Skip to content

אירונאוטיקס למשקיעים: באוגוסט דיווחנו על האירוע שבגינו הותלה אחד מרישיונות החברה

בניסיון למזער נזקים דיווחה היום יצרנית המל"טים לבורסה כי בהתאם לצמצום צו הפרסום שהוטל על הפרשה אודותיה דיווחנו במגפון לפני 8 ימים, מדובר באירוע עליו דיווחה החברה לבורסה באוגוסט השנה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יצרנית המל"טים אירונאוטיקס, שמנייתה קרסה לפני כשבוע לאחר שנודע שיחידת להב 433 מנהלת נגדה חקירה, מנסה היום (רביעי) להפיג במעט את הערפל סביב האירועים האחרונים ופרסמה כי "האירוע הנבדק ושבגינו הוצא צו איסור פרסום, מתייחס לאותו אירוע ספציפי עליו דיווחה החברה ביום 28.8.2017, לפיו היתלה משרד הביטחון באופן זמני את אחד מרישיונותיה של החברה, למכירת מוצר מסוים למדינה מסוימת, זאת עד התברר פרטי האירוע".

צילמים מאתר החברה
צילמים מאתר החברה

בתאריך המדובר דיווחה אירונאוטיקס לבורסה כי משרד הביטחון הקפיא את הרישיון שהעניק לה לייצא מל"ט מסוג Orbiter 1K ללקוח מהותי של החברה בחו"ל. לאירונאוטיקס שני לקוחות מהותיים. לאחר הדיווח, אירונאוטיקס צללה ב-17%.

במשטרת ישראל הגיבו ומסרו כי בהתאם לצו איסור הפרסום אודות האירוע ניתן למסור כי "נגד חברת אירונאוטיקס בע"מ מתנהלת חקירה בקשר לעסקה מול לקוח מהותי. החקירה עוסקת באירוע בגינו הותלו רישיונות החברה כפי שדווח בדיווח המידי מיום 28/08/17."

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן