Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 11 בנובמבר, 2018

צוות הצלה 3, וטרינרים צעירים 4, מרתה אופה 8, ג'יימי מבשל איטליה, האקסית המטורפת 4, מציצים לעשירים 3, יונתן אגסי הציל את חיי, חדר 104 2, ציידי הרוחות, היו זמנים באמריקה, לזכות בבית החלומות 3, שלום בלתי אפשרי, מואנה, יופי של ירושה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

צוות הצלה 3, ערוץ Hot VOD

עונה שלישית לסדרה עם צוות הצלה חזק יותר, מהיר יותר ומתוחכם יותר פותר תעלומות מסובכות ומציל את המצב. בהשתתפות מיכל ינאי ו-תומר שרון.

16:00 וטרינרים צעירים 4 | Junior Vets 4, ערוץ לוגי

עונה רביעית שבה הווטרינרים הצעירים יצטרכו לאבחן מחלות שונות או פגיעות משונות על מנת שיוכלו לטפל ולהציל בעלי חיים מכל הסוגים והמינים.

21:00 מרתה אופה 8 | Martha Bakes 8, ערוץ האוכל

עונה חדשה לסדרת האפייה בכיכובה של כוהנת הבישול מרתה סטיוארט, בה היא שבה להגשים פנטזיה ישנה: יצירת קורס ויזואלי עם המתכונים הטובים ביותר לאפייה ביתית. התכנית מתבססת על שנים של התנסויות, הוראה ומחקר על מנת להביא אליכם מבוא בהיר ומפורט לאמנות האפייה.

21:25 ג'יימי מבשל איטליה | Jamie Cooks Italy, ערוץ האוכל

השף ג'יימי אוליבר מצטרף למנטור ולחבר שלו ג'נרו קונטלדו והשניים יוצאים למסע היישר אל לב המטבח האיטלקי. בין היתר יבקר ג'יימי באיים האייאולים, שם ילמד כיצד לבשל דיונון ממולא; בסיציליה ישתתף בכיתת אמן להכנת קינוחים סיציליאנים אותנטיים ויכין פסטה עם טונה, שרימפס ופיסטוק; בנאפולי, בירת הפיצה העולמית, ילקט מתכונים שהמקומיים אוהבים במיוחד.

22:00 מציצים לעשירים 3 | Luxury Homes Revealed 3, ערוץ החיים הטובים

גארי טאקל שב לסקר את נכסי היוקרה של אצולת הוליווד.

22:00 יונתן אגסי הציל את חיי | Jonathan Agassi Saved My Life, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

יונתן אגסי, אחד מכוכבי הפורנו הגאה הגדולים בעולם, חולק את חייו בין ברלין לישראל. אגסי בונה את תהילתו ואת הצלחתו במה שעל פני השטח הוא טאבו עולמי – אך בפועל מענג מיליונים. מבט נדיר על עולם הפורנו והליווי, שמעולם לא תועד בפירוט אינטימי ומפוכח כל כך, כמו גם על יחסים מפתיעים בין אם ובנה שבאומץ וברגישות מעזים לבחון מחדש את גבולות התא המשפחתי. זוהי סדרה על אדם בודד שמחפש אהבה ומשמעות אך נשאב בדהרה למסלול חיים הרסני – ומבין בדרך הקשה ביותר שהפנטזיות הקיצוניות שאותן הוא מגשים הן לאו דווקא הפנטזיות שלו. בימוי: תומר הימן. סדרה בת 4 פרקים. ישראל, 2018.

22:00 צייד הרוחות | Ghosthunter, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

סרט המתעד 'צייד רוחות' מקבל תפנית מצמררת כשהאמת על עברו המשפחתי יוצאת לאור. ג'ייסון קינג, מאבטח ממערב סידני, אוסטרליה, משלים הכנסה כ'צייד רוחות'. כך לפחות נפתח הסרט הזה. למעלה משני עשורים מחפש קינג את אביו הנעדר. זיכרונות ילדותו מעורפלים ושבורים והוא מבקש להזכיר לעצמו סופסוף את עברו, אך החיפוש אחר העבר מקבלת תפנית כשסוד משפחתי מחריד נחשף בפניו, מביא לפתיחת מצוד משטרתי ומכריח אותו להתמודד עם אירועים קשים שהביאו לקורבנות רבים. בימוי: בן לורנס. 100 דקות, אוסטרליה, 2018.

22:00 היו זמנים באמריקה | Once Upon A Time In America, ערוץ Yes3 + ערוץ Yes VOD

אפוס פשע העוקב אחר מספר חברים, החל מילדותם ברחובות הקשוחים של הרובע היהודי בניו יורק, דרך עלייתם לגדולה בעולם הפשע במהלך תקופת השפל הכלכלי, ועד לפיצוץ הגדול. למרות הקרירות בה התקבל הסרט עם צאתו, בעיקר בגלל גרסה מקוצצת ומרושלת שהופקה לו, הסרט מככב כיום באופן קבוע בצמרת רשימות סרטי הגנגסטרים הטובים אי פעם. שחקנים: רוברט דה נירו, ג'יימס וודס, ג'ניפר קונלי. במאי: סרג'ו ליאונה. ארה"ב, 1984. סרט מרגש, עשיר, מלוהק למופת ועם פסקול בלתי נשכח. ציון: 

22:00 האקסית המטורפת 4 | Crazy Ex-Girlfriend 4, ערוץ Yes Drama 
.

22:00 חדר 104 2 | Room 104 2, ערוץ Yes Oh 
.

22:25 לזכות בבית החלומות 3 3 My Lottery Dream Home, ערוץ החיים הטובים

עונה חדשה בה זוכים בלוטו מנסים למצוא את בית חלומותיהם. בין אם זכו במאות אלפים או במאות מיליונים, הזוכים המאושרים מבקשים לצלול היישר אל לב סצינת הנדל"ן היוקרתי. 

22:30 שלום בלתי אפשרי | Impossible Peace, ערוץ ההיסטוריה

הסדרה בוחנת באופן מרשים, מדוע עידן השלום, ששרר בעולם ב-20 השנים שחלפו בין סוף מלחמת העולם הראשונה לתחילת מלחמת העולם השנייה, נמשכה עשרים שנה בלבד. הסדרה מתעדת את האירועים הפוליטיים המרכזיים שהתרחשו בזירה העולמית בין השנים 1919 ל-1939, עת פרצה מלחמת העולם השנייה. החל מעליית היטלר לשלטון בגרמניה, לצד צמיחת משטרים דיקטטוריים נוספים, דרך משברים כלכליים, היפר-אינפלציה ומחסור במזון, ועד לשורת התנקשויות פוליטיות – כל זאת בשלל זירות ברחבי העולם – גרמניה, אוסטריה, יפן, המזרח התיכון, ארצות הברית ובריטניה.

מואנה | Moana, נטפליקס | Netflix

סרט מונפש של דיסני זוכה בפרס האוסקר. נערה פולינזית, המיועדת להפוך למנהיגת השבט, יוצאת למסע מסוכן עם חצי-אל יהיר כדי לתקן את טעות העבר שלו ולהציל את האי שלה. הסרט אמנם אינו יוצא מן הקופסה של סרטי האנימציה הקלאסיים של דיסני, אבל הוא בהחלט מראה שאולפני העכבר עדיין עובדים למופת. ציון: 

יופי של ירושה | Shining Inheritance, נטפליקס | Netflix

סדרה קוריאנית. שרשרת של אי הבנות ואירועים מצערים מאיימים להרוס את חייה של בחורה ממשפחה אמידה – ואת העתיד המזהיר שכולם צפו לה.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן