Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 25 באפריל, 2018

האפ ולנארד 3, מעבירים הילוך עם ארון קאופמן, אביצ'י: סיפור אמיתי, פסיכוקינזיס, נולד לבלוז, ביל ניי: מציל את העולם 3
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:00 האפ ולנארד 3 | 3 Hap And Leonard, ערוץ AMC

קומדיית הפשע השחורה חוזרת לעונה שלישית. ספוילר – כשפלורידה גראנג' (טיפאני מאק, "טיימלס") נעלמת בעיירה הנשלטת על ידי הקו-קלוקס-קלאן, האפ ולנארד יוצאים לחפש אותה ומוצאים את עצמם מתמודדים מול אוסף טיפוסים קשוחים.

21:00 מעבירים הילוך עם ארון קאופמן | Shifting Gears with Aaron Kaufman, ערוץ דיסקברי

אהרון קאופמן, הגאון המכני שזכה לתהילה על עבודתו יוצאת הדופן ב-"מהירות ורועשות" חוזר בסדרה מיוחדת משלו. כעת הוא מתמקד בחנות ייצור ארקלייט ובאהבת המשאיות שלו. קאופמן בחר בקפדנות צוות של בוני רכב מסורים מכל רחבי ארה"ב שיצטרפו אליו במיזם החדש שלו בדאלאס, טקסס, ויש לו תוכניות גדולות עבור העסק, כולל מיזם חדש המספק חלקי חילוף עבור השוק של סוחרי פורד F-100. החזון של קאופמן הוא לדחוף את הגבולות של עיצוב והנדסת רכב רחוק יותר מכל חנות אחרת על פני כדור הארץ, תוך התמקדות על הביצועי האקסטרים של הרכב. עבור הפרויקט הראשון שלהם, קאופמן חושב שהם צריכים לבנות את המשאית האולטרה 4 החזקה ביותר שאי פעם נבנתה: הארקלייט אולטרה ארבע 4500. משימה זו תעמיד במבחן את המומחיות, הכושר הגופני והיצירתיות של הצוות. אבל, האם זו תהיה בנייה לתפארת או יצירה לחצר הגרוטאות?

21:55 אביצ'י: סיפור אמיתי | Avicii: True Stories, ערוץ Hot8

הסרט עוקב אחרי חייו של האמן המצליח אביצ'י משנת 2013 לאורך הצלחות הקריירה שלו והחלטתו המפתיעה בשנת 2016 להודיע על פרישה. הסרט חוזר לצעדיו הראשונים בתעשיית המוזיקה, לנסיקתו המדהימה, ללו"ז ההופעות המטורף שלו ולסיבות שגרמו לו לפרוש בשיאו. ביום שישי, ה-28 באפריל, 2018, כשהיה בן ה-28, נמצא ללא רוח חיים במוסקט שבעומאן. BBC ,2017.

פסיכוקינזיס | Psychokinesis, נטפליקס | Netflix

סרט פנטזיה פעולה. אדם שזוכה במפתיע בכוחות-על טבעיים יוצא לסייע לבתו המרוחקת, שעומדת לאבד את כל מה שחייה למענו. שחקנים: רו סונג-רונג, שיום און-קונג, ג'ונג-דק פארק. במאי: יואן שאנג-הו ("רכבת לבוסאן"). 101 דקות, דרום קוריאה, 2018. 

ביל ניי: מציל את העולם 3 | 3 Bill Nye Saves the World, נטפליקס | Netflix 

עונה שלישית לסדרת המדע, בהנחייתו של ביל ניי.

נולד לבלוז | Born to Be Blue, נטפליקס | Netflix

סרט דרמה רומנטי. איתן הוק ממגנט בדמותו של צ'ט בייקר, נגן החצוצרה והזמר האגדי שהפך לאייקון ג'ז בשנות ה-50 ונודע בגלל התמכרות טרגית לסמים לא פחות מאשר בגלל כשרון מוזיקלי אדיר. הסרט משלב מציאות ודמיון כאשר הוא מגיע לסיפור חייו של בייקר בשלהי הקריירה שלו. אחרי שנים של הרואין, פשיטת רגל ושערוריות, בייקר מחליט לעשות קאמבק. בימוי: רוברט בורדו. 97 דקות, קנדה / בריטניה, 2015.

 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן