Skip to content

רוצחו של אבו חדיר גנב טלפון והוכנס לבידוד

יוסף חיים בן דוד שעמד בראש כנופיית הרוצחים שרצחה באכזריות את הנער הוכנס לבידוד ולעזרתו נחלץ חברו, רוצח נוסף, ישי שליסל רוצחה של שירה בנקי שהוכנס אף הוא לבידוד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

רוצחו של מוחמד אבו חדיר הוכנס אתמול (רביעי) לבידוד לאחר שגנב טלפון נייד של העובדת הסוציאלית בכלא. רוצח אחר שניסה למנוע הכנסת הרוצח לבידוד, נלקח גם הוא לבידוד. כך נודע אתמול לעמותת דרור למשפחה, עמותה העוסקת בסיוע למשפחות אסירים במהלך המשפט ובמהלך המאסר של אב/אם המשפחה. מהפרטים שנודעו עולה כי יוסף חיים בן דוד,  רוצח המרצה עונש מאסר בכלא איילון על רציחתו האכזרית של  הנער הפלסטיני מוחמד אבו חדיר לפני שלוש שנים,  גנב אתמול (רביעי) את הטלפון הנייד של העובדת הסוציאלית  באגף. לדברי מינדי בוקשפן, יו"ר עמותת דרור למשפחה, לאחר שהעובדת דיווחה על  גניבת הטלפון בדקו הסוהרים במצלמות האבטחה שבכלא  וגילו בתיעוד כיצד הרוצח לוקח את הטלפון הנייד ומחביא אותו בביוב. כעונש על המעשה הוא נכלא בבידוד. עוד נודע כי במהלך ביצוע העונש, התערב הרוצח ישי שליסל, המרצה את עונשו בכלא  על הרצח הנערה שירה בנקי ע"ה במצעד הגאווה בירושלים לפני כשנתיים, והפריע לסוהרים להוריד את בן דוד לצינוק. בשל כך, נלקח גם הוא לבידוד. מדוברות שב"ס נמסר כי: "הם בהפרדה בעקבות התנהלות חריגה".

מצא מין את מינו - מימין שליסל, משמאל יוסף חיים
מצא מין את מינו - מימין שליסל, משמאל יוסף חיים

הרוצח יוסף חיים בן דוד, עמד בראש הכנופיה שרצחה ושרפה את הנער מוחמד אבו חדיר משועפט, כנקמה על רצח שלושת הנערים ובית המשפט גזר לפני שנה את עונשו למאסר עולם ו-20 שנות מאסר נוספות. מסתבר כי הרוצח מצא לו רע נאמן, את ישי שליסל שעליו הושת לפני שנה עונש מאסר עולם ועוד 31 שנות מאסר ופיצוי כספי כבד על סך – 2.64 מיליון שקלים ל- 7 משפחות הנפגעים.  שליסל הורשע ברציחתה של שירה בנקי ע"ה בת ה-16, אחת הצועדות במצעד הגאווה בירושלים בשנה שעברה, ובניסיון לרצח של שישה בני אדם נוספים. בנוסף לעונש המאסר שנגזר עליו בית המשפט קבע גם כי שליסל יפצה את משפחות הנפגעים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן