Skip to content

גרוטאשטח, לקרוע את השטח בלי לקרוע את הכיס

מסע גרוטאשטח יוצא לדרך בחול המועד פסח בחסות פוינטר, מסע בשטח לרכבי 4X2 שערכם עד 5000 ש"ח במסלול שטח אתגרי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

גרוטאשטח, מסע בשטח לרכבי 4X2 יוצא לדרך פעם נוספת ויתקיים בחול המועד פסח, בתאריכים 14-16.4.2017. המסע יחל באזור קיסריה ויסתיים בקיבוץ שניר מתפרס לאורך כ- 450 ק"מ רובם בשטח למעט קטעי קישור בכביש. המשתתפים יעברו בתנאי שטח משתנים והפעם המסלול יהיה מעט אתגרי.

גרוטאשטח הינו מסע חווייתי, אינו מרוץ או תחרות, של רכבים שאינם רכבי שטח. כל הרכבים שמשתתפים במסע הינם סטנדרטיים לחלוטין ללא הנעה כפולה, כאשר עלות הרכב המשתתף במסע לא עולה על 5,000 ₪ (הסכום כולל ביטוח למסע, טסט, חלקי חילוף לרכבים, צמיגים נוספים וכד').

קורעים את השטח (צילום: עדי שפרן-כפרה)

במידה ותהיינה תקלות ברכבים, הצוותים מתקנים הכל בשטח, כחלק מהאתגר של המסע. את המסע ילוו צוותי סיוע ספציפיים אשר יוכלו לעזור בתיקון התקלות וחילוצים במידת הצורך.

בגרוטאשטח הקרוב ישתתפו כ- 40 רכבים, המורכבים בחלקם מצוותים המוכרים בארץ מעולם המרוצים, הם ישאירו את התחרויות והאתגרים מעולם הספורט בצד ויתפנו לחוויה אחרת לגמרי.

גם במסע הקרוב, חברת פוינטר, תתקין על כל רכב שמשתתף במסע, מערכת ניהול צי מיוחדת כך שהעוקבים בבית יוכלו להתחבר לאפליקציה ייעודית למסע ולראות בכל רגע נתון את שמות הצוותים והתקדמותם במסע – פרטים על האפליקציה יופיעו בדף הפייסבוק של גרוטאשטח.

עד 5000 ש"ח (כולל ביטוח) (צילום: עדי שפרן-כפרה)

כמו כן, צוות של עובדי חברת פוינטר ישתתף במסע עם רכב ייעודי, אשר נמצא בימים אלו בשלבי ההכנה למסע. הצוותים ברכבים לוקחים את כל ציודם האישי ברכב: ציוד לינה, אוכל, שתייה, כלי עבודה וחלקי החילוף לרכבים. בכל ערב בחניון הלילה יחכה לצוותים קייטרינג. מארגני ה"גרוטאשטח" הזמינו את ראשי הערים והישובים שהם עוברים דרכם כדי לספר על האזור ולחבר את המשתתפים לנקודות שיעברו במסע.

דף הפייסבוק בו מעדכנים את תהליך הכנת הרכבים למסע ועדכונים יומיים מהאירוע עצמו – גרוטאשטח.

למתן חסות לאירוע חברו: חברת פוינטר, הנפלד טכנולוגיות בע"מ, רסטה, אביר הגיר, מתן שרותי רכב, דובדבן ליווי טיולים, מרכז שרות גבע, חברת ש. ונציה בע"מ, יבואן "STIHL"

את הגרוטאשטח מארגנים רועי אלוני ועדי שפרן – כפרה.

כ-40 רכבים משתתפים השנה (צילום: עדי שפרן-כפרה)

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן