Skip to content

נתניהו למעריצתו ובוחרת ליכוד שהעזה להקשות: את משעממת לכולנו

אורנה פרץ, תושבת קריית שמונה התפרצה לדברי ראש הממשלה בעת נאום בחירות בעיר ושאלה מדוע הוא מזניח את העיר והיכן היה ארבע שנים, נענתה בזלזול: "את לא מעניינת ומשעממת את כולנו" פרץ: זה ראש הממשלה שאני בוחרת בו? שיתבייש
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

ראש הממשלה בנימין נתניהו מצא את עצמו מעורב בתקרית לא שגרתית עם אחת ממעריצותיו ותומכיו בקרית שמונה, בזמן שחנך היום (שלישי) במקום את סניף "ביקורופא", שבא לתת מענה במקום חדר המיון בעיר שנסגר לפני כחמש שנים ומאז לא נתניה תשובה לתושבי העיר שנזקקו לטיפולי חירום ועזרה שלא במדגרת קופות החולים ביום יום.
נתניהו שהחל למעשה את מסע הבחירות וודואג להופיע כמעט מישי יום בסניפי ליכוד וערים שונות ברחבי המדינה, הבחין כי במהלך דבריו, התפרצה לדבריו אורנה פרץ, תושבת העיר, וביקשה להציף את הבעיות איתן מתמודדים בעיר מבחינת רווחה ורפואה. דבריה של פרץ נבלמו על ידי ראש הממשלה, שאמר כי "את לא מעניינת" וכי מדובר ב"דברים משעממים" – "את משעממת כאן את כולם".

את משעממת את כולנו

הוא צעק עלי, אמר שאני לא מעניינת

לאחר שאמרה את דבריה, הורחקה פרץ על ידי שוטרים ששהו במקום, ולאחר מכן התראיינה לרדיו צפון בתגובה ראשונה ואמרה: "הוא צעק עליי ואמר 'את לא מעניינת'. כולם מחאו לו כפיים כי צעקתי, 'סליחה, מה שקורה כאן זה שצוחקים עלינו בעיניים'. ק"ש נראית איך שהיא נראית, מוזנחת ברחובות, מלאה בקומבינות, חמולות, בלי תקציבים. כל מקורבי ראש העיר היו שם וצעקו עלי 'מי את בכלל, חתיכת חצופה'. ישר באו שוטרים שהוציאו אותי החוצה".

דקות לאחר מכך התראיינה פרץ והוסיפה בגלי צה"ל: "אני כל כך מעריצה ואוהבת את נתניהו, והלב מתכווץ. הבטן שלי מתכווצת. אני עם דמעות בעיניים. התכוונתי לבוא ולשמוע את דבריו, כי אני אוהבת אותו ומכבדת אותו, וגם בוחרת בו, מגיל 18 ועד עכשיו. כל חיי ליכוד, וגם לראש העיר הנוכחי בחרתי בגלל התמיכה של ביבי.
אתם צריכים להבין – המיון שלנו נסגר לפני חמש וחצי שנים, ואנחנו מנהלים כאן מאבק. אנחנו נאבקים על הבריאות שלנו. אנחנו גרים מאוד רחוק, אין לנו בריאות כמו שצריך, אם אני באה להביע את המחאה שלי, לבוא ולהגיד לי 'את לא מעניינת?' איפה הדמוקרטיה שהוא התגאה בה אתמול מעל דוכן הכנסת? אני לא חלק מהתקשורת או השמאלנים שנגדו, אני לא מהחמוצים. אני מהמתוקים".

העזה להפריע לראש הממשלה ונענשה בזלזול - אורנה פרץ
העזה להפריע לראש הממשלה ונענשה בזלזול - אורנה פרץ

"יש לא מעט בעיות בעיר", המשיכה והוסיפה: "אני אישה מאוד נחמדה, הותקפנו בידי כל מקורבי ניסים מלכה בקרית שמונה, עם קללות, ועם אמירות של 'תעופי מכאן, חצופה. קיבלתי קללות שלא מדברים ככה לאישה. ראש הממשלה היה אמור להגיד שננהל דיון אחר כך, או שנגיד משהו. אנחנו תושבי קרית שמונה, אבל אף אחד לא סופר אותנו. אנחנו אנשי הפריפריה, ואתה יושב ונואם כמה אתה אוהב את קרית שמונה? אף אחד לא אוהב את קרית שמונה. מדיור ציבורי, דרך משפחות חד הוריות. לאורך כל הזמן של ניסים מלכה בעירייה. יש פה הזנחה בתוך העיר".

לכי לחוג התנ"ך
זו לא הפעם הראשונה שנתניהו דוחה שאלות ומגיב בזלזול כלפי השואל, כך ענה לפני מספר שבועות כשחנך עם שר התחבורה ישראל כץ, את קו הרכבת המהירה מירושלים תל אביב (עד נתב"ג בינתיים), אז נשאל לגבי מודעותו לתלונות הקשות על הטרדות לכאורה מיניות קשות של דוברו בחו"ל וענה: "לכו לחוג התנ"ך", שם תשאלו שאלות.

הליכוד: היא אשמה – הפריעה לדברי הזיכרון על עו"ד וינרוט

מהליכוד נמסר לתקשורת: מהליכוד נמסר כי "מדובר באישה שהפריעה לראש הממשלה כולל כשביקש לדבר על יעקב וינרוט. האישה צעקה "יום עצוב", ראש הממשלה ענה שנכון, זהו יום עצוב עקב פטירתו של יעקב וינרוט אך לצערנו היא בחרה בכל זאת להפריע. גורמים בסביבתו של רה"מ הוסיפו כי נתניהו לא נוטה להשיב כך למי שמפריע בנאומיו, אך פרץ חצתה כל נורמה מוסרית ואנושית כשבחרה להפריע בזמן שדיבר על לכתו של וינרוט. ההפרעה הכאיבה מאוד לראש הממשלה".

1 Comment

  1. דותן
    22 באוקטובר 2018 @ 12:14

    מה שמפתיע זה שהיא מופתעת.

    זה נראה כאילו בכל עיירת פריפריה שראשי העיר שלה הם באופן מסורתי משוייכים אל הליכוד, יש הזנחה של שנים של כלל האוכלוסייה לטובת טיפוח מקורבים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן