Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 07 בפברואר, 2019

120 פעימות בדקה, הדרך של מאטי, לרדת בגדול ארה"ב 14, סיימון ריב מסביב לים התיכון, חוף מבטחים, NCIS לוס אנג'לס 9
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

120 פעימות בדקה |i120 Beats per Minute |i120 Battements Par Minute, ערוץ Yes VOD 

זוכה הפרס הגדול של חבר השופטים בפסטיבל קאן, נציג צרפת לאוסקר. עם התפשטות נגיף האיידס בתחילת שנות ה-90 בצרפת, חובר בחור צעיר לקבוצת מחאה שפועלת בדרכים כשרות יותר ופחות, כדי להוציא את הממשלה מאדישותה, ומגלה קהילה אוהבת ותומכת, הפועלת בלהט למען מאבק משותף. שחקנים: נהואל פרז־ביסקיארט, אדל הנל, ארנו ולואה. במאי: רובין קמפילו. צרפת, 2017.

הדרך של מאטי | Journeyman, ערוץ Yes VOD

דרמת אגרוף. מתאגרף בשלהי הקריירה שלו נפצע קשה בזירה ומאבד את הזיכרון. כעת מתחיל הקרב האמיתי שלו – להשתקם ולהחזיר את חייו הקודמים לצד אשתו ובתו התינוקת. שחקנים: פאדי קונסידיין, ג'ודי ויטאקר. במאי: פאדי קונסידיין. בריטניה, 2017.

22:00 לרדת בגדול ארה"ב 14 The Biggest Loser 14, ערוץ הבריאות

עונה חדשה ללהיט שבו המתמודדים בסדרה סובלים מעודף משקל ומתחרים על פרס של 250,000 דולר שינתן למי שישיל את המירב ממשקלו. העונה יתמודדו גם שלושה ילדים באתגר ההרזיה ואל המאמן הוותיק, בוב הארפר, יחברו מאמני הסלבס דולבט קווינס ו-ג'יליאן מייקלס.

22:00 סיימון ריב מסביב לים התיכון | Mediterranean with Simon Reeve, ערוץ הטיולים

סיימון ריב יוצא למסע בן ארבעה חלקים לאורכו של אגן הים התיכון. בין היתר יסייר ריב בישראל, באסדות הקידוח ובמתקן התפלה, ולאחר מכן יבקר בעזה ויתעד את מצוקת הבניה וחיי היומיום תחת המצור הישראלי. בחלקי המסע האחרים יבקר בלבנון, קפריסין, מלטה, איטליה ואלבניה.

22:00 חוף מבטחים | Safe Harbour, ערוץ Yes Edge + ערוץ Yes VOD

מיני סדרה אוסטרלית בת ארבעה פרקים. מותחן פסיכולוגי-חברתי, בו קבוצת חברים מבריסביין – שני זוגות וחברה משותפת – יוצאת לחופשת שייט של פעם בחיים, לאינדונזיה. בדרך הם נתקלים בסירת דייגים נוטה לטבוע, עמוסה במבקשי מקלט שעושים את דרכם לכיוון אוסטרליה, מפגש שישנה את חייהם לעד, כששאלות מורכבות הנוגעות באזורים האפורים של המוסריות והפוליטיקה, משסעות את הקבוצה, והמסע בחזרה לאוסטרליה כואב ומסובך. אבל הסדרה אינה מתרחשת כולה בזמן השיט ומפגשים מאוחרים יותר בין האוסטרלים לפליטים שניצלו, הופכים גם הם לטעונים על רקע האירועים ביאכטה.

22:00 NCIS לוס אנג'לס 9 | NCIS LA 9, ערוץ Hot Zone

עונה תשיעית של הסדרה, סדרת הבת של הדרמה הפופולארית בעולם, "NCIS". לצדם של כריס או'דונל ו-אל. אל. קול ג'יי. שבים לככב העונה גם הכוכבת הישראלית בר פאלי ("רווח וכאב", "נון סטופ"), שחוזרת לגלם את דמותה של אנה קולצ'ק, לינדה האנט ("שנה בצל הסכנה"), מנחת האירוויזיון בליסבון – דניאלה רואה ("זנבות אדומים") ועוד.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן