Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 18 באוקטובר, 2018

לעבור את הגבול, גונתר חייב למות, ג'ומנג'י: שורדים בג'ונגל, 50 זה ה-30 החדש, לבד בחשיכה 2, טארפיק, תינוקות מיליארדרים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לעבור את הגבול | This Is Our Land | Chez Nous, ערוץ Yes VOD

מלודרמה פוליטית. בעיר קטנה בצפון צרפת נקלעת אחות במקצועה, ליברלית וללא ניסיון פוליטי, לסיטואציה הזויה: התמודדות כנגד עקרונותיה בראש מפלגה ימנית ושמרנית בבחירות המוניציפליות. שחקנים: אמילי דקן. במאי: לוקה בלווה. צרפת, 2017.

גונתר חייב למות | Why We're Killing Gunther, ערוץ Yes VOD

קומדיית פעולה. חבורה של מתנקשים יוצאת למשימה לחסל את גונתר, המתנקש הגדול בהיסטוריה. החבורה שוכרת צוות צילום שיתעד את החיסול, אך לגונתר יש תכניות אחרות עבורם… שחקנים: ארנולד שוורצנגר, טראן קילם. במאי: טראן קילם. ארה"ב, 2017.

ג'ומנג'י: שורדים בג'ונגל | Jumanji: Welcome to the Jungle, סלקום TV

המשך לסרט ההרפתקאות ג'ומנג'י משנת 1995 המבוסס על ספר ילדים שהפך לשובר קופות ענק ומככבים בו דוויין ג'ונסון ו-ג'ק בלאק. ארבעה מתבגרים נשאבים לתוך משחק וידאו קסום המתקיים בג'ונגל, כאשר הם הופכים ממש לדמות שהם בוחרים. הדרך היחידה להימלט מהמשחק ולחזור לעולם האמיתי היא לשתף פעולה, לעבור תלאות מסוכנות בג'ונגל ולסיים את המשחק, אחרת הם יתקעו שם לנצח. שחקנים נוספים: קווין הארט, קארן גילאן. במאי: ג'ייק קסדן. ארה"ב, 2017.

50 זה ה-30 החדש | Marie-Francine, סלקום TV

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 12 באוקטובר, 2018, בשעה 22:00 בערוץ Yes3 + ערוץ Yes VOD

04:35 לבד בחשיכה 2 | Alone in Dark II, ערוץ AMC

פנטזיה. ריק יון מגלם את אדוארד קרנבי – האדם היחיד שעומד בין הטוב והרע כאשר יצורים אפלים זוחלים מתוך צללי הלילה. שחקנים: רייצ'ל ספקטר. בימוי: מיכאל רוש. גרמניה, 2008.

22:00 טראפיק | Traffik, ערוץ Hot Movies1

מותחן מלחיץ על חופשה רומנטית בטבע שהופכת לסיוט ולמלחמת הישרדות. ברי וג'ון הם זוג היוצא לסופשבוע רומנטי בהרים של קליפורניה. כבר מהדרך כנופיית אופנוענים מתחילה לעקוב אחריהם. לבד בבקתה באמצע שום מקום בטבע עליהם להגן על חייהם מפני חבורה אכזרית, שתעשה הכל על מנת לשמור בסוד את הונאת סחר בנשים שהם מנהלים. שחקנים: פולה פטון, עומאר אפס, פריסילה קווינטנה. במאי: דיאון טיילור. ארה"ב, 2018.

22:00 תינוקות מיליארדרים | Billionaire Babies, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

הסרט מלווה את מארגנת המסיבות 'טרום-הלידה' היוקרתיות והראוותניות ביותר, קריסטל דה-גל, בעודה נפגשת עם אירן, לקוחה מיליארדרית חדשה. כמו כן, עבודתן של דבי ווינגהאם, מעצבת עוגות ימי ההולדת המפוארות לעשירי בריטניה; אמנדה מרטינז, שמעצבת מיטות לנסיכות קטנות בעשרות אלפי דולרים (בין לקוחותיה – גם דיוויד וויקטוריה בקהאם), ו-בלולו גווין שמארגנת מסיבות תה וינטאג' יוקרתיות לפעוטות. 55 דקות, בריטניה, 2018.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן