Skip to content

טרגדיה – תינוק בן שנה ושלושה חודשים טבע בדלי בהתנחלות שמעה

אם התינוק שהבחינה בבנה שקוע עם ראשו בדלי מיים בחצר ביתה הזעיקה את מד"א. מאמצי החחיאה נכשלו ומתו נקבע במקום. למרות נסיבות התמוהות של הגעתו של אופן הגעתושל התינוק לתוך דלי המים, הזדרזה המשטרה להודיע כי אין חשד לפלילים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תינוק בן שנה ושלושה חודשים טבע הבוקר (שישי) למוות בתוך דלי מים בהתנחלות שמעה שבמועצה האזורית הר חברון. צוות של מגן דוד אדום שהוזעק למקום ביצע פעולות החייאה בתינוק, אך נאלץ לקבוע את מותו. משטרת ש"י חוקרת את נסיבות המוות, אך מוסרת כי לפי שעה אין חשד לפלילים.
מעדויות ראשונות עולה כי אמו של התינוק הבחינה בבנה ששהה בחצר ביתם לאחר הכניס את ראשו לתוך דלי מים והזעיקה את צוותי ההצלה. עדיין לא ברור כמה זמן שהה התינוק עם ראשו בתוך מי הדלי אליו הכניס ראשו והיכן שהתה האם באותה שעה. אביו שוהה בחו"ל ובעקבות הטרגדיה עושה כעת את דרכו לארץ.
ממשטרת ש"י נמסר כי "התקבל אירוע במוקד 100 של המשטרה על אירוע טביעת תינוק בן שנה וחצי בישוב בדרון הר חברון. כוחות משטרה והצלה שהגיעו למקום הבחינו בתינוק כשפלג גופו העליון בתוך דלי מים וכתוצאה מכך טבע. אין חשד לפלילים". מסר שהוא תמוה כיצד האם מותירה את בנה בתוך דלי מים ורצה להזעיק עזרה ואין חשד לפלילים ולו רק לקיום הזנחה ורשלנות הורית.

התנחלות שמעה (צילום: דוברות הר חברון)
התנחלות שמעה (צילום: דוברות הר חברון)

דובר מד"א, זכי הלר, מסר כי "בשעה 11:01 נמסר למד"א מרחב נגב על פעוט מחוסר הכרה בבית ביישוב בדרום. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שבסופן נאלצו לקבוע את מותו של הפעוט".
פרמדיק מד"א אלישיב אמיתי, שמתגורר ביישוב סמוך וטיפל בתינוק, סיפר לאחר שהוא וחבריו הגיעו למקום הם הבחינו "מחוץ לבית את התינוק מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק. מתנדבת מד"א מהיישוב התחילה בפעולות החייאה בסיסיות ומיד הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות בסיוע רופא ילדים מיישוב סמוך, ולאחר מאמצים רבים נאלצנו לקבוע את מותו".

1 Comment

  1. Sarit Weiss
    22 בפברואר 2016 @ 17:52

    תתבישו לכם איך אתם מפרסמים סיפור מבלי לבדוק את פרטיו, הפרטים שפרסמתם לא מדוייקים וגורמים אבל למשפחה, שגם כך ספגה טרגדיה קשה מאוד, אבל .

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן