Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 05 בספטמבר, 2018

זוג אוהבים, איש התאונות, עיר ב-48 שעות ­5, פרוצות 2
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

זוג אוהבים | The Lovers, סלקום TV 

דרמה קומית רומנטית. מרי ומיכאל הם זוג הנשוי שנים רבות ללא תשוקה הדדית. מיכאל מנהל רומן רציני עם לוסי ולמרי יש רומן גם היא עם רוברט, כששני המאהבים דורשים מהם שיתגרשו כבר. תוכנית זו נהרסת בעקבות רומן סוער הפורץ במפתיע בין מרי ומיכאל, דבר הגורם למאהבים שלהם להיות עד יותר תובעניים אך גם הרבה פחות מושכים. שחקנים: דברה וינגר, טרייסי לטס, איידן גילן. במאי: אזאזל ג'קובס. ארה"ב, 2017.

איש התאונות | Accident Man, סלקום TV

מותחן פעולה. מייק פאלון, איש התאונות, הוא רוצח קר רוח שמטרתו היא להביך את המשטרה ולרצות את הלקוחות שלו. אך שאהובתו נגררת אל חייו הסוערים הכל משתנה. שחקנים: סקוט אדקינס, איימי ג'ונסטון, אשלי גרין. במאי: ג'סי ו'. ג'ונסון. 101 דקות, ארה"ב, 2018.

22:00 עיר ב-48 שעות 5 5 …Travel Man: 48 Hours in, ערוץ הטיולים

השחקן והבמאי הבריטי ריצ'רד איאודה יוצא לחופשות בזק של 48 שעות ברחבי העולם. מדי פרק יתלווה אליו ידוען אחר והשניים ינסו לנצל את המרב משהותם ביעד הנבחר. ברומא יחבור לקומיקאי ולשחקן מאט לוקאס; בולנסיה ינפוש עם הסטנדאפיסטית שרה פסקו, באמסטרדם יבלה עם הקומיקאי ג'ו לייסט, ובשטוקהולם יסתובב עם השחקנית סאלי פיליפס.

22:00 פרוצות 2 | 2 Harlots, ערוץ Yes Drama + ערוץ Yes VOD

הדרמה הבריטית התקופתית ומספרת את סיפורה של מרגרט וולס המנהלת בית בושת בלונדון של המאה ה-18 ונאבקת לגדל את שתי בנותיה במשק הבית הכאוטי שלה, חוזרת בעונה חדשה. ספוילר – שרלוט מצטרפת לבית הבושת של לידיה והמלחמה בין שני הבתים מסלימה למחוזות חדשים, אך מסתבר ששרלוט מושכת את אשת החברה הגבוהה, העשירה והיפה ליידי פיץ (ליב טיילר) למזימה נגד לידיה.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן