Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 15 במאי, 2017

לחופש נולדו, חוצהאת הקווים 4
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 לחופש נולדו | Born to be Free, ערוץ Hot8 

חשיפה ראשונה של תעשיית הסחר העולמי ביונקים ימיים ברוסיה, הנמכרים לאקווריומים ברחבי העולם. שלושה עיתונאים צוללנים לוקחים אותנו אל הפינות המרוחקות ביותר ברוסיה וחושפים את האופן שבו היונקים נלכדים באלימות ומוחזקים בתנאים הפוגעים בבריאותם. זוהי הפעם הראשונה שבה נחשפת תעשיית הסחר ברוסיה ונגלה הטיפול המזעזע שעוברים ליווייתנים, דולפינים וכלבי ים. בריטניה / רוסיה, 2016.

22:45 חוצה את הקווים 4 | Rogue 4, ערוץ Yes אקשן 

עונה רביעית ואחרונה של דרמת האקשן והמתח, העוסקת בקו הדק שבין הרצון להביא פושעים לדין, הרצון לנקמה אישית תוך חציית הקו אל תוך עולם הפשע. ספוילר – הסדרה חוזרת לסן פרנסיסקו כשהדמויות הראשיות מחפשות נקמה וגאולה. בדרכו להרוג רוחות מעברו, אית'ן קלי (קול האוזר) נופל לתוך מבוך מהגיהינום של פשיעה, בגידות ושחיתות בתוך המשטרה ובממשל הפדראלי, והנסיון לצאת מן המבוך יהפוך לאתגר הגדול ביותר שעמד בפניו עד כה. בינתיים, מיה רוכלן (אשלי גרין) מבקשת נקמה ולא תעצור עד שתגרום לאית'ן לשלם על בגידתו בה, ופטריק דולק בעקבותיה, גם הוא רדוף צורך בנקמה על הרצח של הארפר. אל העונה מצטרפת מייגן ראת' ("להיות אנושיים", "הבחורה החדשה") בתפקיד קליאה אנו, בלשית פקחית במשטרת סן פרנסיסקו בעלת מסירות אינסופית לעבודתה ולמשפחתה.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן