Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 28 ביוני, 2018

שיעורים קטלניים, גלימת השופט, מקס סטיל, אוברדרייב, קדחת הצבעונים, טווין פיקס, ילדי המעבדה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 שיעורים קטלניים | Deadly Lessons, ערוץ לייפטיים 

רומן בין סטודנטית והפרופסור הכריזמטי שלה נחשף ותלמידת קולג' הצעירה והמבטיחה נוטשת את ספסל הלימודים ובורחת על מנת להינשא לו. בעוד שאמה מנסה לשכנע אותה לחזור הביתה, היא מבינה לאיטה שבעלה החדש הוא אדם שתלטן בעל עבר סודי ומפוקפק, ואם היא רק תנסה לעזוב אותו אז הוא יהרוג אותה. שחקנים: כריסטי אן בורסון, ריאן סקוט גרין ("הכי גאים שיש"). במאי: דיוויד דקוטו. ארה"ב, 2017.

גלימת השופט | Courted | L'hermine, סלקום TV

הסרט זכה בשני פרסי דב הכסף בפסטיבל ברלין: תסריט ושחקן ראשי. קומדיה רומנטית. שופט קשוח וחמור סבר מוצא עצמו בסיטואציה לא מוכרת, כאשר בחבר המושבעים נמצאת האישה ששברה את לבו. לאורך המשפט הוא מתרכך ומנסה לבדוק האם האהבה הייתה באמת או אולי התרחשה רק בראשו. יחד עם זאת, הוא מנסה לנצל את המצב כדי לחדש את הזיק שבער בלבו. שחקנים: פבריס לוקיני, סידסה באבט קנודסן. במאי: כריסטיאן ונסן. צרפת, 2015.

מקס סטיל | Max Steel, סלקום TV

עם שובם של מקס ואמו לעיירת ילדותו, הוא שואף לחוויות ואהבות כמו כל מתבגר. כשהוא מגלה שיש לו כוחות-על מסתוריים, חובר אליו יצור מכוכב אחר, שעוזר לו לממש את ייעודו כגיבור על. שחקנים: בן ווינצ'ל, מריה בלו, אנדי גרסיה. במאי: סטיוארט הנדלר. ארה"ב, 2016.

אוברדרייב | Overdrive, סלקום TV

אקשן בהילוך גבוה. האחים אנדרו וגארט מתמחים בגניבת רכבי יוקרה. הם נשלחים למשימה בדרום צרפת-גניבת מכונית בוגאטי נדירה ויקרה, אך הם לא תיארו לעצמם לאיזה בלגן הם הכניסו את עצמם ומהר מאוד הם מוצאים את עצמם במרכז יריבות בין אירגוני הפשע באזור. שחקנים: סקוט איסטווד, פרדי תורפ. במאי: אנטוניו נגרט. ארה"ב, 2017.

קדחת הצבעונים | Tulip Fever, סלקום TV

דרמה רומנטית תקופתית. צעירה יפה וענייה מתחתנת בעל כורחה עם סוחר אמיד באמסטרדם של המאה ה-17. מפגש עם אמן צעיר ששוכר בעלה על מנת לצייר את דיוקנה מצית רומן אסור וחושני. בתקופה בה הסחר בצבעונים נמצא בפריחה, מקווים הזוג המאוהב והצעיר לנצל זאת למען עתיד מאושר ביחד. שחקנים: אליסיה ויקנדר, כריסטוף וולץ, ג'ודי דנץ'. במאי: ג'סטין צ'אדוויק. ארה"ב, 2017.

טווין פיקס | Twin Peaks, סלקום TV

לפרטים נוספים, ראו יום שני, 22 במאי, 2017, בשעה 05:00 בערוץ Yes Oh

ילדי המעבדה | Birthmarked, נטפליקס | Netflix

קומדיה קנדית. זוג הורים מדענים מגדל ילדים שונים ומשונים. שחקנים: מת'יו גוד, טוני קולט, ג'יידין מלוני. במאי: עמנואל הוס-דסמארה. 90 דקות, קנדה, 2018.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן