Skip to content

חולם לנהוג על קמארו ? באוויס אתה יכול

בעת חנוכת מתחם השירות החדש, חשף, אבישי לוי, משנה למנכ"ל קבוצת UMI ומנכ"ל חברת AVIS, ארבעה מוצרים חדשים ובהם שירות AVIS DREAM המאפשר השכרה על בסיס יומי של דגמי ספורט ויוקרה חלומיים כגון השברולט קמארו, קאדילק יגואר או מרצדס
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מלבד חנוכת מתחם השירות החדש, חשף , אבישי לוי, משנה למנכ"ל קבוצת UMI  ומנכ"ל חברת AVIS, ארבעה מוצרים חדשים בעולמות מכירת רכב, השכרה, וחוויית השירות וציין: "אנו גאים לפתוח את שנת 2018 עם סל מוצרים ייחודי וחדשני, המרחיב את סל המוצרים שאנו מעניקים לקהל לקוחותינו ומאפשרים לנו את היכולת להעניק ללקוחותינו פתרונות מתקדמים בהיבטים טכניים, טכנולוגיים ושירותיים בכל העולמות בהם אנו פועלים. נמשיך ונפעל כל העת להגדלת סך השירותים שאנו מעניקים ללקוחות הקבוצה והחברה".

חולם לנהוג על קמארו ? באוויס אתה יכול. זה יעלה כ 1500 שח +מעמ ליום (צילום:יח"צ)

החל מהיום, מציעה AVIS  ישראל שירות חדשני של השכרת רכבי קצה ל-24 שעות או יותר. שירות AVIS DREAM מאפשר מעתה לשכור על בסיס יומי את מכונית השרירים האמריקאית-, שברולט קמארו, קאדילק XT5/CTS , יגואר XE,  או את רכב המנהלים היוקרתי- מרצדס C-180. השירות ניתן בכל הארץ ובכל אחד מ-16 סניפי ההשכרה של AVIS בישראל או באתר AVIS •    עבור יום בחברת השברולט קמארו תאלצו  לשלם  כ-1,500 שח ליום, היגואר תעלה מעל 100 שח ליום.

AVIS מכירת רכב השיקה, לראשונה בישראל, את שירות 'AVIS עד הבית'. השירות החדש אמור חוסך ללקוחות זמן יקר ואת הצורך בהגעה לסניף על מנת לאסוף את הרכב החדש שרכשו. את זה ייעשה נציג 'AVIS עד הבית' שייצור קשר עם הלקוח, יתאם עימו זמן נוח עבורו וכמובן יביא את הרכב עד לביתו הלקוח. מרגע שהושלמה העסקה, כל הטיפול ברכב לרבות קבלת כל האישורים והבדיקות הנדרשות, ייעשה על ידי נציגי אוויס וכל מה שנותר ללקוח הוא להמתין לשיחת התיאום מנציג 'AVIS עד הבית'. השירות ניתן ללא עלות ויוצע החל מהיום בכל אחד מסניפי מכירת הרכב של AVIS ברחבי הארץ. טווח מסירת הרכבים בבית הלקוח/ה לא יעלה על 25 ק"מ מהסניף שבו בוצעה העסקה.

חברת AVIS  השכרת רכב תציע גם, שירות השכרת רכבים מסחריים, טנדרים וטנדרונים לשירותי הובלה עסקית, הובלת דירות והובלות פרטיות. בנוסף, חברה AVIS לחברת Cartonix ותצייד את לקוחות השירות במגוון קרטונים שיקלו על המעבר.  לדוגמא מחיר השכרת טנדר איסוזו די מקס ליום יעמוד על 399 שח ליום .

כמו-כן הושקה אפליקציית AVIS הניתנת להורדת הן מה'אפ סטור' ו'מגוגל פליי', מאפשרת ללקוחות AVIS לבצע מגוון פעולות באמצעות הנייד, בפשטות, בקלות וביעילות. בין השירותים הניתנים באפליקציה ניתן לתאם טיפול תקופתי, לדווח על תאונה, לחצן מצוקה 24/7 המחובר ישירות למרכז שירות הלקוחות של AVIS, ניווט למרכזי שירות, שמירת מסמכים אישיים כגון- רישיון נהיגה, ביטוח ורישיון רכב, קבלת תזכורות והטבות ושירותים מתקדמים נוספים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן