Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 12 במרץ, 2018

בית: הרפתקאות עם טיפ ואו 2, ג'ו וויקס: הקואוצ'ר של הגוף שלך, משוגעים על ראמן, מישלן: לגעת בכוכבים, בייק אוף בריטניה: חתיכה נוספת, העולם שאחרי: הכחדה, קייגו: הופעה חיה בהוליווד בול, שכנים 2
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

06:45 בית: הרפתקאות עם טיפ ואו 2 | Home: Adventures with Tip and Oh 2, ערוץ הילדים (פרטנר TV + סלקום TV)

עונה חדשה לסדרת האנימציה מבית DreamWorks ו-Netflix. מה קורה אחרי שחייזר יוצא דופן בשם 'או' מתיידד עם נערה הרפתקנית בשם 'טיפ', ויחד הם יוצאים לחפש הרפתקאות ולהציל את היום? מה שבטוח, החיים על כדור הארץ כבר לא יהיו אותו דבר!

22:00 ג'ו וויקס: הקואוצ'ר של הגוף שלך | Joe Wicks: The Body Coach, ערוץ הבריאות

מאמן הכושר שהפך לתופעת מדיה חברתית, ג'ו וויקס, חושף כיצד סייע לאלפים לשקם את גופם עם הטכניקה המהפכנית שלו: להתאמן פחות ולאכול יותר. האופטימיזם המדבק שלו סוחף קבוצות הטרוגניות של מתעמלים המורכבות מזוגות מאורסים, כבאים, איש משטרה ואחרים.

22:00 משוגעים על ראמן | Ramen Heads, ערוץ Yes דוקו

כל מה שלא ידעתם על ראמן והתביישתם לשאול. זה לא סוד שיפן הפכה כבר מזמן לאומת הראמן. התשוקה של היפנים אל מרק הבשר העשיר עם הנודלס חצתה לגמרי את גבול ההיגיון. בעיניהם, הראמן נחשב לא רק לאוכל מנחם. השילוב המדויק בהרכבת מרק הבשר והנודלס הוא יצירת אמנות של ממש. הסרט מלווה במשך 15 חודשים את השף היפני, אוסמו טומיטה, אשף הראמן המוביל ביפן ואת מעריציו. טומיטה מכניס אותנו אל המטבח שלו, חושף את המתכונים ואת הפילוסופיה שמאחורי הטעם. הוא מציג, צעד אחר צעד, את תהליך הכנת הראמן – מהביקור בחנויות האהובות עליו, התורים להשגת חומרי הגלם מהמעלה הראשונה, דרך שלבי הכנת המרק והנודלס המושלמים וסצנות של מאחורי הקלעים במסעדה המפורסמת שלו, שחוגגת כבר עשור. כשהוא מחליט ליצור את מנת הראמן הטובה בעולם, מנה של פעם בחיים – הוא הופך לרוק סטאר. מעריצים עומדים בתור במשך ימים כדי לזכות בכרטיס הנחשף לארוחה, שתהווה השראה לדורות הבאים. בימוי: קוקי שיגנו. 93 דקות, יפן, 2017.

22:05 מישלן: לגעת בכוכבים | The Michelin Film – Reaching for the Stars, ערוץ Hot8

מסיפרון חינמי לבעלי מכוניות לתנ"ך של האוכל: הצצה נדירה אל מאחורי הקלעים של מדריך מישלן האדום המיתולוגי וחשיפת האסטרטגיה העומדת מאחורי הענקת הכוכבים. בשנת 1900 החלו האחים מישלן, שני יצרני צמיגים ממרכז צרפת, להוציא מדריך למלונות ולמסעדות. כיום מדריך מישלן כולל מידע על מלונות ומסעדות ב-23 ארצות שונות ברחבי העולם, ונחשב למקור מידע מוסמך. הסרט כולל ראיון עם מנכ"ל מדריך מישלן המספר על שיטת הדירוג, וכן ראיונות עם טבחים ובעלי מסעדות שזכו להיכלל במדריך, וכן עם מי שלא נכללו במדריך, ואפילו עם מי שמאשים את חברת מישלן בשיקולים זרים שמנחים את הדירוג שלה. צרפת, 2017.

23:30 בייק אוף בריטניה: חתיכה נוספת | The Great British Bake Off: An Extra Slice, ערוץ האוכל

תכנית בת ללהיט האפייה הבריטי. מדי פרק תארח הקומיקאית ג'ו ברנד שלושה פאנליסטים חדשים, ביניהם שף או אופה מומחה (כגון מישל רו ו-רוזמרי שרייגר) וקומיקאי (כגון האל קראטנדן). יחד הם יסקרו את אירועי הפרק הקודם של סדרת האם, יבחנו את המתכונים ויארחו את האופה המודח.

העולם שאחרי: הכחדה | Annihilation, נטפליקס | Netflix

בעלה של לינה נעלם במהלך משימה חשאית. לינה, ביולוגית במקצועה, מצטרפת למשלחת שיוצאת אל אזור מסתורי שהממשל האמריקני אסר את הכניסה אליו. שחקנים: נטלי פורטמן, ג'ניפר ג'ייסון לי, ג'ינה רודריגז. במאי: אלכס גרלנד.

קייגו: הופעה חיה בהוליווד בול | Kygo: Live at the Hollywood Bowl, נטפליקס | Netflix

סרטו של הדי-ג'יי המפורסם במהלך הופעתו בהוליווד בול.

שכנים 2 | Neighbors 2: Sorority Rising, נטפליקס | Netflix

סרט המשך לקומדיה. לקראת התרחבותה הצפויה של המשפחה, מבקשים בני הזוג מק וקלי למכור את ביתם ולעבור לבית חדש יותר. הם מאמינים שהצרות עם השכנים מאחוריהם ושדבר לא יחבל במכירה, אך המצב משתנה כשאחוות בנות פרועה עוברת לבית הסמוך. המצב הופך קריטי כאשר טדי, שכנם לשעבר, מציע את עזרתו לנערות הצעירות בקרב מולם. שחקנים: זאק אפרון, סת' רוגן, רוז ביירן, קלואי גרייס מורץ. במאי: ניקולס סטולר. ארה"ב, 2016. מיחזור של בדיחות מהסרט הקודם. חלק זה בסדרה אינו חובה, אך רק אם רוצים להעביר שעה וחצי של בדיחות גסות. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן