Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 29 באפריל, 2017

אקס-מן: העתיד שהיה, סיפורה של שפחה, גאון, חיי הנצח של הנרייטה לקס
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

16:10 אקס-מן: העתיד שהיה | X-Men: Days of Future Past, ערוץ Hot גולד

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 02 במאי, 2015, בשעה 22:00 בערוץ Yes2

21:00 סיפורה של שפחה | The Handmaid's Tale, ערוץ Hot HBO 

סדרת דרמה של רשת Hulu ואולפני MGM, המבוססת על רב המכר עטור הפרסים של הסופרת הקנדית המוערכת מרגרט אטווד ('עין החתול'). את הרומן הדיסטופי משנת 1985, שזכה גם לגרסה קולנועית מצליחה, עיבד לטלוויזיה ברוס מילר ("4400", "The 100"). רפובליקת גלעד, דיקטטורה שבעבר היתה חלק מארצות הברית, נשלטת על ידי משטר דתי קיצוני ומעוות שאינו מהסס להוציא להורג את כל מי שאינו פועל לפי חוקיו הנוקשים. אחרי אסון סביבתי שגרם לירידה משמעותית בילודה, נשים הפכו לרכוש המדינה; אלה שעדיין מצליחות להרות נלקחות בכפייה לשרת כשפחות עבור זוגות חשוכי ילדים מהמעמד הגבוה וזהותן נמחקת ומוחלפת בכינוי המשייך אותן לאדוניהן. כזו היא שלפרד (אליזבת' מוס, "מד מן", "קצה האגם"), שמוצבת לשרת כשפחה בביתו של המפקד (ג'וזף פיינס, "שייקספיר מאוהב"). בעולם מחריד של דיכוי נשים, בו מילה לא במקום עלולה לעלות לה בחייה, שלפרד מנסה לנווט בין אדונים, רעיותיהם האכזריות, מנהלות משק הבית ושפחות אחרות – שכל אחד מהם עשוי להיות מרגל מטעם השלטון – במטרה אחת: לשרוד ולמצוא את הבת שנלקחה ממנה.

21:45 גאון Genius, ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק 

סדרת דרמה בכיכובם של ג'פרי ראש ("ניצוצות", "נאום המלך"), אמילי ווטסון ("לשבור את הגלים") ו-אניה בוקשטיין, מספרת את הסיפור המוכר למעטים בלבד, על חייו האישיים והסוערים של אחד הסמלים הבולטים ביותר של המאה ה-20, אלברט איינשטיין. הסדרה עוקבת אחר חייו של המדען היהודי המבריק, זוכה פרס נובל לפיזיקה ומגלה כיצד הפך איינשטיין, הפקיד היצירתי במשרד הפטנטים, שהתקשה לקבל משרת הוראה והיה לכוד בנישואים כושלים, למפענח סודות האטום והיקום באמצעות תורת היחסות שהגה, ועוסקת באדם שמאחורי ההישגים המדהימים, פעילותו הפוליטית, חיי המשפחה שלו ומערכות היחסים המורכבות שקיים. לצד הקשרים האישיים מלאי התהפוכות, הסדרה מציגה גם את השיגיו המדעיים יוצאי הדופן של איינשטיין. הסדרה מבוססת על ספרו רב המכר של וולטר אייזקסון: 'חייו והיקום שלו'.

22:00 
חיי הנצח של הנרייטה לאקס The Immortal Life of Henrietta Lacks, ערוץ Hot HBO 

לפרטים נוספים, ראו יום שלישי, 25 באפריל, 2017, בשעה 22:00 בערוץ Yes3


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן