Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 03 ביולי, 2016

ארט נינגה, טורבו צוות פגז, המופע של פיבודי ושרמן, הדרקון הראשון שלי, פוקימון, אינאזומה 11, סופשלי, הבנים והבנות, הכל טום, הודו על אופנוע, שארלוט המתוקה, לזמן את הרוע, סטיב ג'ובס: האיש במכונה, בייבי דאדי, פני דרדפול 2, בשמלה זו, ד"ר פילגוד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

08:15 ארט נינג'ה | Art Ninja, ערוץ לוגי 

הסטודיו המיוחד של ריקי, שיוצר כל יום יצירות חדשות ומעניינות עם חבריו ועם אמנים מפורסמים. האהבה שלו לאמנות וכישורי הנינג'ה שלו, הם שהופכים אותו ל'ארט נינג'ה'.

08:35 טורבו צוות פגז | .Turbo F.A.S.T, ערוץ הילדים 

עונה חדשה לסדרת האנימציה הכובשת מבית דרימוורקס, המבוססת על הסרט "טורבו". גיבורי הסדרה הם חילזון בשם טורבו וחברי הצוות שלו, שמגנים על העיר סטארלייט ותושביה מפני הנבלים המבקשים להחריבה.

09:20 המופע של מר פיבודי ושרמן | The Mr. Peabody and Sherman Show, ערוץ הילדים 

סדרה חדשה מבית אולפני דרימוורקס. מר פיבודי, הכלב הכי חכם בעולם, והבן שלו שרמן, מנחים תכנית אירוח קומית בשידור חי מהפנטהאוז שלהם מול קהל חי. כל דבר יכול לקרות בתוכנית הזאת, שעמוסה בפינות מלהיבות, מופעים מוזיקליים נהדרים והרבה אורחים מיוחדים.

09:45 הדרקון הראשון שלי Dragons: Riders of Berk, ערוץ הילדים 

עונה חדשה לסדרת האנימציה המבוססת על סדרת הספרים המצליחה של קרסידה קוואל. הסדרה, מבית Cartoon Network, עוקבת אחר הרפתקאותיהם הסוחפות והמרתקות של הדמויות האהובות והמוכרות – היקאפ, אסטריד וראפנאט. לאחר שבני האדם למדו כיצד לאמן את הדרקונים, יהיה עליהם לגלות כיצד לחיות עמם בשכנות.

10:10 פוקימון | Pokemon, ערוץ הילדים 

סדרת האנימה המיתולוגית חוזרת לערוץ. הפוקימונים הם יצורים קטנים בעלי כוחות מיוחדים המגודלים על ידי מאמני פוקימונים. גיבור הסדרה, שזכתה להצלחה מטורפת בכל רחבי העולם, הוא אש – מאמן פוקימונים שיוצא למסע במטרה להפוך לפוקימון מאסטר. על אש לתפוס כמה שיותר פוקימונים, לאמן אותם, ולנצח בטורנירים ובתחרויות השונות עד שיגיע לתואר הנחשק – פוקימון מאסטר. בדרך יהיה עליו להתמודד עם בעיות ומכשולים רבים, וביניהם גם צוות רוקט המרושע.

10:55 אינאזומה 11 Inazuma Eleven, ערוץ הילדים 

אנימציה שמגוללת את עלילותיה של קבוצת הכדורגל הכושלת וחסרת המוטיבציה של תיכון ריימון. מארק, קפטן הקבוצה, מנסה, ללא הצלחה, לאחד את הקבוצה על מנת שיוכל לשחק ולהפגין את כישוריו. כאשר מגיע לבית הספר תלמיד חדש, אקסל בלייז, שמפורסם בזכות הבעיטה המדהימה שלו, מנסה מארק לבנות מחדש את הקבוצה, אך אקסל מסרב לשחק. על מארק לנסות לשכנע את אקסל להצטרף אליו על מנת להציל את הקבוצה החלשה, שמרחף מעל ראשה איום הסגירה, להילחם קשה על מנת לאחד את הקבוצה ולהסעיר את עולם הכדורגל.

14:35 סופשלי, ערוץ הילדים 

סיטקום חדש בכיכובם של שחר חסון, זאב רווח, עדי הימלבלוי ויובל סגל. הסיטקום החדש מגולל את סיפורו של סטנדאפיסט יהיר ואנוכי, שמחבל ללא כוונה בהצעת חברות של נער המאוהב בסתר בחברתו לכיתה. התפנית הגדולה חלה כאשר חסון מתחשמל ועולה לגן עדן. המלאך השומר שלו מעניק לו הזדמנות אחת אחרונה לחיות אך בתנאי שישנה את דרכיו והתנהגותו ושיעזור לאותו נער להגיע לליבה של אהובתו.

15:00 הבנים והבנות, ערוץ הילדים 

תכנית קיץ שבסופה ייקבע מיהו המין השולט בקיץ – הבנים או הבנות. במסגרת התכנית, אותה מנחים שירן סנדל, עודד פז וטום באום, יתחרו קבוצת הבנים וקבוצת במשימות קיץ מטורפות שיצריכו מהמשתתפים להפגין ידע בתחומים שונים: מהירות, זריזות, שיתוף פעולה, יצירתיות ותעוזה. במקביל, גל גברעם ועדי בוסקילה, בוגרי העונות הקודמות, יסתובבו בחוף הים ויחלקו משימות לילדים השוהים בחוף – כאשר מי שינצח יזכה את קבוצת המין שלו בנקודות.

15:30 הכל טום, ערוץ הילדים 

תכנית האירוח הקייצית והמטורפת של טום באום חוזרת בעונה חדשה. בכל תכנית, יארח באום אורחים מפתיעים ומגניבים שיצטרפו לכוכבי "הבנים והבנות", וכולם יחד יעשו משימות מטורפות, יחלקו חוויות וסיפורים אישיים מהצילומים ועוד

18:00 הודו על אופנוע | Tough Rides: India, ערוץ הטיולים 

אחרי המסע שלהם בסין, האחים ראיין פייל וקולין פייל חוזרים לאופנועים ויוצאים הפעם למסע סביב הודו. במשך שישים יום הם יקיפו את המדינה במסלול של 14 אלף קילומטרים במפגש אינטנסיבי ומאתגר עם כל הקסם והטירוף של תת היבשת ההודית.

22:00 שארלוט המתוקה | Hush… Hush, Sweet Charlotte, ערוץ Yes3 

לציון יום ההולדת ה-100 של אוליביה דה הבילנד, אגדה הוליוודית על ומחוץ למסך ואחת היחידות מתור הזהב של שנות השלושים והארבעים שעדיין בחיים, דרמת המתח המצוינת, שהייתה מועמדת לשבעה פרסי אוסקר, אודות אלמנה ההולכת ומשתגעת בעקבות סוד משפחתי מהעבר. שחקנים נוספים: בטי דיוויס, ג'וזף קוטן. במאי: רוברט אלדריץ' ("12 הנועזים"). ארה"ב, 1964. סרט מוזר, מלא בצרחות פתאומיות ומשחק מוגזם, אך בהחלט מרתק. ציון: 

22:00 לזמן את הרוע The Conjuring, ערוץ Yes2 

אחד מסרטי האימה המצליחים בכל הזמנים. כמה ימים עברו מאז נכנסו בני הזוג פרון לביתם החדש ביחד עם חמש ילדותיהן, ומשהו אינו כשורה. רהיטים זזים, רעשים משונים נשמעים ודמויות חשודות צצות באמצע הלילה. במצוקתם הם מחליטים לבקש עזרה משני חוקרי על טבעי. אך מסתבר שמה-שזה-לא-יהיה שמטריד אותם בלילות, לא מתרגש מרודפי שדים מקצועיים וגם מעבר דירה לא מצליח להיפטר ממנו. שחקנים: פטריק ווילסון, ורה פרמיגה, לילי טיילור, רון לוינגסטון. במאי: ג'יימס וואן. ארה"ב, 2013. איזה פחד: הבמאי ג'יימס וואן יצר מכונת הפחדה מוקפדת ומתוחכמת, וכמו בקלאסיקות אימה איכותיות, הדברים שאנחנו לא רואים הם המפחידים ביותר. לא לבעלי לב חלש. ציון: 

22:00 סטיב ג'ובס: האיש במכונה Steve Jobs: Man in the Machine, ערוץ Yes דוקו 

הבמאי אלכס גיבני ("הסיינטולוגיה וכלא האמונה") לא חוסך שבטו ממייסד Apple סטיב ג'ובס ומורשתו: הוא מציג דיוקן חוקר וחסר מורא על חייו של האייקון המבריק, האמיץ, ולפרקים אכזרי. הסרט המרתק כולל ראיונות אינטימיים עם האנשים שהיו קרובים לו ביותר לאורך תקופות חייו, ומנסה לפצח את האיש והאגדה, שערכיו ותפיסות חייו עיצבו את תרבות עמק הסיליקון עד ימינו אנו. 128 דקות, ארה"ב, 2015. כמיטב של גיבני, הסרט מהוקצע ומעניין, אם כי לא בוחן ומגיע לכל הנקודות בחייו של ג'ובס. ציון: 

22:00 בייבי דאדי | Baby Daddy, ערוץ Yes קומדי 

חמש עונותיה של הקומדיה מבית ABC Family. הסדרה עוקבת אחר בן (ז'אן לוק בילודו), בארמן בשנות ה-20 לחייו המגלה להפתעתו שלסטוץ חד פעמי שהיה לו, יש השלכות מרחיקות לכת על חייו, כשהוא מוצא על סף דלתו תינוקת קטנה. בן מחליט לגדל את ביתו אמה, יחד עם אחיו דני (דרק ת'לר), ענק חתיך וטוב לב וכוכב הוקי קרח, שותפו לדירה טקר (טאג' מורי) וחברתו הטובה ביותר ריילי (צ'לסי קיין), עורכת דין צעירה ו'שמנה לשעבר'. כשאימו בוני (מליסה פיטרמן) מחליטה לבוא לעזור, היא מכניסה את כולם לסחרור. בלב הקומדיה המבגרת עומד משולש האהבים בין בן, ריילי שהיתה מאוהבת בו כל השנים והוא מעולם לא שם לב אליה ואחיו הגדול דרק, שהיה מאוהב כל השנים בריילי… ציון איי.אם.די.בי.: 7.4/10, עגבניות רקובות: 36%/100%, מטה-קריטיק: 51/100

22:00 פני דרדפול 2 2 Penny Dreadful, ערוץ Hot פלוס 

דרמת האימה של חברת CBS ורשת שואוטיים חוזרת בעונה שנייה. אין פירוט על העלילה או על שחקנים אורחים.

22:00 בשמלה זו Say Yes To The Dress, ערוץ החיים הטובים 

הווי היומיום בבוטיק כלות יוקרתי במנהטן, המספק בין היתר את שמלותיה של המעצבת הישראלית פנינה טורנה. סוכני מכירות, מנהלים ומודדים מקצועים יעמדו לרשותן של כלות המחפשות את השמלה המושלמת. בין הסוגיות שתעלנה במהלך הפרקים: מאבקים במשקל עודף ודימויי גוף בעייתיים, לחץ מצד משפחה וחברים, יכולתה של השמלה המושלמת לסייע בבעיות אישיות, וכמובן – אתגר התקציב. מחירי השמלות בבוטיק נעים בטווח של 1,3000 עד 40,000 דולר.

22:30 ד"ר פילגוד | Dr. Feelgood, ערוץ החיים הטובים 

מייקל ג'קסון, אלביס פרסלי, אנה ניקול סמית' ומפורסמים אחרים חיו את חייהם בפומבי וזכו להערצתם של מיליונים, אך בחדרי חדרים נאבקו בהפרעות נפשיות חמורות. אנשי אמונם, וביניהם הרופאים שטיפלו בהם, חצו לא פעם את הקו בין האישי למקצועי. סדרה זו תגולל את סיפור היחסים הסימביוטי בין ידוענים לרופאיהם: מקצוענים שמרשמיהם ואופן טיפולם הובילו את לקוחותיהם לאבדון.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן