Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 23 ביוני, 2016

בחזרה אל הרגע, דביק: סיפור על אהבה (עצמית)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:00 בחזרה אל הרגע, ערוץ 1 

סדרה בת שישה פרקים, המאפשרת הצצה לסיפורם האישי של אנשים מבוגרים, חלקם בני 75 ומעלה (ומשתתפת אחת בת 100!) המשתפים את הצופים בניסיון ובידע שצברו במרוצת השנים בנושאים שונים שמעניינים ומעסיקים את כולנו, בהם: אהבה, פרידה, סודות, סקס, בגידות ועצמאות. כל אחד מן הנושאים מוצג על ידי ארבעה מבוגרים שיספרו סיפורי חיים מעוררי השראה. סיפור חייהם הוביל אותם לבחירה בדרך החיים אותה חיו ובמסקנות אישיות. במידה רבה אלה אנשים ששוברים סטיגמות שיש לנו על אנשים זקנים, הם לא עייפים, הם לא כבויים. הם מצחיקים, נוגעים ללב, מרגשים ומרתקים ומביאים עמם סיפור שיעורר בנו מספיק השראה אולי אפילו כדי לקחת ממנו משהו לחיי היומיום שלנו. כל פרק עוסק בנושא אחד בעבורו לוהקו ארבעה אנשים אשר יציגו סיפור חיים מעורר השראה שהוביל אותם לבחור בדרך החיים אותה חיו ובמסקנות בהן הם מחזיקים. הסיפורים מקבלים משנה תוקף באמצעות תמונות של הנפשות הפועלות השזורים במהלך הסיפורים הנשמעים. התמונות הללו מקיפות את גיבורי הפרק שיושבים בתוך גלריה ובה תלויות תמונות סטילס של רגעים משמעותיים מחייהם בנושא בו עוסק הפרק.

22:00 דביק: סיפור על אהבה (עצמית) Sticky: A (Self) Love Story, ערוץ Yes דוקו 

כשהיה צעיר, עבר הבמאי ניקולאס טאנה שיימינג על ידי חבריו לכיתה כי הודה בפניהם שהוא נוהג לאונן. עכשיו הוא יוצא לראיין 60 סקסולוגים, סופרים, אנשי דת, כוכבי פורנו ואנשי בידור – כדי להבין מה כל-כך נורא באוננות? כך הוא פוגש בין השאר את הקומיקאית ג'אנין גרופאלו, את הרופאה הראשית לשעבר של ארה"ב ד"ר ג'וסלין אלדרס ואת יוצר מגזין האסלר – לארי פלינט, כדי להבין – האם אוננות יכולה לגרום לעיוורון? האם זה נורמלי? ומדוע אנחנו כל כך פוחדים להיתפס באמצע המעשה? וגם – מדוע עדיין המדיה מציגה את האוננות בצורה כל-כך שלילית? כאשר בלבול הנוגע למיניות נשאר עדיין נטוע עמוק כל-כך בבעיות חברתיות רבות שאנחנו חווים – אונס, התעללות מינית, מחלות מין מידבקות – הסרט לא משאיר אבן אחת בלתי הפוכה בנושא שנוגע לכולנו. ארה"ב, 2016.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן