Skip to content

דבר אליי בקסטנייטות

מפלמנקו סוער ועד מחול ספרדי קלאסי – להקת המחול הספרדי אֶל-ריאל מגיעה לסיבוב הופעות ברחבי הארץ – מפסטיבל המחול בכרמיאל ועד הרצליה, חיפה, תל אביב וירושלים – 24.7.2016-19.7.2016
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מסע צבעוני בין נופיה של ספרד, המוסיקה שלה ובעיקר המחול המגוון שנוצר בה, תעלה להקת המחול אֶל-ריאל.

מפלמנקו סוער ועד למחול ספרדי קלאסי, ריקודים עממיים (חוֹטַה) ממחוזותיה השונים של ספרד וריקודים מחצרות האצילים של המאה ה-17 וה-18. נוכל להתענג על חגיגת מחול בביצוע נלהב של שבעה-עשר רקדני הלהקה המביאים לבמה את התשוקה למחול במופע סוער וסוחף.

 שושן החורף, קרדיט Emilio Tenoio
שושן החורף, קרדיט EmilioTenorio

להקת אֶל-ריאל נוסדה לצד הקונסרבטוריון הנודע למחול הפועל במדריד:Mariemmaהקונסרבטוריון מכשיר את תלמידיו בשלל סגנונות:מחול קלאסי, מחול מודרני, בלט ספרדי וכמובן פלמנקו. הלהקה הוקמה כדי לתת במה לבוגרים הצעירים. כך ניתנת לקהל הזדמנות להיחשף לרקדנים הצעירים והמוכשרים, ליכולותיהם הרבות, לשליטתם בשלל הסגנונות ולאהבת הריקוד שלהם.

 

 מחול פלמנקו סוער, קרדיט Emilio Tenorio
מחול פלמנקו סוער, קרדיט Emilio Tenorio

להקת אֶל-ריאל מרבה להופיע ברחבי ספרד, בפסטיבלים ובמופעים באולמות הגדולים, וכן הוזמנה להופיע בכמה פסטיבלים ברחבי העולם וזכתה לשבחי הביקורת והקהל – בין היתר בצרפת, מקסיקו, קולומביה ואיטליה.

ביקור הלהקה בארץ מציין גם 30 שנה לכינון היחסים הדיפלומטיים והכלכליים בין ספרד לישראל.

הקונסרבטוריון פועל כבר 70 שנה במדריד והעמיד דורות של רקדנים שהשתלבו במהלך השנים בלהקות המחול הבולטות של ספרד – הבלט הלאומי, להקת אנטוניו גאדס והבלט הספרדי החדש.

בתוכנית הלהקה כוריאוגרפיות מאת גדולי היוצרים במחול הספרדי. לארץ היא תגיע עם שבע עבודות שונות הנעות בין יצירות למוזיקה קלאסית של דומיניקו סקרלטי ושל המלחין הספרדי אנטוניו אלבינז לבין יצירות למוסיקה עממית ומוסיקת פלמנקו. קטעי המחול הם ללהקה שלמה או ריקודי סולו ודואטים, בכל סגנונות המחול הספרדי.

מה שמאפיין את הלהקה הוא האנרגיה התוססת, הדמיון העשיר והווירטואוזיות. היוצר והרקדן הנודע קרלוס סנטה-מריה  (Juan Carlos Santamaría González)  ריכז תחת כנפיו את הרקדנים המצטיינים. וכך זכתה הלהקה להצלחה מסחררת במסעותיה ברחבי העולם.

למי שמכור לאש הקצב הספרדי ולקסטנייטות –  צפויה הנאה רבה

 

 

 

 

 

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן