Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף (18.1.17)

מגבות, מוצרי טיפוח לעור יבש, דאודורנט לגברים, קופסאות לאחסון אוכל ומסיכה לשיער יבש ופגום. אלו המוצרים שניסינו השבוע וזה מה שהיה לנו להגיד עליהם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קופסאות אחסון של קורטיקו

כבר זמן מה שאנו משתמשים בקופסאות האחסון של החברה החדשה יחסית, המשווקות תחת השם "מתוקתקת". מדובר בקופסאות עם איטום מצוין ובנפח של 650 מ"ל. הן אינן מכילות ביספינול A, מתאימות גם למדיח וגם למקפיא, ונמכרות בנוסף גם במגוון מפתיע של צבעים. באחרונה התרחבה הסדרה עם קופסאות בנפחים גדולים יותר – 1,200 ו-1,600 מ"ל. החדשות מגיעות עם אותם המאפיינים החשובים של הקופסאות הוותיקות, ובזכות הנפח הגדול שלהן אפשר לאחסן בעזרתן כמויות מזון גדולות יותר. בקיצור, מומלץ מאוד.

15-30 שקלים. להשיג בהום סנטר ובחנויות כלי בית ברחבי הארץ.

צילום: יח"צ

מגבות של ערד טקסטיל

מצד אחד אנו שמחים על כניסתו של מותג הטקסטיל הידוע לשוק הפרטי, כולל השקת אתר אינטרנט בו ניתן לרכוש את הפריטים. מצד שני, זה מצער לגלות שכיום המצעים והמגבות של החברה אינן מיוצרות עוד בערד אלא במזרח הרחוק. המבחר כולל מספר סדרות של מצעים ומגבות, חלקן באיכות גבוהה ואחרות פחות. אנו ניסינו מגבות מסדרת "צדפים", להן טקסטורה בהתאם. איכו תהמגבו תבינונית – רכות טובה אבל לא מדהימה, וספיגה טובה מאוד של מים. היא נמכרת במעל ל-10 צבעים ומגיעה בארבעה גדלים – ממגבת ידיים ועד למגבת בגודל סדין.

25-169 שקלים (לפני מבצעים). להשיג ב-www.aradtextile.com

צילום: אסף רונן

מוצרי טיפוח של  Olea essence

האחרונה ניסינו את מספר מוצרים של מותג הטיפוח הישראלי, השייך לבית הבד של הגולן. סדרת החורף שלהם כוללת קרם לשיקום העור, מסיכה לשער, שפתון לחות טיפולי, קרם ידיים, חמאת גוף, סרום לפנים ותרחיץ לפנים לעור עדין ורגיש. שפתון הלחות של המותג הוא אחד הטובים שניסינו מעולם – הוא מוסיף לחות ומשקם במהירות את העור היבש, ואפילו עוזר במקרים של הרפס באזור השפתיים. קרם הידיים מוצלח גם הוא, הודות לריכוז גבוה של חומרים המוסיפים לחות לעור ומצליחים לעזור בהתמודדות עם היובש למשך שעות רבות.

49-315 שקלים. להשיג במרכזי המבקרים של בית הבד של הגולן וב-www.oleaessence.com.

צילום: ריצ'ארד הארי

 Titanium Blue של טיטניום

תווי ריח של עצים ופירות הדר הם מה שמספקים לדאודורנט הזה את הניחוח שלו. כמו כל מוצרי המותג, גם זה מיועד לגברים, והוא מצליח לרענן את מדף הניחוחות הבנאלי עם הניחוח הזה. העמידות שלו טובה, אבל לא מצויינת – כלומר, הוא מתאים לעונת החורף, מחזיק ללא ריח זיעה למשך כל היום, אבל בעונת הקיץ הוא עלול במקרים מסויימים להפסיק לפעול לפני המקלחת של סוף היום.

כ-9.9 שקלים ל-150 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

צילום: מוטי פישביין

 

Keratin Smooth Mask של ELVIVE מבית L'ORÈAL PARIS

מוצר חדש כחלק מסדרת הטיפוח לשיער פגום ויבש, כולל שיער שעבר החלקה. מדובר במסיכת קרטין שאינה מכילה סודיום כלוריד. המסיכה מכילה חומרים שאמורים לעזור לשיער להיות חלק מחדש תוך שיקום סיב השערה והענקת לחות וריכוך. כל זה קורה, אבל לא בצורה שהיינו רוצים. השיער אכן קיבל תוספת לחות ורכות, אבל זו לא החזיקה מעמד לאורך כל היום כולו, והשיער איבד חלק מהשיפור במראה שהמסיכה סיפקה לו בתחילת היום.

40.5 שקלים ל-300 מ"ל. להשיג את ברשתות הפארם, המזון, פרפומריות נבחרות וחנויות פרטיות.

צילם: מוטי פישביין

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן