Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 03 במאי, 2017

הבן, השטיח האדום של המט גאלה 2017, בתוך ארמון בקינגהאם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:00 הבן The Son, ערוץ AMC 

הדרמה החדשה מבית AMC בכיכובו של פירס ברוסנן, המבוססת על הרומן עטור השבחים והמועמד לפרס פוליצר של פיליפ מאייר. סאגה משפחתית סוחפת המתפרשת על פני 150 שנים ושלושה דורות בחיי משפחת מק'קאלו, ומספרת שני סיפורים המתרחשים בזמנים שונים: הראשון הוא סיפורו של איליי מק'קאלו, שנולד ביום בו טקסס קיבלה את עצמאותה ונחשב ל'ילד הראשון של טקסס', שנחטף וגודל על ידי שבט הקומנאצ'י ב-1849 עד שהפך לחלק ממנו. הסיפור השני, 60 שנים מאוחר יותר, מלווה את איליי הבוגר (ברוסנן), הפטריארך הכריזמטי של משפחת מק'קאלו, שמשתמש בשיטות הברוטליות של הקומנאצ'י בניסיונו לשמור על אימפריית הבקר המשפחתית, במהלך מלחמות השודדים הסוערות בדרום טקסס. האכזריות של איילי יוצרת סכסוכים עם שכנו העשיר, פדרו גרסיה (קרלוס ברדם), ובדרכו להתעשרות הוא מצית אירועים שישפיעו על כל דורות המשפחה. בנו הבכור, פיט (הנרי גארט) גדל בצלו של איילי ומתקשה למצוא את זהותו ולגרום לאביו להתגאות בו. ג'יין (סנדי לוקאס) היא בתו הדעתנית של פיט שמעריצה את סבה, ולמרות שגדלה בעולם הנשלט על ידי גברים היא דוחה את ההנחה שייעודה היחיד הוא לידת ילדים וגידולם. ציון איי.אם.די.בי.: 7.2/10, עגבניות רקובות: 54%/100%, מטה-קריטיק: 57/100

22:00 השטיח האדום של המט גאלה 2017 | The Red Carpet of the Met Gala, ערוץ !E 

ג'וליאנה רנסיק ומנחי הערוץ מגיעים לשטיח האדום הכי שיקי, בערב הנוצץ של עולם האופנה – המט גאלה, נשף ההתרמה היוקרתי למוזיאון המטרופוליטן בניו יורק, המתקיים  בפתיחת תערוכת האופנה השנתית במוזיאון. מי שאמונה על בחירת נושא הנשף ועל הרכבת רשימת המוזמנים האקסקלוסיבית היא כוהנת האופנה הגדולה, עורכת מגזין ווג – אנה וינטור. מי שמקבל הזמנה לנשף, מקבל גושפנקא להיותו דמות מפתח בתעשייה. כל הכוכבות הגדולות עמלות זמן רב יחד עם המעצב החביב עליהן, כדי לעצב בגד בהתאם לנושא שבחרה וינטור, וליצור הופעה בלתי נשכחת.

22:15 בתוך ארמון בקינגהאם | Inside Buckingham Palace, ערוץ Hot8 

מה מתרחש מאחורי קירותיו של אחד המבנים המפורסמים ביותר בעולם? בעזרת אנשי ארמון בקינגהאם לשעבר, מגלים כיצד נראים החיים מאחורי הקירות המרשימים שלו, תוך שנחשפים אל השערוריות, הטרגדיות והניצחונות שהפכו את המקום למה שהוא כיום. למרות היותו בעל תפקיד מרכזי ומשמעותי בחיים בבריטניה, הארמון בעל 700 החדרים הוא מקום סגור וסודי בו מתנהל עולם ייחודי. שני חלקי הסדרה מבקשים לחקור ולחשוף את מה שהתרחש ומתרחש הרחק מעיני הציבור. בריטניה, 2016.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן