Skip to content

חוצפה אמתית – ערב החג, גנב נחושת מקולטי החום בדודי השמש

עכו - שוטרים ופקחים שהגיעו לבניין בעקבות תלונות דיירים על הפסקת מים רבתית על דמות חשודה על הגג, גילו את תושב העיר מפרק את קולטי השמש
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

עקב החג שנכנס ומזג האוויר הקשה, התכוננו ברשויות רבות, תגברו את צוותי החירום שלהם וציפו לאפשרויות של נזקי רוח, גשם וקור. אבל להפסקת מים "יזומה" באורח פרטי, לכך לא ציפו, גם לא בעיריית עכו.
אמש בסמוך לשמונה בערב, בדיוק בשעה בה הורים מקלחים את ילדיהם או שוטפים את כלי ארוחת הערב, נדהמו דיירי בניין ברחוב אורן לגלות כי המים בבתיהם הפסיקו לזרום. במוקד העיריה החלו להצטבר תלונות מדיירי בניין על הפסקת מים רבתית לבניין. תוך כך התקבלה הודעה במשטרת עכו על דמות חשודה שנמצאת על גג אחד הבניינים באותו רחוב.

קולטי השמש מפורקים (צילום: חטיבת דובר המשטרה)
קולטי השמש מפורקים (צילום: חטיבת דובר המשטרה)

צוות פקחים ושוטרים שיצאו למקום עלו לגג הבניין וגילו להפתעתם כי הסיבה להפסקת המים, נעוצה בתושב העיר בן 35 שהחליט לגנוב נחושת מתוך קולטי החום בדודי השמש. הגנב החרוץ פרק מקולטי השמש את צינורות הנחושת והיה משוכנע כי איש לא ישים לכך לב. הוא נעצר לאחר כבוד והועבר לתחנת עכו לחקירה, שם יצטרך להסביר כיצד עלה בדעתו לסגור את המים ולפרק את דודי השמש בדיוק בשעה שדיירי הבניין ערים ומשתמשים במים. ממשטרת עכו נמסר על נזק רב שנגרם לקולטים ולדודי השמש.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן