחתון שגנב קודם לכן באחר על מנת ליהנות מריחה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

במשך זמן רב לא התקשתה ה אישה המתגוררת באחד מיישובי המועצה האזורית באר טוביה מי זה נכנס לביתה ומבלגן לה באפן קבוע את מגירת התחתונים. בעצת מביני דבר היא הציבה מצלמות בחדר השינה שלה וכשאלו הופעלו הן חשפו את הסוד. בסוף השבוע האחרון משטרת קריית מלאכי של מרחב לכיש עצרה פלסטיני שנהג לפרוץ לבית שכנתו, ליטול ממגרת השכנה תחתונים ככל הנראה בכדי להריח אותם ולספק את יצריו המיניים. היום (שני) בתום חקירתו יוגש כנגדו כתב אישום.
ביום חמישי האחרון (12.11), בשעות הבוקר המוקדמות הגיעה למשטרת קריית מלאכי אשה בשנות השלושים לחייה והתלוננה כי לאחרונה כאשר היא שבה לביתה היא מבחינה כי דבר לא חסר למעט העובדה שמגרת הלבנים שלה תמיד הפוכה ומבולגנת. לחוקרי המשטרה היא סיפרה כי הדבר חזר על עצמו שוב ושוב, דבר שהובילה להחלטה להציב בביתה מצלמות אבטחה.
חוקרי התחנה, אנשים רציניים, הבליעו חיוך וכשצפו יחד עם האישה בתיעוד לא האמינו למראה עיניהם. במצלמות הופיע כי יום קודם לכן (רביעי) בשעות הבוקר, פועל פלסטיני המתגורר בשכירות בסמיכות לאישה, כשהוא חודר ופורץ לביתה לא גונב דבר מרכושה וניגש ישר לחדר השינה, מחטט במגירת תחתוניה, מריח אותם, נוטל את התחתונים הריחניים עמו ונמלט מהחלון.
בתוך שעה החשוד נצפה כשהוא נכנס ויוצא מחלון הדירה לפחות 3 פעמים, לא לפני שניגש למגירת התחתונים ומחטט ומריח. באחד המקרים אף טרח לנסות ולטשטש את עקבותיו על הקיר שמתחת לחלון חדר השינה. חוקרי הגיעו למסקנה נמרצת כי החשוד היה נוטל תחתונים בכדי להריח אותם, זאת כדי לספק את יצריו המיניים. והיות ומנת ריח של תחתון אחד לא היה מספיקה עבורו, לאחר מספר דקות מחזיר את התחתונים שהריח למגירה ולוקח תחתם תחתונים אחרים וכך חוזר חלילה.

שמונה בבוקר יום יפה, מסניפים תחתונים במקום קפה (צילום מסך)
שמונה בבוקר יום יפה, מסניפים תחתונים במקום קפה (צילום מסך)

במשטרת קריית מלאכי נפתחה חקירה, ותוך שעות ספורות איתרו שוטרי הסיור של התחנה את החשוד במעשה- פלסטיני תושב חלחול בן 47 עם היתרי שהייה בישראל, אשר שכר יחידת מגורים בשכנות לדירת האישה. החשוד נעצר ונלקח לחקירה. בחקירתו הכחיש את המיוחס לו, זאת על אף שנצפה בבירור במצלמות האבטחה, ועל אף שבבית בו לן, נתפס פריט אישי השייך לאשה. מעצרו של החשוד המריח הוארך פעמיים. היום בתום חקירתו, תגיש המשטרה כנגדו החשוד כתב אישום בבית משפט השלום באשקלון, כשהאישומים המרכזיים שנגדו כוללים התפרצות לדירה, היזק לרכוש במזיד, גניבה והטרדה. על הסנפת התחתון, הוא לא הואשם.


מפקד משטרת קרית מלאכי סנ״צ סמי מרציאנו ציין כי שוטרי התחנה ממוקדים ומוכוונים בכל ימות השנה בפעילות סיכול, מניעה ואכיפה של עבירות רכוש והתפרצות. ״אנו נתקלים בפורצים מסוגים שונים ומשונים. במקרה הזה מדובר היה באדם אשר ככל הנראה הכווין את התפרצויותיו בכדי לספק את יצריו המיניים. טוב עשתה המתלוננת שהציבה מצלמה בדירתה ופנתה למשטרה ע״מ לשים סוף למעלליו הפליליים״, אמר המפקד.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן