Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף (16.3)

מחבת כפולה, ערכה לחידוש פנסי הרכב, מסקרה לגבות, ג'ל רחצה לגברים, מרכך כביסה ומוצרים חדשים לטיפוח עור הפנים. אלה המוצרים שבדקנו הפעם וזה מה שיש לנו לומר עליהם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

Magic Pan של סולתם רדד

מחבתות כפולות המתחברות זו לזו באופן הרמטי הן הטרנד החדש בעולם כלי הבישול. זה מוצר מצוין למי שרוצה להימנע מריחות ממושכים בכל רחבי הבית בזמן הכנת האוכל, ובו זמנית ליהנות מדרך קלה להפוך את תכולת המחבת על צידה. אנו מוצאים את המוצרים הללו למסורבלים יחסית, ומאחר ואנו אוהבים לראות את האוכל בזמן ההכנה שלו, הפעמים בהן פתחנו את המחבת במהלך ההכנה בכל זאת משחררת ניחוחות חזקים לאוויר הבית. עם זאת, ביחס למחבתות אחרות שבדקנו בקטגוריה הזו, זו מוצלחת הרבה יותר. ראשית, המשקל הקל של שתי המחבתות יחד, ושנית, הקלות בה הן מתפרקות זו מזו, עובדה חשובה במיוחד כאשר רוצים לנקות אותן. נקודת זכות נוספת – הציפוי הנון סטיק שמאפשר שימוש במעט שמן ובמעט חומרי ניקוי. מחבת זו נמכרת בצורה עגולה או מלבנית, והידית שלה מבודדת חום ונוחה מאוד. בנוסף, ניתן להשתמש בה בתנור בחום של עד 150 מעלות. וארגונומיות- נוחות לאחיזה ולשימוש.

399 שקלים. להשיג בחנויות כלי מטבח.

צילום: יח"צ

 

ערכה לחידוש פנסי הרכב של  SONAX

ליין המוצרים הרחב של החברה הגרמנית, המיועדים כל כולם לטיפול ברכב, הגיע לישראל, כאשר חברת אוטוורקס היא היבואנית. מתוך המוצרים הרבים ניסינו את הערכה הזו, המיועדת לפנסים דהויים או צהובים. היא כוללת חומר לפוליש, מטליות עם חומר הגנה וכן שני ספוגים לניקוי ולפוליש. הערכה הפתיעה אותנו לטובה – הפנסים ברכב הישן שלנו אכן דהויים במקצת, והניקוי הצליח להחזיר להם חלק מהצלילות שלהם. אנו רק מקווים שחומר ההגנה יעשה את שלו במרוצת הזמן.

99 שקלים. להשיג ברשת Solo ובחנויות למוצרי רכב.

צילום: יח"צ

Brow artist sculpt של לוריאל פריז

מסקרה זו אינה מיועדת לריסים אלא דווקא לגבות. היא כוללת שני צדדים שכל אחד מהם עושה דבר אחר – האחת, בצורת חרוט, מעניק צורה וצבע, ואילו השני מקבע ומעצב . המסקרה מגיעה עם קרם אבקתי נעים שאינו מייבש ומקשה את הגבות, והעבודה עם הידית עצמה נוחה וקלה. אחרי מספר ניסיונות מצאנו את הסגנון הרצוי לנו והגבות מקבלות מאז חיזוק ורענון פשוט ונוח. המוצר נמכר בשלושה גוונים – בלונד, חום בהיר וחום כהה.

80 שקלים, 40 שקלים במבצע עד סוף אפריל. להשיג ברשתות הפארם, המזון, המשביר לצרכן, H&O ובפרפומריות מובחרות.

צילום: יח"צ חו"ל

מוצרים חדשים בסדרת Nutri Peptide של GIGI מעבדות קוסמטיקה

קרם לחות לעור יבש, Instant Moisturizer, וג'ל ניקוי לפנים, Clearing Cleanser, הם שני המוצרים החדשים שהחברה השיקה כחלק מסדרת המוצרים הזו. הקרם, המיועד לעור יבש במיוחד, סיפק כמות גדולה של לחות שנספגה במהירות בעור והותירה אותו רך ונעים למגע במשך כל היום. ג'ל הניקוי התגלה כג'ל סמיך במיוחד, שמנקה היטב את האיפור העיקש כמו גם את הלכלוך שהצטבר במהלך היום.

169 שקלים ל-50 מ"ל של קרם, 149 שקלים ל-200 מ"ל של ג'ל. להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות ומכוני יופי.

 

AXE YOU של AXE

מותג הטיפוח הגברי השיק ג'ל רחצה חדש עם ניחוח חדש. אין ספק שהג'ל מיועד לגברים – יש לו ניחוח שבעיקר גברים יהנו ממנו, הגם שאין לו זכר אחרי המקלחת עצמה. לטעמנו מדובר בניחוח חביב, אך לא מלהיב במיוחד. גם המרקם היה סמיך מדי לטעמנו. עם ייאמר לזכות המוצר שהוא ניקה היטב את העור.

9.6-14.9 שקלים ל-150 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

צילום: יח"צ

Blue Blossom מסדרת מקסימה Inspirations של סנו  

מרכך כביסה חדש נולד והפעם הוא קיבל את השם הזה, שבעברית משמעותו היא פריחה כחולה. ההשראה – כן, יש השראה גם למרככי כביסה – היא "בריזת בוקר, מים קרירים ופרחי אביב כחולים". אנו התקשינו לקשר בין הניחוח הזה לבין בריזת בוקר – אולי משום שאנו לא יודעים כיצד יכולה רוח זו להריח בכלל – אבל נהנינו מהניחוח הפרחוני שהבגדים קיבלו, ניחוח שנותר לזמן ממושך.

מ-14.8 שקלים לליטר ועד 20.9 שקלים ל-4 ליטר. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: מוטי פישביין

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן