Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 20 ביוני, 2017

תגליות 3, בן גוריון אפילוג, העונה היפה, אלילות טוקיו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

16:30 תגליות 3 | Finding Out Stuff 3, ערוץ לוגי

עונה חדשה לתוכנית המדעית העוסקת בכל מה שקורה סביבנו. בעונה החדשה נכיר את זואי – ילדה סקרנית שבכל פרק תארח מומחים אשר יענו על שאלות במגוון נושאים לדברים הכי מעניינים בחיינו. הדרך למציאת התשובות משלבת הומור, מדע וידע יחד עם אנימציות מרהיבות, תחפושות והרבה כיף בדרך לגילוי.

21:00 בן גוריון, אפילוג | Ben-Gurion, Epilogue, ערוץ Hot8

ראיון נדיר, שמעולם לא הוקרן עם דוד בן גוריון, כשהוא בן 82, ומחוץ למערכת הפוליטית. הוא מבודד בביתו שבשדה בוקר, עורך לעצמו חשבון נפש ומביע דעתו על עתידה של המדינה. על רקע התקופה הנוכחית, המזמנת החלטות הרות גורל בנוגע לעתידה של מדינת ישראל, מציע חזונו של בן גוריון תובנה ברורה, מפתיעה ורלבנטית לימינו אנו. בימוי: יריב מוזר. ישראל, 2016.

22:00 העונה היפה | ימי הקיץ | Summertime | La Belle Sasion, ערוץ Yes3

סיפורן של שתי נשים. האחת בת כפר והאחת פריזאית, שמתאהבות אחת בשנייה, במהלך פעילות קבוצות פמיניסטיות בתחילת שנות ה-70 בפריס. כשבת הכפר צריכה לשוב הביתה כי אביה חלה, והעירונית עוזבת את בן זוגה ונוסעת אחריה. האם האהבה תצליח לשרוד את הבדלי דרכי החיים? שחקניות: ססיל דה פרנס ("כיסאות מוסיקליים"), איזיה היגלין ("סמבה"). במאית: קתרין קורסיני ("לעזוב"). צרפת / בלגיה, 2015. משחק מצוין בדרמה תקופתית יפה ומעניינת. ציון: 

22:00 אלילות טוקיו | Tokyo Idols, ערוץ Yes דוקו

להקות בנות ומוסיקת פופ טראשית הפכו בשנים האחרונות ביפן לתופעה תרבותית נרחבת, שמוּנָעת מאובססיה למיניוּת של נשים צעירות ומפופולאריות האינטרנט. הכירו את רי-רי: אלילת טוקיו שמְצָרפת אותנו אל מסעה לעבר התהילה. הכירו גם את 'האחים' שלה: חבורה של מעריצים מושבעים, גברים מבוגרים שמקדישים את חייהם למעקב אחר כל פעילות של אלילתם – בעולם הוירטואלי ובעולם האמיתי. התופעה הזו – של גברים מבוגרים שעוזבים את עבודתם רק כדי לעקוב אחר האלילה שלהם – שבעבר נחשבה בחברה היפנית לתופעת שוליים איזוטרית –– הפכה למיינסטרים, תוך שהיא מדגישה את הניתוק הגדל והולך בין גברים ונשים בחברות היפר-מודרניות. עם מבט פרובוקטיבי לתעשיית הפופ היפנית (שאלילותיה נעשות צעירות יותר ויותר), למעריצים הגברים אליהם היא מכוונת, ולאידאל היופי הנשי המסורתי, מתעמתת הבמאית קיוקו מיאקה עם דינמיקת הכוחות המגדרית שמשנה את פניה של החברה הזו. 90 דקות, יפן / אנגליה, 2017.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן