Skip to content

הכל בסדר: תקשורת בין-ממדית

פרק מתוך הספר המתוקשר החדש "הכל בסדר, החיים בעידן שאחרי 2012", המוקדש לתקשור ולאופן בו אפשר לחזק יכולת זו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אחד הביטויים של השינויים שאתם עוברים, מאז אותו שינוי מגמה שהתרחש בסוף שנת 2012, הוא היכולת שלכם ליצור קשר עם עולמות אחרים, עם ממדים אחרים. במילים אחרות, התקשור הופך להיות קל ופשוט יותר עבור רבים מכם, ככל שאתם מתקרבים למהותכם האמיתית.

העובדה שהתקשור הופך להיות קל יותר, אין פירושו שהדבר הוא קל עבורכם לעיכול. אנו מודעים לכך שישנם כאלה החווים את היכולת הזאת בשמחה, שמתמסרים לתקשורת הזאת בקלות וברצון, אך רבים מכם חווים את אותו המאבק בין השכל לאינטואיציה גם בתחום זה.

כלומר, התחושה הפנימית שלכם אומרת שזה נכון, שישנה אמת בתוך זה, שכדאי להמשיך ולפתח את זה. אחרי הכל, עבור רבים מכם מדובר בהגשמה של חלום מסוים, הגשמה של רצון. אך השכל מטיל את מלוא כובד משקלו, בצורה של ספקות רבים המדברים בתוככם, המבקשים לסגור את מה שקורה, המבקשים לשנות את זה עד ללא הכר. אחרי הכל, הרי זה לא הגיוני שאתם תתחילו לדבר עם ישויות שונות הנמצאות בעולמות אחרים, ככה סתם פתאום באמצע החיים. גם אם זו הגשמה של חלום, מימוש של רצון, יש בזה משהו לא הגיוני, ולכן, למרות הכל, רבים מכם נמצאים בין לבין – מצד אחד הדלת פתוחה, מהצד האחר אתם מפחדים לפסוע, לחצות את סף הדלת, ולהיכנס אל עולם זה, שמתקיים בתוככם.

***

לפני שנעמיק בתוך אותה דואליות המאפיינת זמנים אלו, אנו רק נסביר, כי לכל אחד ואחד מכם ישנה היכולת ליצור קשר עם אלו המלווים אותו כמו גם, במקרים מסוימים, עם ישויות נוספות, המבקשות ליצור את שיתוף הפעולה הזה.

זו יכולת הנמצאת בכם, ממש כמו היכולת שלכם לנשום ולאכול ולישון, אך בשונה מפעולות אלו, שלא ניתן לחיות ללא המימוש שלהן, אתם יכולים לחיות ללא תקשורת זו. למעשה, רבים מכם חיים ככה כל חייכם, ועל פניו אינכם חווים בעיה מסוימת. אתם מצליחים להסתדר בעולם זה, פחות או יותר, מתמודדים עם מה שאתם מתמודדים, מגשימים את מה שאתם מגשימים. אבל אם שאלתם את עצמכם מהו המקור של קשיי התקשורת שלכם זה עם זה, מדוע אתם אינכם מצליחים להביע את עצמכם במלוא הכנות, בקלות, אחת הסיבות לקושי טמונה בכך שישנו ערוץ מסוים של תקשורת, אותו למדתם לסגור. זוהי התקשורת הבין-ממדית, עם הבית ממנו אתם באים, עם אלו המלווים אתכם, שלמדתם להימנע ממנה. כל עוד תקשורת זו נותרת סגורה, אתם עשויים להיתקל בבעיות תקשורת עם בני אדם אחרים.

עכשיו, חשוב להבין כיצד תקשורת זו יכולה להתרחש. היא אינה מחייבת אתכם להיות ולעשות את מה שהשותף שלנו, חבר המעגל, עושה. כלומר, לתקשר עבור אחרים קבוצה כזו או אחרת, ישות כזו או אחרת. זה אינו חייב להיות האופן שבו יכולת זו תתקיים אצלכם. למעשה, עבור רבים מכם, הדרך הפשוטה ביותר לתקשר היא להתחבר לאינטואיציה שלכם. כאשר אתם לומדים לסמוך על האינטואיציה שלכם, אתם מוכוונים כל העת על ידי הטובה הגבוהה ביותר שלכם, על ידי מקור האהבה ממנו אתם נובעים. זוהי צורת התקשורת הטבעית ביותר עם הרוח, וככל שאתם עושים זאת, אתם רואים כיצד החיים שלכם הופכים להיות קלים יותר, וכך גם התקשורת שלכם עם אחרים.

***

בזמנים אלו האינטואיציה כאמור הולכת ומתחדדת, ואצל רבים מכם היכולת לתקשר מתחדדת גם היא. כלומר, אתם מגלים שיש ביכולתכם לקבל מסרים וריפוי מאותם אלו המלווים אתכם גם באופנים אחרים – בין אם באופן אנרגטי-תחושתי בלבד, בין אם בתמונות ובין אם במילים, אתם מגלים שאתם יכולים לעצום עיניים, להתכוונן אל אותו החיבור, ולהרגיש ולחוות את המימוש של אותו החיבור.

שינוי זה מעורר כאמור לא מעט פחדים וספקות, משום שאתם לא בטוחים האם אפשר וכדאי לממש חיבור זה, האם אפשר לסמוך על כך ובאיזה אופן כדאי לממש זאת. באופן טבעי, כאשר הפחד מניע את מערך הספקות הפנימי שלכם, אתם מתחילים לחפש הוכחות לכך שזה אכן קורה וקורא לכם. אתם מנסים לשמוע, אתם מנסים לראות, אתם מנסים לשמוע קולות, ועושים לעצמכם – ולאלו המלווים אתכם – מבחנים שונים כדי לבדוק האם זה נכון.

עכשיו, כדאי לקחת בחשבון דבר מה מסוים ביחס לאלו המלווים אתכם – אנו, כולנו, לא אוהבים מבחנים. אחד היתרונות של השהות מחוץ לגוף הוא היעדר הצורך לעמוד במבחנים, וכאשר אתם מנסים לבחון אותנו, אנו לא נשתף איתכם פעולה.

אלו שאתם מתקשרים איתם, שעוד מזוהים עם המהות הפיזית שהיתה להם, עשויים לשתף איתכם פעולה כדי לעזור לכם להתמסר, אך ככל שאתם מתקשרים את אותם מדריכים רוחניים, אתם תגלו חוסר רצון לשתף פעולה עם מבחנים כאלו ואחרים. למעשה, אנו עשויים לעצור את התקשורת באופן השוטף שלה, ברגע שאתם מנסים להעמיד אותנו במבחן. מדוע? משום שבאותו הזמן שבו אתם בוחנים, אתם מתכסים בענן של פחד, וענן זה אינו מאפשר לאנרגיה שלנו ושלכם להתחבר זו עם זו. לכן, אנו, וכל אותן הישויות המלוות בני אדם במסע ההתפתחות שלהם, לא נהיה קרובים אליכם בזמנים אלו בדיוק. כאשר אתם מחפשים הוכחה, אתם עשויים לקבל בדיוק את ההיפך ממנה, וכך הפחד והספק וחוסר האמונה יעמיקו.

אז מה אתם צריכים לעשות, כדי להתמסר ליכולת זו, כדי להעמיק אותה? אנו יכולים להציע כמה דברים.

ראשית, אל תנסו להשתמש בגרסה הרוחנית של החושים הפיזיים שלכם. הואיל ואתם מזוהים עד מאוד עם הגוף שלכם, בבואכם ליצור קשר עם אלו המלווים אתכם ברוח, אתם נוטים להשתמש באותם החושים בדיוק כדי לקבוע האם זה אמיתי או לא. בפועל, הדרך הקלה ביותר לדעת אם אתם אכן מתקשרים היא להרגיש את האנרגיה אליה אתם מתחברים. ככל שתתאמנו בזה אתם תדעו להבחין, מתי יש נוכחות לידכם ומתי לא; מתי האנרגיה והמסרים שאתם מקבלים מגיעים מאותה ישות או מאותן ישויות, ומתי זה השכל שלכם, שעובד שעות נוספות כדי ליצור אשליה כי מדובר בתקשור.

הראייה העל-חושית שלכם אכן עשויה להתעורר וכך גם השמיעה או התקשורת הטלפתית. אלו בהחלט יכולים להיות ולהתפתח, אבל איננו מציעים לחפש אותם או להסתמך עליהם. התחושה שלכם תהיה הדרך הקלה ביותר לדעת האם אתם מחוברים או לא.

שנית, הסכימו לאבד שליטה. זה מה שהפחד שלכם מנסה למנוע מכם – הוא מנסה למנוע מכם פגיעה נוספת שעלולה להתרחש אם תאבדו שליטה. לכמה מכם יש זיכרונות ברורים של חוויות מחיים אלו ומחיים קודמים, שבהם ניסיתם להיכנע אל היכולות הללו, לממש יכולות אלו, וכתוצאה מכך נפגעתם, מחוסר היכולת להכיל רגשות אלו ואנרגיות אלו, ובעיקר עקב חוסר הסובלנות של בני האדם מסביבכם.

לכן, הדבר שחשוב לעשות הוא לטפל באותו הפחד מפגיעה נוספת, באותם הזיכרונות הכואבים המניעים ומזינים את הפחד ואת מנגנון השליטה שהוא יוצר. ככל שתרפאו את הרגשות הללו, יהיה לכם קל יותר לאבד שליטה ולהתמסר ליכולת הזאת, וכך לקבל מאלו המלווים אתכם את מה שהם יכולים לתת לכם.

לבסוף, ישנו דבר מה נוסף שכדאי לכם לעשות, והוא ליהנות משיתוף הפעולה הזה. אנו – כלומר, אלו המלווים אתכם – לא יכולים לומר לכם מה יהיה, אנו לא יכולים לקצר לכם את הדרך ולגלות לכם את מה שאינכם יכולים עוד לדעת, אבל אנו בהחלט יכולים לתמוך, לעודד, להביא ריפוי, לעזור במידע ובתובנות שיכולים להזכיר לכם את מהותכם האמיתית, שיכולים לעזור לכם בחיי היומיום.

יש בשיתוף הפעולה הזה, בתקשורת הזאת, תרומה רבה להתפתחות שלכם, אם תסכימו לממש אותה בדרך זו או אחרת. לכן זה מה שאנו מציעים – תיהנו.

את הספר "הכל בסדר, החיים בעידן שאחרי 2012" העבירו בתקשור טוהר, קבוצת ישויות המתקשרת דרך שחר בן-פורת. 

לפרטים נוספים על הספר "הכל בסדר, החיים בעידן שאחרי 2012", ולרכישת עותק לחצו כאן.

לפרטים אודות סדנאות למתקשרים בהנחיית מחבר הספר ולהרשמה לחצו כאן.

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן