Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 04 ביוני, 2018

יורשים, קרח ואש, מאכלים מוזרים: יעדים טעימים 5, גברים בנעלי בלט, ג'ון מקיין: למי צלצלו הפעמונים, אנאבל 2, Bangkok Bachelors
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

05:00 יורשים | Succession, ערוץ Yes Oh + בשעה 21:00 בערוץ Hot HBO + סלקום TV

סדרת דרמה חדשה של רשת HBO, שנוצרה על ידי ג'סי ארמסטרונג ("פיפ שואו", "בסוד העניינים"). משפחה עשירה ולא מתפקדת, ובראשה טייקון תקשורת מזדקן, לוגאן רוי (בריאן קוקס, "נירנברג"). רוי עומד בראש 'וויסטאר/רויקו', אחת מחברות התקשורת הגדולות בעולם, וצפוי לפרוש בקרוב – אלא שלכל אחד מארבעת ילדיו יש אג'נדה משלו לעתיד, שלאו דווקא משתלבת עם תוכניותיו של האב. קנדל (ג'רמי סטרונג, "כוננות עם שחר", "מכונת הכסף"), בנו של רוי מנישואיו השניים, מנהל את אחת מהמחלקות בחברה ונחשב ליורש המתבקש לתפקיד המנכ"ל – אלא שתשוקתו לכיסא ואישיותו הלחוצה מרחיקים ממנו את הירושה. רומן (קירן קאלקין, "איגבי", "פארגו"), אחיו הצעיר והחצוף שכבר לא עובד בחברה, עדיין מכהן בחבר המנהלים שלה ומתכנן את שובו. לשיב (שרה סנוק, "השקר היפה"), בתו של לוגאן, יש שאיפות פוליטיות אך היא אינה שוללת קריירה בחברה ואילו קונור (אלן ראק, "שמתי ברז למורה"), בנו הבכור של לוגאן מנישואיו הראשונים, מפגין אדישות כלפי האימפריה המשפחתית ועתידה.

14:45 קרח ואש | Fire and Ice: The Dragon Chronicles, ערוץ AMC

פנטזיה. ממלכת קרפיה, שנשלטת על ידי המלך אוגוסטין, היא מחלקה שקטה שנהרסת על ידי דרקון אש שמפיץ פחד ומוות בקרב האנשים. שחקנים: איימי אקר. במאי: פיטוף. רומניה, 2008.

17:00 מאכלים מוזרים: יעדים טעימים 5 | 5 Bizarre Foods: Delicious Destinations, ערוץ Travel Channel

אנדרו זימרן ממשיך לחפש אחר אוכל ברחבי העולם, והוא לוקח על עצמו לטעום את האוכל הטעים והמוזר ביותר שיש. בעונה זו אנדרו מכרסם כדורי בשר במנהטן, מינסטרונה במילאנו ומולים בבריסל, ומשם הוא ממש לוונציה כדי לטעום דיונון שבושל בדיו של עצמו. בהמשך הוא טועם רגל חזיר שהושרתה בבירה בפראג, כריכי חמור בבייג'ינג ומרק חלזונות חמוץ-מתוק בהאנוי.

22:00 גברים בנעלי בלט | Les Ballets Trockadero de Monte Carlo, ערוץ Hot8

בשונה מהדימוי הקשוח והקפדני של הבלט המוכר, להקת טרוקדרו מוסיפה קסם משלה להופעות. ההומור יוצא הדופן, הקומדיה והקלילות לא גורעים מהמקצועיות והרקדנים מציגים יכולות מרשימות ביצירות דוגמת 'אגם הברבורים'. הסרט עוקב אחר הלהקה בחזרות, במסע הופעות מסביב לעולם, מאחורי הקלעים ובחייהם האישיים של חבריה. כך, בדרך רגישה ומיוחדת יכול הצופה להכיר את הרקדנים המוכשרים על כל גווניהם. ארה"ב, 2017.

22:30 ג'ון מקיין: למי צלצלו הפעמונים | John McCain: For Whom the Bell Tolls, ערוץ Yes דוקו

סיפור החיים המרתק של הפוליטיקאי האמריקני ג'ון מקיין נראה כאילו נלקח מסרט הוליוודי. מ-1982 הוא כיהן 6 כהונות כסנטור מטעם אריזונה, בשנת 2008 היה המועמד של המפלגה הרפובליקנית לנשיאות והפסיד לבסוף לברק אובמה, וכל זה לאחר שעבר עינויים קשים כטייס אמריקני בשבי הווייטנאמי במשך יותר מ-5 שנים. כעת, הבמאי פיטר קנהרדט ("מרטין לותר קינג: השנים המכוננות") ושני בניו, ג'ורג' וטדי ("ג'ים: סיפורו של ג'יימס פולי") מציגים סרט חדש ובו דיוקן ייחודי של אחד מהאנשים המשפיעים ביותר בהיסטוריה של הפוליטיקה האמריקנית. הסרט מביא גישה חסרת תקדים אל חיי היומיום שלו בוושינגטון די. סי. ובסדונה, אריזונה, לצד ראיונות עם בני משפחתו, חברים ודמויות מפתח. 60 דקות, ארה"ב, 2018.

אנאבל 2 | Annabelle: Creation, סלקום TV

סרט אימה. שנים אחרי מותה הטרגי של בתם הקטנה, מארחים הזוג מולינס בביתם נזירה וקבוצת ילדות יתומות. האירוח החם הופך במהרה לסיוט כאשר הבובה הרצחנית הופכת אותן למטרה. שחקנים: סטפני סיגמן, אנתוני לאפליה, מירנדה אוטו. במאי: דיוויד סנדברג. ארה"ב, 2017. פרק נוסף בסדרה האימה שבה מלמדים שאפילו בובות יכולות להקפיץ את הלחץ ולהפחיד את הצעירים. ציון: 

Bangkok Bachelors, נטפליקס | Netflix

עונה ראשונה לסדרה האסייתית. אין פירוט נוסף.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן