Skip to content

מהגר ששדד קוקסינל נתפס לאחר מרדף, בסיוע המתלוננת

ד', טרנסקסואלית, שעסקה בשירותי ליווי בתחנה המרכזית בת"א, השיבה ללקוח שבילה עמה עודף והחזיקה בידה כחמש מאות שקל. לאחר שהלקוח עזב, השודד גנב מידה את הכסף ותקף אותה באמצעות חפץ חד. המותקפת הסגירה אותו למשטרה, לא לפני שריססה את פניו בגז פלפל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ד', טרנסקסואלית, שעסקה בשירותי ליווי בתחנה המרכזית בת"א, השיבה ללקוח שבילה עמה עודף והחזיקה בידה כחמש מאות שקל. לאחר שהלקוח עזב, השודד גנב מידה את הכסף ותקף אותה באמצעות חפץ חד. המותקפת הסגירה אותו למשטרה, לא לפני שריססה את פניו בגז פלפל 

מאת אבירם זינו

בית המשפט המחוזי בתל אביב הרשיע אתמול (ב') את אגוקו צגוקי, מהגר מאפריקה, בשוד של קוקסינל, שנתנה לו שירותי מין בתחנה המרכזית הישנה בתל אביב. הנאשם נתפס רק לאחר מרדף משותף שערכו השוטרים, בסיוע המתלוננת עצמה.

על פי הכרעת הדין, ב-11 באוקטובר בשנה שעברה, סמוך לשעה שתיים לפנות בוקר, עסקה ד', טרנסקסואלית, במתן שירותי ליווי באזור התחנה המרכזית הישנה בתל אביב. ד' השיבה ללקוח שבילה עמה עודף והחזיקה בידה כחמש מאות שקלים. צגוקי התקרב אליה, לאחר שהלקוח עזב, וגנב מידה של ד' את הכסף, תוך שהוא תוקף אותה באמצעות חפץ חד. בהמשך השליך בקבוק ריק לעברה, כדי למנוע ממנה לרדוף אחריו. ד' נפצעה קל ברגלה השמאלית.

השופט קבע, כי "גרסת המתלוננת אמינה וקיימות ראיות חיצוניות התומכות בגרסתה על אירוע השוד". סיירת במרחב יפתח, שהעידה במהלך התביעה, סיפרה כי לאחר שהופנתה לאזור תחנת לוינסקי ע"י מפקד התחנה, תוך כדי נסיעה, זינקה לעבר הניידת קוקסינל, נסערת ובוכייה, ואמרה לה: "הוא שדד אותי". העדה ביקשה מד' לעלות לניידת ולסייע בחיפושים אחר התוקף. "סרקנו את האזור, אך לא איתרנו את החשוד, כהה עור, מוצא אפריקאי, לבש חולצה עם פסים כחול, אדום, לבן. זה היה בסביבות שתיים בלילה ושאלתי אם היא זקוקה לטיפול רפואי, והיא לא רצתה בטיפול, ביקשתי שתבוא לתחנה כדי להתלונן, והיא התעצבנה מאוד, היא יצאה מהניידת תוך כדי נסיעה איטית, ואמרה שלא רוצה מאיתנו שום דבר. אמרתי לה שאם היא תראה אותו שוב, שתתקשר ונגיע."

לאחר כמה דקות הבחינה ד' בצגוקי, טלפנה למשטרה ואמרה, "הוא עם קרש תגיעו מהר." כשהניידת הגיעה, הבחינו השוטרים בד' שכיוונה אותם אל התוקף, לא לפני שריססה את פניו בגז פלפל. צגוקי הספיק לברוח מהשוטרים ורק כעבור זמן מה התקבל בתחנה אירוע על ניסיון שוד. הייתה זו שוב ד' שסימנה לשוטרים את צגוקי והפעם הצליחו השוטרים לתפוס אותו.

1 Comment

  1. נערת ליווי
    7 במרץ 2012 @ 15:39

    איזה אחלה גבר זה הקוקסינלית הזאת. ממש סרט אקשן. השוטרים לא רגילים לעבוד כל כך קשה, הריצה אותם כל הלילה, אבל העיקר תפסו אותו בסוף. לפחות כך יהיה לו איפה לישון ולאכול על חשבון המדינה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן